VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: cubodai Oktobar 22, 2014, 02:12:58 posle podne
-
radio sam generalnu pre 300 km , i sad mi se povremeno pali lampica za ulje i pisti. ulja ima zamenio sam davace. to se desava pole dvadesetak kilometra voznje , pisti pa prestane pa opet pisti i ne prestaje dok ne ugasim auto , odmah ga startujem posle toga i sve je uredu. pomagajte ljudi jel imao neko takav problem. auto pasat b3 td.
-
Jel se palila lampica i pre nego sto si uradio generalnu?
Vrati se kod tog majstora koji ti je radio generalnu i reklamiraj...
-
Kad ti je uradio generalnu trebalo je da izmjeri i pritisak ulja... Mozda ti davac ne valja
-
Mozda ti je sipao lose ulje pa kad se zagreje postane mnogo retko.
-
LJudi njemu pisti lampica, to je visok pritisak ne nizak.
-
Meni je na audiju 80 pistalo. Zamenio sam davac koji se nalazio na nosacu filtera za ulje.
Druze, kod majstora i neka izmeri pritisak ulja. Pa dalje...Ja mislim da te bas davac zeza, ali ovako na slepo, tesko je potvrditi.
-
zamenio sam oba davaca a, majstor misli da je instalacija ili tabla :huh:
-
probaj drugu tablu, to ti je bar 5 minuta posla ako je samo do toga.
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk
-
danas kad je pocelo da pisti i da se pali lampica , stao sam ,nisam gasio auto i skinuo sam zice sa davaca , i dalje je pistalo. to mi je rekao jedan elektricar da probam , izgleda da je tabla. jel zna neko kako se skida?
-
E kad si skino sa davaca, trebo si prislonit zicu na masu, ako se ne bi promjenilo nista onda bi bio siguran da je tabla.
-
Druze imao sam isti problem na b4,problem je bio u davacu.. Stari davac otisao i kupim novi,opet isto..problem je bio jer davac nije bio isti pritisak,tj oznaka.. Uzmes svoj stari davac i nadji istu oznaku,tj da ima isti pritisak..
-
stari davac sam baci kolki pritisak treba da bude na davacu koji je na filteru?
-
Ne znam druze vidi sa majstorom ili neko ko ima isti motor.. Poz
-
Samo da potvrdim, isti problem sam imao na B4, dok nisam skontao da su davaci sranje slepao sam se po gradu bojeci se da ne zariba. Na kraju sam narucio iz Njemacke originalne davace/pecurke i nisam imao problema dugo vremena bakon toga, mada je u dva tri navrata znala da se upali lampica (nije pistao). Da sumiram, mjenjao sam davace tri puta, ovi jeftini Meyle i slicni (od 3e) su trajali 3-4 mjeseca. A kao sto rece Acim na unutrasnjoj strani davaca pise opseg pritiska. One se i po boji razlikuju pa pokusaj i tako da skontas gdje koja ide (kod mene je bila bijela i braon).
-
Isti problem na golfu 3. Cim se ugrije na 90 na leru pisti ali stvarno samo kada su obrtaji ispod 900. Kad je hladan sve je uredu. Od kad sam ga kupio presao sam 10 000, da je mislio zaribao bi :) mene zbunjuje ovaj sistem pinjona. Na onone pinjonu na glavi nikada ne opada pritisak ali na ovome kod filtera kad je dobro vruc izgleda da opane jer pocne da pisti. Neko kaze da jw to pinjon visokog pritiska ali zastobse pali na leru ?
-
ljudi resio sam problem tako sto sam stavio nove davece kupljene u vagen komercu i sad je sve ok.
-
filipe ako si sipao dobro ulje sigurno je do davaca. probaj da nadjes originale. mada hoce da zeza i filter za ulje ako nije dobar , on je jeftin mozes i njega da zamenis , nema dobru propustljivost pa bude manji pritisak.