VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Miloš Jul 24, 2009, 11:48:18 pre podne
-
Kupio sam Polo 1.9 Sdi 1998 godi
-
nema problema, samo sipaj evrodizel jer je cistiji.
-
Euro dizel je "suvlji", nije mastan. Drugar je u G2 tocio cist euro dizel i crkla mu je pumpa, i ovaj lik sto mu je posle remontovao je rekao da je zbog euro dizela. a inace u E3 motore sme da se sipa D2 a u starije E2 ne sme euro dizel bas zbog toga sto nema masnoce u sebi da "podmazuje" pumpu.
Ja u moj auto sipam E. dizel ali sipam i 5% dvotaktola da ga zamasti.
-
Kako obja
-
Ja znam samo da mi auto ide bolje sa obicnom naftom nego sa euro dizelom i ne skodi za pupmu(mozda i bolje obicna za moj auto)
vozio sam skoro 2 godine na euro dizel i slucajno sipao obicnu naftu...kada sami provalio da auto ide bolje i da nema problema nikakvih( jedino sto smrdi i pomalo zadimi) sada sam cepam obicnu naftu...zimi cu se vratiti na euro dizel.
tako da u SDI moze i obicna nafta,cak i bolje
-
Ja znam samo da mi auto ide bolje sa obicnom naftom nego sa euro dizelom
I manje trosi.
Za SDi nista ne smeta D2, kasnije samo moze da zeza katalizator zbog cadji mislim ili zbog masnoce u gasovima. Kada se to desi samo ga odseces, ubacis cevku i vozis dalje.
-
auto koji ima EGR pravljen je za evro dizel sad ako nemas ventil a katalizator ti je skinut mozes, u sustini moze. kada je tvoj auto proizveden evrodizela nije bilo u tom obliku tako da sipaj sta god zelis. beer
-
Matori istta stwar je i kod mene kao i kod rogija, auto mi na d-2 mirnije radi i bolje ide, a sto rocky kaze, de mu je 98 bio euro, jos ti nemas turbinu, sipaj d-2 i wozi, widi proprati potroshnju, ali bi ona trebala da bude manja sa d-2. pozz
-
Kakve veze ima turbina sa tim da li auto trosi D2 ili ED? Izvinjavam se ako je pitanje glupo...
Sorry za off
-
Malopre sam pricao sa brkom koji radi na pumpi, kaze nije vazno sta sipas, samo da izbegavam obican dizel zimi, jer ga mesaju sa svim i svacim pa na nizim temperaturama menja agregatno stanje (kaze da zna da se zgusne...)
-
Pre par dana sam pricao sa bosistom na ovu temu,i on mi je rekao da se samo "iskljuci" erg ventil(ako ga imas),i izvuces katalizator i nema problema.Jedino je problem kod novih motora sa sistemom pumpa dizna,kod njih je obaveyna upotreba evro dizela.