VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Silbas Oktobar 19, 2014, 07:02:36 posle podne
-
Imam problem sa paljenjem.. U pitanju je golf 2 1.6TD.. Nekad vergla po 10x i onda upali, nekad upali na zub, nekad se desava da jedva vrti,pa ili upali ili ne, nekad okrenem kljuc,i nista se ne desava... Akumulator je nov, Energizer(valjda se tako pise), Da li moze biti alarm problem,jer je povezan na bravu,pa imam blokadu motora.. Motor je odlican..
-
Alnaser,verovatno cetkice...
-
Evo od Darka doteran auto, promenio je celu plocu sa cetkicama,ocistio alnaser,sredio sve,prekontrolisao celu struju.. 2 cetkice su otpale tu gde je zalemljeno bilo, svakako u ocajnom stanju,sad je sredjeno,auto pali kao mina.. clap clap
(http://www.dodaj.rs/f/3c/Ay/1nBR5Hn7/alnaser.jpg)
-
Da ne otvaram novu temu, imam isti problem. Uradio sam remont anlasera, zamenio rotor,stator i komplet plocicu sa cetkicama, biskne. Verglao kao lud par dana, pa onda poceo ponekad da zablokira, da odradi samo automat. I jutros je skroz zablokiro, samo automat cakce. Sta nisam dobro uradio kad sam rasklapao? Golf 2 gti
-
Automat ti je crkao najverovatnije ili cetkica neka otpala
-
moze bit da je neka cetkica otpala, ili da rotor probija, to se meni desavalo! nebi trebo bit automat ako ga cujes da cakce!
-
testirao sam taj rotor da li probija na masu, bio je dobar.
-
ne mora da znaci da nije u medjuvremenu probio, nista ne znas dok ne skines ponovo!
-
Problem je otisao u drugom pravcu :O
Palo mi je na pamet da prespojim zivu struju anlasera i kontakt automata i auto je upalio iz prve. To sam probao jos najmanje 10 puta, auto je svaki put palio bez problema, a ni jednom nije na kljuc. Raskacio sam struju na bravi i prespojio da probam da upalim na zice, ponovo samo cakce, nece da okrene. Dovodio sam i direktnu masu na anlaser, nista. Jedino logicno resenje meni, kao elektronicaru je da je problem negde kablu koje napaja automat. Sta mislite ?
-
Pa ako sumnjas na kabel za napajanje automata to ti je najlakse da proveris uzmes novi kabel i probas
-
Proveri i koliki napon dolazi na zici kad zaveglas,imao sam problem na kombiju da je zica bila spaljena i dolazio je napon od nekih 10tak volti sto je dovoljno samo da cakne
-
PAo mi je mrak vec, sutra cu da raskupusam sve pa javim sta je bilo.
-
Problem je otisao u drugom pravcu :O
Palo mi je na pamet da prespojim zivu struju anlasera i kontakt automata i auto je upalio iz prve. To sam probao jos najmanje 10 puta, auto je svaki put palio bez problema, a ni jednom nije na kljuc. Raskacio sam struju na bravi i prespojio da probam da upalim na zice, ponovo samo cakce, nece da okrene. Dovodio sam i direktnu masu na anlaser, nista. Jedino logicno resenje meni, kao elektronicaru je da je problem negde kablu koje napaja automat. Sta mislite ?
To se i meni dešavalo pa sam stavio relej kod anlasera, dakle pojačava struju za paljenje koja dolazi od kontakt brave.
-
Ocistio sam klemu na akumulatoru i pritegao kontakt zive struje na anlaseru i sad pali normalno. Ko bi reko da je to...
-
Mislim da nije to, nego si pomerio šraf od automata kad si odvrnuo i zavrnuo maticu. Problem će se posle nekog vremena ponovo pojaviti.
-
Kako se to resava? sta je problem? Danas sam palio desetinu puta, bez problema.
-
Ne mogu da garantujem, ko zna šta se još pomerilo... ali znam da se dešava u automatu anlasera da pločica koja spaja kontakte (dva debela šrafa) napravi udubljenje na njima pa nemaju dovoljno dobar kontakt, tako da anlaser nema snage da zavergla. Automat od auta je zapertlovan i nema pouzdanog rešenja osim da se kupi nov.
Na nekim traktorskim anlaserima automat može da se otvori i da se zamene ti šrafovi....
-
Poturio sam podlosku jer je kabl bio pricvrscen maticom, i dobro radi za sada. Ako bude bilo problema probacu drugi automat, imam rezervni anlaser.