VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Disident Septembar 29, 2014, 07:41:09 posle podne
-
Vec duze vremena razmisljam da kupim golf 2 g60 i da ga restauriram ali kompletno da ga vratim u fabricko stanje pa me zanima da li neko ima predstavu koliko bi to kostalo jer sam ja racunao otprilike da je to nekih 6000 evra ali me zanimaju misljenja. I da li se uopste isplati ulagati tolike ili vece pare tj da li ce stvarno biti kao pre ili su godine ucinile svoje? :)
-
Nikada vise ne moze biti kao sto je bio nov,ali se moze dovesti u top stanje,ali i tih 6000e je upitno dali bi bilo dovoljno za takav poduhvat?
-
pa zato sam i stavio temu da vidim koliko bi mi para trebalo za takav poduhvat. da sredim limariju, farbanje, motor, enterijer, sve sto moze da se zameni da se zameni i tako to
-
Posto si u uvodnom delu teme naveo da zelis top stanje onda ovako.
Vrhunsko farbanje i zastita 1500 i vise
Remontont tog motora da bude top od 2000 do 2500 e
delovi mehanike ostale zavisno sta se se ugradjuje sigurno oko 500e sa majstorovim radom
za enterijer ne znam valjda bi se nesto moglo od tog auta iskoristiti
Sklapanja rasklapanja i ostali radovi ima da te ogule majstori
itd.......
Sve u svemu takav poduhvat je vrlo zajeban pogotovo ako ne znas ili ne budes licno ti radio vecinu stvari na autu tipa sklapanje rasklapanje zamena mehanickih delova ubacivanje vadjenje motora itd.
Mozda ti je bolje kupiti takvo auto u solidnom stanju pa da ga doradis da bude top :26
-
dosta se ja razumem oko automobila a imam vec ljude koji rade enterijer sa fabrickim materijalima, a i dvojicu limara tj jednog sto radi restauracije vw ali je samo limar a imam kolegu jednog sto je i limar i farbar licno sam video lagunu polupanu i sredjenu ne bi nikada rekao da je bila toliko polupana :) jedino bi morao da nadjem nekoga ko zna da radi oko tog motora a ne nekog priucenog majstora :) slazem se da je bolje da ga nadjem u top stanju pa da ga doradim ali gde kod nas naci g60 u top stanju :) tj ima ali nisu na prodaju :)
-
Ovisno je u kakvom je stanju sada...Limarija i mehanika nisu problem ako je auto nije lose...
Problem su ti sitnice koje moras masno platiti ako zelis da ga dovedes u originalno stanje...dakle moras kupiti originalne dijelove...
Mislim da je 6000e premala cijena ako mislis kupovati nove originalne dijelove koji su jos dostupni...
-
to sam ja racunao 6000 zato sam otvorio temu da cujem od ljudi koji su u tom poslu da mi kazu koliko bi to kostalo da imam neku realnu predstavu jer kao i svaka planirana cena ce sigurno biti jos 30% na planiranu jer uvek dodju jos neke sitnice koje kostaju
-
Kupi ti auto prvo pa onda onda polako nabavi delove pa onda rasklapanje i rad prvo skoljku odraditi i ofarbati,onda ostalo polako.
Uvek tu neki ne planirani trosak ispadne ili se predomislis u vezi necega pa odstupis od plana,a sve to vuce dodatnu lovu.
Zato prvo auto pa sagledati sta valja od i kod njega i sta se moze iskoristiti pa posle racunati koliko love i sakupljati delove i ostalo majstor1
-
takodjer imas jos velik problem pronalaska dijelova jer ih se dosta ne proizvodi vise...Osim ako ne zelis stavljati kineske dijelove sto je po meni katastrofa...
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?action=profile;u=23835 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?action=profile;u=23835)
boban je prodavao svog G60 u solidnom stanju
-
Imas i skoljku kod stefana iz smedereva a i pre neki dan izleteo je na oglase beli g60.
Sent from VAZ 1300s using Tapatalk
-
Evo ga taj beli g60
http://www.polovniautomobili.com/oglas5333896/volkswagen_golf_2_g60/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas5333896/volkswagen_golf_2_g60/)
-
Pitao sam tog lika za cenu. Zadnja cena 1850, bez felni 1750e.. ;)
-
Zovite Boban-dohc, ja kad sam ga gledao auto nudio mi je dosta stvari uz golfa i bila je cena ok, ali nisam imao uslove za takav projekat...
-
i na veceru cak vodi lollol
-
Hahahaha, ne znam. lollol
-
Restauracija o kakvoj ti govoris se ne radi preko noci,vec traje mesecima a nekada i godinama.Treba da se prvo naoruzas vremenom,strpljenjem i debelim zivcima.Da ti ne govorim koliko ces vremena provesti na internetu trazeci delove,majstore,ideje,druge projekte... Pare ce dolaziti same po sebi.Nema potrebe da imas 6000e na gomili pa da kreces u restauraciju.Za pocetak pokusaj da nadjes sto bolji G60,to je prva stavka.Kada ga pregleda neko ko se razume,mozes polako da pocnes da skupljas pare za sve ostalo.
-
hvala svima na savetima i misljenjima ne bih vas davio vise na imaginarnu temu kada kupim pa pocnem onda cu otvoriti pravu :)
-
onog bijelog nebi uzeo ni na poklon. ja kad mu vidim plin ispod haube muka mi bude odma. mogu misliti kakvi su mu motor i lader
-
Ova dvojka je brutalna uzivo.Vidjam je redovno iz mog grada je. :)
Gedora ovaj do skoro nije imao plin.Znam da lik radi u banci i do prosle godine nije imao plin.Ne znam kad ga je ugradio.
-
Ako kupis G60 u pristojnom stanji i DA BUDE KOMPLETAN onda imas sasvim dovoljno 6000e za sredjivanje
-
ima za sredjivanje ali nema za restauraciju...pod pojmom restauracija se misli vracanje vozila u tvornicki izgled uz sto vise novih i originalnih dijelova.
Navest cu za primjer samo da mu treba 800e za novi G60 bodykit
-
koliko ja citam o laderima koji su izgleda najveci problem a svi skoro g60 na nasim tablicama su manje vise u ocajnom stanju izgleda da je bolja opcija gti 16v ili gresim opet
-
@ Luka sve zavisi sta ko smatra za dobro stanje auta za tu procenu uvek je bolje verovati majstoru dobrom nego svojim ocima :)
-
G lader se remontuje i traje ti oko 50 000 km stim da ga cuvas.Ima ljudi koji znaju da urade reparaciju ladera u srbiji.Delovi te izadju oko 200 evra plus-minus i sve zavisi koliko trazi jos majstor.Tako da to nije velika investicija.
-
@ dzin ne zanimaju mene toliko estetski detalji kao sto je body kit g60 je taj auto samo sa tim motorom ispod haube a na njemu moze da pise i cl i tdi i sta god mu vlasnik stavi dakle poenta restauracije je motor to mene zanima a estetika je licna stvar vlasnika automobila... ja se nisam dobro izrazio verovatno kada sam napisao kao pre da bude mislio sam na motor. ne zelim da puknem pare i da me odere neki u novom automobilu na dizel pogon razumes... nisam trkac ali ako pozelim hocu da se odazove na gas driving
-
E onda trazi "onaj sa cetri cevke ispod haube" celebrate
-
dohc?
-
Kakve cetri cevke? To dobra gejsa odvaljuje kao od sale :)
-
Ako su ti performanse presudne, bolje onda neki turbo motor. Nesto kao sto je madmax odradio. Ja neato ne volim taj g60, valjda zato sto sam ih video mnogo, a ni jedan nije bio ispravan. Drugar ima g60, upucao brdo para u njega kod nekih njegovih majstora, trosi kao tenk, a ne ide nikako.
-
Ako te stvarno interesuje G60 ja moj hocu da prodam imas link teme a spisak delova uz auto mozes da dobijes na pp. Cena je 2000e fiksno za svakog ko hoce da pita.
-
A tako znaci,onda to nije restauracija nego pravljenje po svom gustu...Kao i ostali onda ti nebih preporucio G60 to je vrlo zahtjevan motor i nije bas za svakoga
-
Ako te stvarno interesuje G60 ja moj hocu da prodam imas link teme a spisak delova uz auto mozes da dobijes na pp. Cena je 2000e fiksno za svakog ko hoce da pita.
+ vecera bleh lollol
sad bez sale, @--Disident ako stvarno hoces g60 ne sto se znam sa bobanom, vec njegov je u dobrom stanju a + sto uz auto imas sve zive plastike i gomilu jos delove koje ces dobiti sto ce ti kasnije usparati mnogo para i zivaca :26
-
Jebote kod vas u srbiji bas ima dobrih i rijetkih stari auta za malo para...ja od kad znam za sebe jos nije bio ni jedan G60 kod nas na piku...a i ako bude cijene su nenormalne...cak i za dobrog 16v
-
ako se dobro sjecam 5000 KM bio G60 sa turbo dizel motorom, iskuckan na sve strane...
-
Jeste ali zato kod vas uobicajenih delova za golfa 1 2 ima kako hoces a kod nas ni za leba sve manje i manje a cene udri
-
ako se dobro sjecam 5000 KM bio G60 sa turbo dizel motorom, iskuckan na sve strane...
da bilo ih je ali za mene nijedan nije bio G60 jer nijedan nije bio u dobrom stanju i svakom je falilo ono najbitnije ili motor ili bodykit
-
Kakve cetri cevke? To dobra gejsa odvaljuje kao od sale :)
odvaljuyje al u kurcu. imo sam i jednog i drugog nesto neznam da ga g60 odvaljuje
disident ajd zakljucaj ovu temu. prije tebe od kako sam ja na forumu se pojavilo jedno 300 takvih koji restauriraju g60, u trojku 1,4 ubacuju vr6, u dvojku 1,3 ubacuju 2,0 16v i niko nista ne uradi.
tako da:
zakljucak ove teme glasi:
kad kupis dvojku g60 otvori temu do tad ne balavi i ne zauzimaj mjesto na forumu.
jel ok?
-
Jel bas ispravan g60 nije brzi,i koja sluzba te vrbovala da kudis turbo motore?
-
ako ga je iko u bosni imao novog, ispravnog i brzog g60 imao sam ga ja. ako je iko uvalio brdo para u g60 uvalio sam ja. ko je prvi u bosni napravio 16vg60 napravio sam ja.
max mislim da je glupo raspravljati o ispravnom i neispravnom g60. znam dobro i jednog i drugog a mislim isto da i ne postoji taj kog nisam radio. mozda ih i ima ali malo.
nista serijski korado nije brzi od ispravne dvojke 16v. par metara je u pitanju i nista drugo.
dvojka g60 cak popusi od dobre dvojke 16v u to budi siguran.
ja nemam nista protiv turbo motora niti sam kad imao
-
@ gedora upravu si napisao sam vec jednu poruku da ne zelim da davim imaginarnom temom i da kad kupim da cu da otvorim pravu ne znam da li si procitao. nego se pojavilo mnogo poruka posle toga pa sam samo odgovorio... upravu si... moze lock?
-
g60 je opasan luksuz. ali luksuz koji ce ti nabaciti osmjeh na lice svaki put kad auto ubrzava sa 100 na 200+km/h
tako da....
-
pre nego sto zakljucaju ovu temu evo jedan sajt na koji sam naleteo... verovatno znate za njega ali da ga podelim mozda ce nekome da koristi... tek kada sam ga proucio shvatio sam koliko skupo moze da izadje restauracija... http://shop.volkswagen-classic-parts.de/ (http://shop.volkswagen-classic-parts.de/)