VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: naka_mura Oktobar 28, 2014, 11:37:47 pre podne
-
treba mi pomoc skoro sam radio na auto veliki i mali servis promjenio sve filtere ulja sve zivo i par mjeseci je radio ok .... zatim mi je poceo kao trokirat u toku voznje to jest ujutru kad je malo hladnije pali normalno sve ok nakon 3-4 sekunde sto se upali auto u leru krene obarati obrtaje kao da trokira i krene se cut nekakav zvuk kako obori obrataje kao da udari metal od metal i krene puno bjelog dima da ispusta a onda nakon sto krenem s autom to se smiri nakon 2-3 min ali u nastavku voznje kad idem kroz grad puno cadi ima puno dima sto mi se predhodno u 6-7 mjeseci nije NIKADA desavalo da toliko dima pusta .... i onda kad je gas kontsantan znaci drzim ga na 1.500 obrtaja krene kao da gubi snagu i da trese i opet se cuje onaj zvuk kao da udara metal u metal i tako trese kad dodam gas najnormalnije auto ubrza i prestane to na vecim obrtajima nisam osjetio da trza niti da gubi snagu znaci samo na 1.500 i manje !!!!
dali je neko imao slican problem dali neko mozda zna sta bi moglo biti .... ja imam osjecaj da je vezano kao za neki filter il crevo da je puklo il nesto
u 2 servisa sam ga vozio nije pokazivao greske na komp. znaci nema greske jedino mi je kolega predlozio da dodje ujutru kad to pocne auto da radi da tad skopcamo pa vidimo dal ima neka greska al dok njega cekam dali mi neko moze pomoci od vas
unapred hvala !!!
-
ako mislis da ti neko pomogne, ne bi bilo lose da napises o kom autu je rec i koji motor ;)
-
upsss ... moja greska sorry
Golf 4 2001 god. 1.9 TDI 85kw
-
e ljudovi :63
jutros mi je bio kolega (elektricar) spojili smo auto na laptop i upalio ga nije izbacio nikakvu gresku znaci kvar je mehanicki on mi je rekao sta bi trebali ovi drugi da pogledaju odvezo sam auto u servis i oni su ustanovili sledece :
ciscenje usisne grane-EGR ventil (kaze majstor da je ispravan radi al da se vidi da je prljav sta vec), fleksibilno crijevo (f50x200) tako ga je on oznacio i jos na auspuhu neki nastavak koji spaja 2 lonca pa izmedju je stavljen manji to jest uzi sad treba stavit siri ne znam .... uglavnom to je moguce kao navodni problem s gore navedenim kvarom ... intresuje me vase misljenje ???? to jest dali bi mozda trebao obratit paznju na jos nesto ????
i jos nesto otisao mi je plutajuci zamajac navodno je oko 1300 KM il ti 650 eura .... kaze mi ovaj moj majstor da mogu ubacit obicni zamajac koji je duplo jeftiniji dali je to moguce dali neko ima iskustva s tim dali je neko radio to ili cuo da je neko to uradio ???
majstor1
-
Prvo najvjerovatnije imaš problem sa pumpom i diznama,a drugo da je trebao biti fiksni zamajac na tom autu,švabe bi ga odmah stavile. Mani se budalaština i stavi set sa plivajučim zamajcem gore,da ne bi kupio i fiksni,pa za njim i plivajuči,a to je dosta više nego 1300KM + 2X skidanje mjenjača.
Ako nemaš para za plivajuči,prodaj četvorku i kupi dvojku!
-
Drugar je ljetos ubacio fiksni umjesto plivajuceg (isti auto), bas iz razloga "jeftinije". Auto se trese nenormalno pri kretanju samo cekam kad ce mu motor iskocit... Drugar ovo je cudna zemlja i naravno da sve moze ali dokle!? Ne znam gdje si vozio auto, kod kog majstora? Probaj npr ovde https://foursquare.com/v/auto-servis-kne%C5%BEevi%C4%87-pindjo-vw-audi-banja-luka-republika-srpska/50802aa0e4b08b12cccad468
-
druze puno je to para za plivajuci,ja sam na petici platio 1000 KM sa ugradnjom i garancijom godinu dana,a probao sam od druga voziti peticu sa fixnim,prvo kvacilo mi se ne svidja,ima "lufta"da tako kazem,ona vece je opterecenje na mjenjac,sto kolega gore napisa da je treba biti fixni svabo bi ga stavio,bolje platiti malo skuplje i opet si miran par godina s tim zamajcem
-
sto se tice para to nije problem volim da platim al isto tako volim da se uradi kako treba :D thumbup
a sto se tice zamajca reko i ja sam to razmisljao isto jbg nebi ljudi ga bezveze stavili samo eto majstor je rekao da je to moguce odratit .... mada sam i ja skeptican ...
a sto se tice dizni to mi je ovaj kolega ujutru rekao da bi mozda one mogle na reparaciju posto se osjeti nafta mada kad spoji komp. nema greske i recimo kad ode da provjeri rad dizni rade sve ok i bolje nego sto bi trebale a kaze da je reparacije 1 dizne 100eura ... kako onda da znam koja je il moram sve 4 ???? bicedobro
i 1300 KM je receno da je plivajuci u setu s lamelom,korpom,druk lezaj , i neki hidraulicni dio ne znam uglavnom kao u najgorem slucaju je 1300 KM moglo bi biti jeftinije ako je nesto od mojih djelova iz tog seta ok .... mada kontam ako se vec tovarim tolike pare bolje sve da zamjenim ???? sta vi mislite ???
i da ne zaboravim ... auto sam vozio u Nuić :huh:
-
Drugar je ljetos ubacio fiksni umjesto plivajuceg (isti auto), bas iz razloga "jeftinije". Auto se trese nenormalno pri kretanju samo cekam kad ce mu motor iskocit... Drugar ovo je cudna zemlja i naravno da sve moze ali dokle!? Ne znam gdje si vozio auto, kod kog majstora? Probaj npr ovde https://foursquare.com/v/auto-servis-kne%C5%BEevi%C4%87-pindjo-vw-audi-banja-luka-republika-srpska/50802aa0e4b08b12cccad468
cuo sam za te gore dali si ti vozio kod njih znas li kakvi su ????
razmisljam da u ponedeljak odem do njih da vidim sta kazu :)
-
Rade samo vw i audi... Dobri su, nisam jos cuo da se neko zalio.
-
sad cu ih bas kontaktirati da vidim sta kazu ...
u svakom slucaju hvala !!!
-
ljudi opet ja treba mi misljenje ....
ocistio sam EGR ventil pronasli smo da je interkuler probijen danas ga zamjenio i kao da se malkice popravio al idalje trza i ima dima ona manje al ga i dalje ima .... dali sad trebam malo izaci na otvoren put da ga izgasam :17 ili i dalje nisam resio problem ???
-
Samo ga izgasaj,ali dobro! Čut češ kad ti se klipnjača otkači,zalupat če i zapušiti bijeli dim od iza...
-
jel to sarkazam il ??? ne znam ako zajebavas il stvarno ??? posto gasao sam ga sinoc i sve ok kao prestane da dimi i malo kao da se popravio al i dalje gubi snagu malo trza znatno manje nego na pocetku ....
kontao sam i katalizator skinuti da vidim da mozda nije do njega ?
-
Ti prijatelju imaš jako jednostavan problem,od kojeg praviš dramu i komplikuješ do zla boga. Golf 4 ima ispod pepeljare jedan priključak,na koji se kači dijagnostika. Ta dijagnostika je napravljena da olakša posao majstoru i da bi taj majstor mogao brže da dijagnosticira i otkloni kvar. Ti samo trebaš da nađeš dobrog majstora koji ima dobru dijagnostiku i problem se ustanovi za 10min. Ovo što ti radiš i ti rekla-kazala kvarovi su se mogli događati na Golfu 2 koji nije imao kompjutere i čuda. Četvorka ti sama kaže šta je boli,samo je trebaš pitati preko kompa i kabla.
-
Imao sam isti problem. Auto pocne da trza, cuje se jak zvuk kao golf 2 dizel kad se upali ujutru, i onda izbaci ogromnu kolicinu dima koja smrdi na nesagorelu naftu. Bos pumpa mi je losa, mozda je i to jedan od razloga, ali skinuo sam moj protokomer i stavio kod drugara na istog golfa a njegov stavio kod mene. Moj golf je sa drugim protokomerom isao odlicno, dok je njegov trzao, bacao dim, smrdeo, i nije hteo da ide. Probaj... ili bar otkopcaj dzek protokomera i vozi 10-20km i vidi da li se desava isto, ako se ne desava, menjaj protokomer
-
@TTS drugar ako procitas gore vidjet ces da sam na par dijagnostika isao i kopcao i da ne pokazuje kvar .... taj takozvani probblem rekla kazala i to sto ti popujes ( vjerujem da imas vece znanje od mene i imas respect za to ) ali brate zato sam i napisao ovde problem da mi neko pomogne kao @ Peca_Nis sto je dao predlog i ako je za tebe to rekla-kazala ... i hvala peca probat cu u ponedeljak to odradit pa javim sta je !!!
-
Nema na cemu. Citajuci sam shvatio da se i to meni desavalo cesto, koliko god da dajes gas auto nece da ide nego ispusta taj grozan zvuk, pa kad dobije dusu opet, izbaci dim. Mozes i sad da vidis, otkopcaj sad protokomer, slabije ce da ide auto, ali videces, ne bi trebalo da se desava ovo...
-
ok vidjet cu posto sad sam na poslu a tek cu u ponedeljak imati vremena da se igram s njim ... cak sam cuo vamo u servisu da moze biti do protokomjera posto navodno kod njih je bilo slucajeva da se proto. pokvari a ne prijavi gresku i kazu da je to cesto kod golf-a ....
-
rekao mi je lik da ako baca bijeli dim da moze da je otisao stop salter od nožne kočnice nezz kakve veze ima on iako mi to nema logike provjeri crijeva zraka da ne vuce zrak gdje pa falša
-
ujutru baca bjeli ali preko danaa dok ga vozim baca crn to jest dok dodajem gas a jedino nekad ide bjeli ako stanem na semafor pa ubacim u prvu pa tad kao baca ne znam idem u ponedeljak provjerit protokomjer pa cemo vidjet sta je za reci provjerit cu i to !!!
-
resio sam problem danas sam kupio protokomjer zamjenio auto radi kao sat :D hvala na pomoci !!!
-
nema na cemu :) kazem ja protokomer, a citam komentare - pumpe, dizne i senzori nozne kocnice
-
Samo me zanima na koju si ti dijagnostiku kačio auto,a nije ti pokazao da je protokomjer u kvaru?
-
@TTS eno mi protokomjera u gepeku ako oces da ti ga posaljem pa ga skopcaj na golf4 ako imas .... i upali dijagnostiku i vidi ... mislim zasto bih lagao znaci kolega mi elektricar ima svoju radionu i dijagnostiku nista nije pokazalo odem u servis Nuic ovde u banjaluci skopcaju ljudi isto nema cak kazu da je cesto kao da moze biti do neceg kvar a da ne pokaze ....
-
Nisam ja rekao da tebi nije otišao protokomjer,ali moja dijagnostika uredno izbaci grešku protokomjera,ako je pokvaren.
Inače imam VAS 5054 A originalni za V.A.G grupaciju. Univerzalne tipa DELPHI ili one Kineske,70% stvari ne mogu očitati.
-
onda ovi ovde servisi nemaju dobru dijagnostiku .... ja sam cak bio znaci tu prisutan kad ocita da nema greske nista ne pokazuje cak sam s ovim kolegom provjeravao jos te neke stvari pita rad dizni i to sta ja znam i sve ok bilo .... jbg :26