VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Nikola 92 Oktobar 05, 2014, 02:45:32 posle podne
-
Hteo bih da otvorim temu ako moderatori dozvoljavaju GTI vs GSI.Zanima me koja je razlika oko ova dva motora jel sam cuo od dosta ljudi da hvale GSI motore da dobro idu i vecito se vodi rat izmedju ta dva motora(auta).Ko zna da kaze nesto o ovome dobro bi doslo ako pravila foruma to dozvoljavaju.Ja sam vozio jedan GSI doduse u losem stanju i nisam bio bas nesto impresioniran.Hvala.
-
dobro su isli i jedan i drugi pre 25 godina.
da si otvorio temu tsi vs tfsi pa i da razumem... ovako,,,
-
Mene zanima ovo a ima ljudi sigurno koji su ziveli pre 25 godina i znaju vise nego mi.
-
a gde mislis da nadjes zdrav gsi? ono sto se nije samo zapalilo otislo je u reciklazu kad je krenuo punto.
-
Meni netreba GSI.Hteo bih samo da cujem iskustvo drugih ljudi koji znaju poredjenje ova dva auta ako je to moguce.
-
Ukucaj na youtube Fifth Gear Golf mk2 GTI i Vauxhall Astra GSI (tako se zvao Gesha tamo).
Vozio ih je Tif na stazi u 2 razlicite emisije, pa ce ti biti jasna razlika, jer je vozio 2 ispravna fabricka auta.
Generalno, GSI fabricki je bio mnogo neizbalansiraniji, bacao je dupe u krivini i iako ima 11 konja vise, bio je sporiji sekundu i kusur za 1 krug. ;)
Sve ostalo sto mozes da cujes su jako subjektivna misljenja, da ne pricam u kakvom je stanju bio koji auto,da li je doradjivan itd.
Da se tema ne bi pretvorila u prepacavanja...
-
E to je odgovor.Hvala Madisone.Voleo bih da cujem misljenja nekog ko je imao gsi al da je normalan covek ako je moguce i da tema neode u off.
-
Zanima me koja je razlika oko ova dva motora
razlika je ogromna.
-
Trkaju se dva GSI, suza suzu stize...
Si cuo neki vic za gti?
-
Gedora jel bi mogao malo da pojasnis razliku izmedju ta dva motora?Poredjenje neko po cemu je koji bolji ako nije problem da cujem tvoje misljenje.
-
jel bi mogao malo da pojasnis razliku
ma mogu ti napisati citav roman prednosti i mana jednog u odnosu na drugog i opet ti sigurno 80 posto tog romana ne bi bilo jasno.
imao sam i astru 16v i gti 16v.
astra nije auto za podcjenjivanje i ide dobro. i za taj auto imam samo rijeci hvale!
truli kadet mi se gadi i nebi ga komentarisao, taman da ima motor od formule 1
pravim sebi dvojku iz nule a za manje para sam mogao napraviti astru.
vjeruj mi da imam razloga. :46
-
Hvala doktore.Razumeo sam sustinu onoga sto mi je trebalo.
-
:47 :26
-
GSi je uvek brzi na pravcu, ali je gti nekako prefinjeniji, sofisticiraniji... Kome treba auto za divljanje ili za 402 ili takve price, on ce radije uzeti gsi, sto se i vidi po brojnosti jednih i drugih. A ako ti treba auto za koji ces juriti sto vise originalnih delova, koji ces gledati da dovedes u perfekciju, to je gti ;) Tako je iz mog ugla.
-
Znaci gsi je brzi na pravcu,Tako sam i mislio driving
-
Zavisi od nizbrdice na pravcu
-
imao sam i gsi i gti ...iz mog ugla Gsi 16v 150 ks ide kao nevreme istina da su opeli trulezi karoserijski ali motori odlicni...jbg niko nije savrsen
-
Imao sam i kadeta GSI i astru GSI 16V 150 KS, nema reci stvarno, auto jede malu decu po cesti. :)
Kao sto kaze Shomy007, motori su odlicni i idu kao nevreme, samo jih trulez malo zajebava, a sto se tice motora...nema nista protiv opela. ;)
-
(http://i60.tinypic.com/98f56w.jpg)
:46
-
Ovde bi trebalo da se porede Abf i C20xe jer su iste konjaze
-
Upravo tako. Fabricki kr ili pl nema sta da trazi sa 2.0 16v gsi. Al zato abf u dvojci sa dvojkinim menjacem, kakva je trenutna situacija nema nesto tih gsi-a koji su brzi od par abf-a ovde sa foruma...ima ih ali mnogo retkih
-
Neko poredi golf 3 gti koji je tezak ko slon i kadetta gsi koji je trulezina od 800,900kg.
Po meni je gti brzi od gsi-a,abf naravno.Stavite abf-a u 800kg i c20xe u 800kg i videcete razliku,tj.objasnice vam kruska kako ide abf,cao ;)
-
Slazem se sa kolegom u gornjem postu,jeduno abf moze parirati ovom c20xe.Video sam par puta kako ovaj gsi pakuje bas dobrog kr u gepek.Al zato abf-u u dvojci moze samo da duva u auspuh. beer
-
Jel ovo govorite iz iskustva jer ste vozili te motore u pomenutim autima?
kadet 2,0 16v 150ks elektronsko ubrizgavanje goriva vs dvojka 1,8 16v k jet mehanicko ubrizgavanje 139ks.Eto tehnickog poredjenja ne treba vise nista.limariju zanemariti
astra vs golf trojka smesno porediti jer ga je ista peglala kao od sale.
-
Cus prebaci motor od trojke u dvojku to je budzevina vec.
Samo fabriku gledajte
-
Bas tako prebaci motor.
Po istom principu ubaci u astru ili kadeta od kalibre turbo motor pa stani sa njom na crtu.
Trebalo bi otvoriti temu u kojoj bi se dvojka sa 16v motorom idealizovala na taj nivo da bude brza od delte hf evo5 ili audija s1 itd.
-
koko se secam davno po prici majstora da je kr brzi od abf,i msm da je gsi je brzi od abf iz golfa 3 sad za kr nzm
-
Lepo receno gsi je uvek bio brzi od golfa 2 gti-a od 3 necemo ni da pominjemo jer to je kamila. A kad ubacite abf-a u golfa 2 to vise nije fabrika ako tako gledate onda ubacite kr-a ili abf-a u golfa 1 i ima sve njih da dobijete ili gsi-a u korsu pa ce sve da ubijete. Glupo poredjenje.
A kruska naravno da ih dere kad je njegov auto radio zna se ko. Isti taj da radi gsi-a nebi imao kruska tu sta da trazi.
Gledajuci sve ukupno po meni je gti bolji govorim za golfa 2 pa cak i trojku jer je lepsi kvalitetniji bolje upravljanje itd itd.
-
To znaju ljudi koji su imali prilike da voze sve te pomenute motore,sve ostalo je domen prica sa pijace.
-
max objasnio po mom misljenju :46
-
Vozio sam gsi 2,0 16v doduse u vektri 4x4 koja je pakovana negde u ue,to auto je islo vrhunski,gti joj nije mogao nista.Probao sam astru gsi,znam kako ide,a i zbog tipa ubrizgavanja i same snage tog motora njoj jedino abf u dvojci moze biti takmac.Fabricke gti-jeve dobija.
-
Mozda bi dvojka sa abf motorom mogla i lanciu deltu da naguzi sta mislis nenade?
-
Pa po onome sto sam gledao na brdu,tesko,sad ti me max ispravi ako gresim.
-
Ako ovako nastavite docice se do zakljucka da je svakako moguce lollol
-
max sve je moguce ali to nije poanta ove teme :46
-
Dzinn, gde iskopa onu nakazu :20
-
Imao sam 4 Kadeta GSI 2.0 16V nema tu sta da se prica ....po meni mnogo brzi od GTI-a ....zlo kako ide
kazem opet ,limarija im je ko penis ,ali motori ...neam reci
ne kaze ciga dzabe ....murcedes je murcedes ,al jos da ima opelovu masinu.... :26
i nemesajte babe i zabe abf motor je vec drugi par cipela
-
ima ih takvih dosta ;)
Ali neki dan sam nabasao na oglasu kaddeta GSI sa KR motorom...zao mi sto ga vise nema (bit ce da ga je pobrisao) to je bas neobicno za vidjeti biggrin
-
Vozio sam gsi 2,0 16v doduse u vektri 4x4 koja je pakovana negde u ue,
evo ja se prijavljujem da popusim kurcinu tom majstoru iz uzica koji je napravio vektru A 4x4 16v koja je brza od ispravne dvojke gti 16v. jel dovoljno?
a ako se dokaze suprotno vozac i majstor te vektre ima da popuse meni jel ok?
dalje trojka gti 16v ne ide ne zbog kilograma nego zbog nekih drugih stvari.
dalje nikad golf2 gti nije bio brzi od astre 16v gsi ako se naknadno ne doradi. nikad u zivotu!
astra ga pojede i preskoci nek prica ko sta hoce.
koko se secam davno po prici majstora da je kr brzi od abf,i msm da je gsi je brzi od abf iz golfa 3 sad nzm
kr u golfu 2 dere svaku trojku gti 16v abf ,a svi zajedno puse od astre 2,0 16v 150 ks
ima i treca opcija
da nikad golf gti u bg nije bio brzi od c20xe dok od sivog 1,6 nije napravljen 2,0 16v.- cinjenica dokazana i provjerena. preko 100X.
glupo je opet pominjati abf u sasiji od sch ili golfa 1... odose sve dvojke i kadeti i astre u picku materinu
-
mk2
http://www.zeperfs.com/en/duel536-270.htm (http://www.zeperfs.com/en/duel536-270.htm)
mk3 abf
http://www.zeperfs.com/en/duel646-270.htm (http://www.zeperfs.com/en/duel646-270.htm)
prosto i jednostavno :)
-
ma nema price
a i eto vam rece covek strucno :26
-
Ovde je Nino jednostavno objasnio da vw nije nikada imao serijsko sportsko auto da performansama moze da parira konkurenciji.
Jel tako Delibasicu?
Kvalitet i ostalo je druga prica
-
GSi je uvek brzi na pravcu, Tako je iz mog ugla.
druze los ti je ugao. ljudima i majstorima i dan danas je k glava velika nepoznanica i spansko selo i u zadnjih 15 godina su bjezali od nje ko od djavola bas iz tog razloga. nebi se slozio s tobom da je nesto spektakularno gsi brzi od dvojke 16v
Znaci gsi je brzi na pravcu,Tako sam i mislio driving
jeste brzi.
ali u kurcu ;)
ako je brzi za pola krila ili pola auta to je to, ima i 11ks vise.
@dzine
onaj sa slike sto je u dvojku ubacio 16v opelov motor vjeruj da se nije usrecio
@max
opel sport i irmscher su pravili brza auta dok vw nije izmislio ni 1,6d...
ali vremena se mijenjaju.
jebiga
-
Gedora vam je sve objasnijo :26
-
@max
opel sport i irmscher su pravili brza auta dok vw nije izmislio ni 1,6d...
ali vremena se mijenjaju.
jebiga
[/quote]
Kako covek mudro izbegnu odgovor lollol
-
znam ja da si ti htio da ti potvrdim da je svaka trojka gti smece, da dvojka gti 16v radi na velikom pritisku i mehanickim diznama... da ako se ne doradi i prepravi njen sugavi trap mrda se ko zastava 101 na putu, da nikad kako treba ler gasa nikad kako treba ujednacene snage...nekad ide ko raketa nekad se vuce po zemlji ko jebana..
opel ima elektricne dizne i predje 100 000km bez kvara..
ali mu za to vrijeme 30x radis limariju nema irmschera ni majstora da mu naprave zadnji kraj da koci i lezi kako treba..
jel sad ok?
-
Nije ok,ali ajde.
Nije smece ni jedno od toga sto si naveo,sva sam ta auta vozio jedino mi je trojka bila 8v.
Poenta price je bila da vw nema fabricki sportski pedigre,ipak su se bolje dokazali u oranju njiva za prevoz drva do 1m itd.
-
ovde je drugovi rec o dva pomenuta motora a ne o trapovima,limariji i td..... :26 :26
-
a kakav je to gti trojka 2.0 2E? kakav je gti dvojka gti 8v 1988-1992? nije im ni trojka 16v nesto bog zna odmakla. golf 4 1,8 20vt kurcina najveca od svih golfova gti.. jesu li to brzi automobili?
jesu onome koje prije njih vozio 1,6d ili gtd
posle dvojke 16v jedini dobar gti je golf 5
sad ne pricamo o vr i r motorima oni nikad nisu ni bili gti
-
Opet Max priča nebuloze,o oranju,itd ;)
-
daj mu minus lollol
-
Trojka je klasa nekretnina ali je dobar putnicki auto.
Ja sam rekao 1000 puta da posle dvojke gti gubi svaki smisao.
Mozda i daju lollol
-
Sto se kadeta/astri gsi i njihovog lezanja tice, pokazalo se kroz godine na trkama i njihovoj zastupljenosti, odnosno nezastupljenosti.Sustina je da ja necu da vozim kadeta/astru iako je samo rdja brza od opela,jugo lezi bolje od opela bleh
-
Normalno da cu da pricam o oranju kad zivim na selu pa mi za to treba izdrzljiv magarac preorem bastu za paradiz krastavce i krompir.
Sad trenutno renoviram kucu na selu pa se razmisljam da kupim karavan pasata jer u njega staje mesalica lopate i sav alat pa da mogu da vozim to sa sobom lollol
-
ode tema u off....
milos796
bas si napravio poredjenje do jaja....nisi ti vozio Gsi izgleda...truli kadet i astra su klasa za juga
-
daj mu minus lollol
I kad su bili minusi,nisam ih davao.
A i bolje jer bi opet počeo ka kukumavči :53
-
ode tema u off....
milos796
bas si napravio poredjenje do jaja....nisi ti vozio Gsi izgleda...truli kadet i astra su klasa za juga
Pricam o lezanju.
-
Normalno da cu da pricam o oranju kad zivim na selu pa mi za to treba izdrzljiv magarac
kupi neki francuski auto
-
Nema delova za francuze ovamo.
-
Lezi auto onoliko koliko imas muda da ga stisnes i koliko posle znas da iskontrolises.. makso jesi skupio pare? Beer mi smo ubrzo spremni :)
-
Spreman kao zapeta puska(teska artiljerija) ;)
-
Vrh maaatori :)
-
Posto vrlo malo znam o Kadett-ima imam jedno pitanje. Da li je postojao Kadett GSI 1.8 ? Ili je samo postojao GSI 2.0 ?
-
Postojao je i 1.8
-
Cemu onda cela ova tema i silne poruke ako se poredi 1.8 vs 2.0 + 11ks vise...
-
GSI je 2.0 16v 110 kw 150 ks
-
Jesi siguran ;)
-
Postojao je i 1.8
8v,85 kw
-
8v je bila 85kw ali je motor bio 2,0 moje drugo auto po redu bila raketa dok nije sediste propalo kroz pod lollol
1,8 8v je bila poluajnspric nije bio gsi vec neka gt verzija.
-
Da nije gsx ili tako nesto?
Sent from VAZ 1300s using Tapatalk
-
Mozda je i bila gsi 1,8 neki stariji modeli ispod 89god.Moja je bila 2,0 8v.
-
Po guglu je bio 1.8 8v gsi do 86. se pravio, mada ja nikad nisam video uzivo, samo na 2.0 sam naletao. ;)
-
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=319429 (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=319429)
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=2497 (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=2497)
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=2101 (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=2101)
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=38929 (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=38929)
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=39226 (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=39226)
Sve sto sam ja nasao a da je kadet u pitanju
-
Bio je cak i Opel Kadett GSI-Kabriolet.
Motor mu je 1.6 od 75kw - 102 ks.
-
to su bile masine....i nikada vise takvog kvaliteta nece biti
-
da ide ide al jebem ti ja tu masinu, 100 puta sam se sa gsievima trkao od toga se eventualno 2,3 puta nije desilo da im nesto crkne.. al npr ono turiranje u mjestu u blokadi mi uopste be ulazi u glavu kako ne opali motor a svaki dan ga drze u leru po 2,3min od jednom u blokadi..
-
Sta im to crkne? Pa prvi golf gti jedan dan ide kao metak, a drugi dan ne ide nikako zbog k-glave. Ja mislim da je taj gsi daleko bolji od gti-a ako gledamo samo motore...Za ABF ne znam, verujem da je i on dobar.
-
Nemojte ljudi da serete vise za ti k glavu kako ne valja itd.To sto nasi mico varnica majstori nisu znali da odrzavaju sistem ubrizgavanja goriva koji je prostiji od dvoglog karburatora to je druga stvar.
-
Ja mislim da je taj gsi daleko bolji od gti-a ako gledamo samo motore...Za ABF ne znam, verujem da je i on dobar.
I ja se slazem da je Gsi daleko ispred ...
-
ne bih rekao da je daleko lollol
-
Nemojte ljudi da serete vise za ti k glavu kako ne valja itd.To sto nasi mico varnica majstori nisu znali da odrzavaju sistem ubrizgavanja goriva koji je prostiji od dvoglog karburatora to je druga stvar.
Imam k glavu na mercu 260E, a imam i e34 2.0 iz tog doba i tvrdim da je k glava mnogo losije resenje ubrizgavanja, posebno ako na autu imas i plin.
-
Pa nije fabrika ugradila plin u auto sa k glavom. Cudno je to sto se dosta ljudi zali na tu kombinaciju a sami su krivi za to. Jednostavno fabrika ga nije izmislila da radi na plin nego da radi na benzin i sve ostalo je nasa krivica. Sve su to ljudi izmislili i napravili pa isto tako ljudi mogu i da ga poprave ako znaju taj posao.
-
A nikako nece ni na ugalj da radi . . .
Na drva i nekako: PAAAJOOO, FAAAJJEEER . . .
Kamiondzije- jare 4, 3, two, one, pajo fajr (pogon na bukvu) (http://www.youtube.com/watch?v=luTKI6B6HCY#)
Plinadzije se jos i usudjuju zaliti na bilo sta . . .
Mada isti taj merc 260e postoji u fabrickoj verziji na plin, doduse propan i pravljen za taxi . . .
Za bmnj nem pojma ima li iz fabrike plinska verzija . . .
-
Bmw nije imao fabricku verziju na plin ali ga ipak mnogo bolje podnosi. Plin je u Srbiji nuzno zlo ako imas stariji auto, jer je suludo voziti ga na benzin, dok je noviji auto kroz prihvatljiv na benzin, recimo mazda 6 2.0 2010. trosi 8l u komb.voznji. Bilo kako bilo ja ne volim k glavu ni kad je na autu samo benzin, smatram da je bolje imati i karburator.
-
I stari 16v trosi 8 litra kombinovano kad je sve ispravno i motor zdrav. Ako je plin nephodan, onda se gti proda i kupi monopoint. Nama je najveca mana k-glava sto nece na plin. To je kao kad bi rekao da je najveca mana zimskih guma sto leti klizaju i brzo se trose, pa naravno kad nije za to konstruisano.
-
Plin je u Srbiji nuzno zlo ako imas stariji auto, jer je suludo voziti ga na benzin
onda je pola foruma za lazu lazarevica pop1
-
:63
(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1969333_753141494347_5149876925839775992_n.jpg?oh=d14ed4fdc19fdbe66a173a2e6d9a5c59&oe=54AA9DF5)