VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: shtex Oktobar 02, 2014, 05:49:46 posle podne
-
Od mene uvek neke nenormalne teme...
Pre par godina prepravio sam GTI na karburator i tada mi je sa razvodnika majstor skunuo vakum uz obrazlozenje da to vise ne treba, zbog elektronskog paljenja. ? Bilo mi malo sumnivo al auto radi pali, ne cima, vozim tako vec 4 godine. Dok juce jedan drugi mehanicar nije cuo moju pricu i izjavio da to ne moze tako.
Sad me zanima jesam li ja budala sto vozim toliko vreme bez tog vakuma ili je to stvarno automatski.
Na autu je menjanja glava, ususna grana i stavljen karburator. Komutator ima od ranije. Auto 87 godiste.
-
Naravno da ne moze da ide auto bez toga! Ne da ne moze da ide nego ne moze ni da se upali ako nema vakum na razvodniku lollol
-
Covece ja sam presao skoro 80000km tako. Auto pali odlicno, ide odlicno.
-
Pa upravo si sam sebi dao odgovor na postavljeno pitanje. Moze da radi motor bez toga...
-
Pa sta onda pitas, driving i uzivaj ;)
-
Pa jel treba da ga nema il su me zajebali.
-
A sta ti mislis, dal su te zajebali?
-
Pa danas kad sam se malo raspitao i skontao da svaki golf ima vakumsko predpaljenje malo sam se osecao glupo. Inace taj mehanicar sto je skinuo vakum je sad ovlasceni serviser Cummins motora u Austriji.
I ne razumem kako meni onda auto normalno radi i bez vakuma. Svaki dan sam na putu, potrosnja na otvorenom 8l plina, auto uvek pun. Pali i leti i zimi.
Da li da vratim crevo?
-
Taj vakuum ti sluzi da pomeri paljenje kad ode i vece obrtaje.
Meni je taj vakuum crkao i nisam ni znao jer nije bilo razlike u voznji.
Da ne valaja vakuum mi rekao majstor kad mi stelovao paljenje.
Nasao drugi i zamenio.
Ne znam ni da li je sad ispravan.
-
pa taj vakuum bi trebao kad ostrije das gas da pomeri paljenje da ne bi imao "rupu".... mnogi od njih su riknuli...
-
Znam teoretski cemu sluzi. al sam ja skontao ovog lika da se to koristi samo ako su platinska dugmad :) Namontiracu crevo prvom prilikom bas da vidim ima li razlike.
-
Izbegavaj tog *lika* ubuduce
-
Probaj da li ti je ispravan vakum pre nego što ga povežeš.
-
Probao sam vakum ustima i menja broj obrtaja. predpostavljam da je ispravan. Jos samo da nadjem ispravnu racvu da zakacim crevo.
-
Vakum postavljen. Subjektivni osecaj je da auto brze primi gas kako ima predpaljenje. I ler se povecao sa 800 na 1000 RPM pa sam posle dostelio.
-
Nek ti neko stroboskopom proveri kako ti je namesteno paljenje(verovatno je bilo pomereno dok ti je vakum bio iskljucen to u karburator servisu rade obicno kada je vakum ne ispravan) inace je taj vakum jako tesko naci posebno, obicno ide sa razvodnikom paljenja zajedno i traze silne pare za to..
Da li kad upalis auto dok je hladan cujes kao da se ventili cuju(hidropodizaci) ako da to ti je zbog pomerenog pretpaljenja.
Inace svi govore da taj vakum nije potreban(verovatno je svaba to izmislio iz dosade pa zato stavio)-malo sam sarkastican, nervira me moj 1.3, toliko da planiram da ga zamenim..