VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Dejan91 Oktobar 05, 2014, 02:16:30 pre podne
-
Moze li neko da mi objasni razliku izmedju ogibljenja auta gde nema dugmeta za biranje sport comfort ili normal ogibljenja i gde ima mogucnosti da se to bira.. U cemu je razlika, da li se auto dize ili spusta ili kako on to odradjuje? Hvala!! :)
P.s.
U pitanju je Passat CC 2010 godiste. :)
-
Zajeb jbga, izvinjavam se. Ko kod autobusa ima Touareg, a ovi *manji* imaju relativno *obicne* amortizere, sa dodatkom jednog elektroventila koji steluje tvrdocu. Visina se ne menja, kao kod Touarega.
(http://i2.wp.com/www.my-gti.com/wp-content/uploads/volkswagen_dcc_adjustable_shock_absorber_during_extension_cycle.jpg?resize=445%2C749)[size=78%]
Sve je naravno uziceno i radi u saradnji sa volanom i ASM i ESP i ako treba sa BUSPLUSom lollol
(http://i1.wp.com/www.my-gti.com/wp-content/uploads/volkswagen_dcc_adjustable_shock_absorber_component_overview.jpg?resize=310%2C731)
(http://i0.wp.com/www.my-gti.com/wp-content/uploads/volkswagen_dcc_adjustable_shock_absorber_system_link.jpg?resize=640%2C691)
:45 [/size]
-
Au kakav strucan odgovor!! Hvala ti puno druze!! :41
-
I jos jedna razlika je cena, ako ti je to bitno, a verujem da jeste. Prilikom zamene amortizera, takvi su dosta skuplji.
Nemam iskustva sa CC, ali znam kako je kod Mercedesa bilo i to starijeg od CC 5-6 god...
-
Jeste, bitno je, da budem iskren.. Zvacu sutra da pitam, nadam se da nije duplo skuplje..
-
Pa cena je veca sigurno, al' jbga nisu filteri za ulje pa da ih svaki cas menjas. Moze to da gazi 150, 200 K km, a verujem i vise bez problema . . .
Verujem da vredi svaku paru:
Adaptive Chassis Control (DCC) (http://www.youtube.com/watch?v=a7XNYFnI-eI#ws)
.
Volkswagen Dynamic Drive Control (http://www.youtube.com/watch?v=ftawXV9re2U#ws)
.
VW Golf 7 - Animation Adaptive Fahrwerksregelung DCC (2013) (http://www.youtube.com/watch?v=4-W7XxBO4LY#ws)
mahac