VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Ivan Septembar 25, 2014, 11:20:09 pre podne
-
Desava mi se u zadnjih 6-7 meseci da prilikom prvog startovanja motor "zakrci" kad upali.
Za to vreme krcanja svetli lampica od ulja i kad krcanje prestane ona se ugasi.
Tad i obrtaji padnu, npr. kad ga upalim odu na 2000 i cim prestane krcanje oni spadnu na 1500-1600.
Svako kasnije paljenje nema to krcanje.
Nekad se jace a nekad slabije cuje.
Ne pali lampicu za ulje u toku voznje bez obzira na temperaturu ulja.
Jedan majstor sumnja na uljnu pumpu a drugi mi kaze da moze da se desi da zeza ventil u filteru za ulje.
Sta mislite sta moze da bude?
-
Ipak mislim da je pumpica u pitanju...
-
Druze najverovatnije pumpa pravi problem....
-
Moguce.
Ako ga pustim da okrene neki krug onda krcanja nema ili se vrlo slabo cuje.
-
Pa verovatno kada okrene neki krug podigne neku kolicinu ulja i onda se slabije cuje....
-
Jel se ona remontuje ili ide druga?
-
moze bit i lezaj pomocnog vratila sto pogoni razvodnik
-
Zaboravih da napomenem da se na leru kad je zagrejan cuje zvuk kao kad propadne neki lezaj tako da moze da bude i ovo sto kaze Paul.
Znaci, ne gine rasturanje motora?
-
Prvo izmeri pritisak ulja sa pravim mehanickim manometrom,da se vidi kakav je pritisak ulja.Ako je nesto lose u citavom sistemu podmazivanja lose moralo bi da se odrazi na pad pritiska ulja.
Izvadi razvodnik i prekontrolisi onaj zupcanik sto pokrece pumpu i njega moze on da bude los.
-
skini karter, operi benzinom i razradi ventil koji regulise oritisak u uljnoj pumpi
-
Jel moze s' ovim? biggrin
(http://i210.photobucket.com/albums/bb265/Ivan_KS/IMAG1206_zps9dea4f72.jpg) (http://s210.photobucket.com/user/Ivan_KS/media/IMAG1206_zps9dea4f72.jpg.html)
-
Moze,i ja sam sebi od takvog satica napravio.Ovo je od masine fap 13 ili 14 lollol
-
Ne znam od cega je ali mi treba crevo da skarabudzim.
Jel merim na glavi ili na nosacu filtera?
skini karter, operi benzinom i razradi ventil koji regulise oritisak u uljnoj pumpi
Odavno sam ja hteo da menjam dihtung na karteru ali nikako da prevarim majstora da mi to odradi.
Taman sam hteo i pumpu da sredim.
-
staru kruskicu i da neki tokar napravi nastavak po njoj
-
Svejedno,ali ti meri na nosacu filtera.
-
staru kruskicu i da neki tokar napravi nastavak po njoj
Ajd sad malo glupo pitanje.
Jel otvor isti kao na davacu i kakvo crevo da trazim?
Kod mene na poslu mogu to od mesinga da mi naprave pa da vidim samo crevo da nabavim.
-
jedna strana creva mora biti mora imati holender sa navojom kao na davacu mislim da je to m6 x 1mm a na saticu napravi navoj i holender kakav on zahteva.
-
Kao sto rece Paul.
Uzmem davac i satic i odnesem kao uzorak sta treba da odrade.
Mene interesuje kakvo crevo da kupim, precnik, gumeno/plasticno...
-
Za crevo otidji kod nekoga ko pravi creva za hidrauliku i on ce ti napraviti crevo sa navojem i holenderima za satic a ti samo kod strugara napravi metalni holender koji ce imati sa jedne strane navoj da se uvrne u nosac filtera a sa druge strane neka ima navoj kao i na saticu i resen problem.
Inace treba crevo koje trpi ulje,a to su samo ona od hidraulike.
-
Mozda vec ima crevo za ovaj satic.
Samo da napravim holender za nosac filtera.
-
Jos bolje ako imas thumbup.Ako nemas skini sa fapa nekog ili dajca odgovara sigurno.
-
Ima radnja u Krusevcu sto drzi delove za FAP.
-
Jel ima razlike u uljnoj pumpi izmedju G2 i B2 s' obzirom na oblik kartera?
-
U samoj pumpi nema.Samo ona lula sa sitom,ali ona moze da se skine pa mozes kombinovati.
-
Zaboravih da pitam odmah.
A razlika izmedju dizela i benzina?
Daje mi kolega pumpu ali se ne seca da li je dizel ili benzin.
-
Moze se i od dizela staviti, jedino od 16v ne pase u 8v motor.
Ako je ta sto dobijas od dizela ja je nikada ne bih stavio jer je sigurno losija od tvoje.
-
Elem, pritisak izmeren i na 850-900 obrtaja je 1.4 bara.
Motor je bio dobro zagrejan kad sam merio.
Evo i snimak prvog paljenja i tog "krcanja".
VIDEO0043 (http://www.youtube.com/watch?v=Xq4LGiDd-Ss#ws)
Posle skljocanja ventila za plin i startovanja cuje se krcanje.
Kad je auto upalio cuju se i lezajevi na alternatoru ali to nije sad tema. biggrin
-
Hidropodizaci rekao bih, tako se i meni znalo nekad cuti
-
sunce ti jebem ovo ko kombajn da je upalio lollol
-
@ markom
Nemam hidropodizace.
@ cicero
Lako je tebi.
Ti si navikao na ova tiha vozila pa ti ova ostala cudna. biggrin beer
Cuju se malo vise lezajevi na alternatoru.
Zamenio pre godinu i po ili dve.
Navodno SKF kupljen kod uvoznika ili generalnog distributera. Tako nesto.
-
E onda stvarno ne znam sta bi moglo biti, baci taj motor u smece i ubaci od trojke imas ih za 100eura :)
-
skini deklo i premjeri zazor ventila na hladno i vidi u kakvom je stanju bregasta