VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Guarana Septembar 15, 2014, 10:44:21 posle podne
-
Mislim da sam pisao bar par puta, al ne nadjoh korisne informacije, pa ajde u jedan topic :)
Kad mi auto stoji na suncu leti, mi se desava da u voznji zatrokira, pri manjim brzinama se samo zatrese, po autoputu kao da me neko lupi odpozadi par puta. Kad je hladno napolju se jako retko desi, ako ikad. Takodje sam primetio isto ponasanje ako je napolju izuzetno vlazno.
-Nije bitno da li je hlada ili vruc
-Nije bitno da li je uzbrdo ili nizbrdo
-Na dijagnostici ne prijavi gresku neku
-Turbina ne ode u safe mode.. tako zatrokira 2-3 puta i onda primi gas do daske ako treba
-Dok se to desava slova od menjaca na displeju ne obrnu boje
-Ako idem izuzetno polako (<30km/h) i potpuno bez gasa , se ponekad i prosto ugasi.. nista ne zapisti, nista ne zatrese, samo kao da sam u sred voznje kljuc izvadio
-Bio sam do normalnog mehanicara i ne moze bez da vidi kad se desi da kaze sta je, sve po dijagnostici i na oko deluje normalno 99% vremena. Moze ili da menja redom dok ne nabode sta je , ili da pustim da skroz crkne, pa da se vidi sta je crklo.
auto je matora drtina, presao je 250.000km, AKE je motor unutra (180ks) , ne pije ulje izmedju servisa, i kad ne jebata tako ide sasvim fino s obzirom na godine/kilometrazu.
Ja sam uzeo VCDS pre par dana konacno.
-Za sad sam sve iskenirao.. dao mi je 3 greske.. koje ne znam od kad su i koliko cuce tu.
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Part No: 4B2 907 401 J
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05
Coding: 01016
Shop #: WSC 02325
VCID: 275D1D1EC54D1926F59-4B50
Subsystem 1 - Part No: 00003059
Component: 130 106LC150_1.V77605070189
WAUZZZ4B82N046188 AUZ7Z0A1922304
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Part No: 4B0 927 156 ES
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 1818
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
VCID: 7CF712726C4B6AFEC8B-517A
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4B0-820-043-MY2.lbl
Part No: 4B0 820 043 AB
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00103
Shop #: WSC 02325
VCID: 5ABB74EAC6BF74CEBA7-259A
1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
-Danas sam probao da upalim TDIGraph. Kad odem na grupu 000, mi kaze da odem na grupu 004. Kad udje u plus pokazuje da je tik ispod zelene crte.. kad ode u minus ne pokaze nista. samo pise "wait for blabla" i vrati u plus opet. Zaboravio sam sta pise kad je "plus", sta kad je "minus" ... dal lean/rich ili advanced/retarded
-Nakon sto obidje krug u 004 mi dozvoli da udjem u 000 .. ne znam zasto.. i pise "fuel temperature too hot" .. open nista ne pokaze. Naravno izabrao sam pravilan motor.
-Probacu jedan dan kad je hladan da vidim sta izbaci za temperaturu goriva.. ako je senzor pobrljavao, jel moze tako da se manifestuje?
-Kad budem krenuo negde na dalji put cu da prikacim laptop i stavim da snima parametre.. posto moze 12 komada, sta bi preporucili da namestim.. moze i 2-3 ture da se eliminise deo po deo.
-Ja sam mislio da recimo u jednoj turi stavim:
1)u kojoj je brzini (na autoputu bih bio, tako da bi skoro uvek trebao biti u 5oj)
2)Nm poslani menjacu, Nm iz menjaca .. videh da ima nesto tako
.. itd...
ako vidim da presalta brzo 5-3-5-3 ili da se ne poklapaju sile znam da je menjac gecrkt, i tako deo po deo mogu da precrtam sa spiska potencijalnih gremlina :)
-
juce sam probao da vidim sta pokazuje za temperaturu goriva kad je hladan. napolju je bilo 15-20c , meni je pokazivao 40c za gorivo, palo je na 30ak nakon minut voznje. cudno.
takodje sam nasao na netu da za v6 tdi i ne treba da se steluje u 000 grupi, nego 004 .. tako da cu ga ugrejati pa videti koliko je pomeren unapred/unazad pa koliko su granice gornje i donje dozvoljene.
-
Meni to lici na senzor protoka vazduha / protokomer. Mozda nije crk'o pa da prijavi gresku. Mozda je prljav, probaj sa nekog drugog 2.5 da vidis kako ce da se ponasa
-
nikako da odem negde za vikend pa da vidim u praksi sta se desava, sve su mi krace relacije po gradu, ni ne ugreje se ljudski. moguce da je MAF zviznuo, mada mi je majstor rekao da se jako jako retko desava kod motora kao moj.
-
Pretraži ovde, možda ima neko nešto slično...
http://www.autoservis-meic.hr/savjeti?proizvodac=Audi&submit=trazi&start=40 (http://www.autoservis-meic.hr/savjeti?proizvodac=Audi&submit=trazi&start=40)
-
danas sam ugrejao auto i malo pogledao kroz merne grupe..
izgleda da mi je timing pomeren unapred.. posto je 2.5 v6 se ne meri na grupi 0 , nego grupi 4, pa seta napred-nazad dok meri.. kad ide unazad uopste ne pokaze nista.. kad ode unapred je na samoj gornjoj granici i iskoci povremeno malo.. videcu sa majstorom da nasteluje to malo bolje , pa sta se desava.
ako neko ima iskustva s tim, jel uopste treba da izbaci kad je pomereno unazad ista, ili meni nesto ne stima? ne pokaze tackice ispod grafikona, sto bi znacilo da je van mere, nego uopste ne izbaci..
inace morao sam da probam kad sam video opciju:
╔═════════╦══════╦═══════╗
║ Time(s) ║ km/h ║ m ║
╠═════════╬══════╬═══════╣
║ 0.00 ║ 0.0 ║ 0.0 ║
║ 0.24 ║ 2.0 ║ 0.1 ║
║ 0.50 ║ 4.0 ║ 0.4 ║
║ 0.74 ║ 6.0 ║ 0.8 ║
║ 1.00 ║ 8.0 ║ 1.4 ║
║ 1.24 ║ 10.0 ║ 2.1 ║
║ 1.50 ║ 13.0 ║ 3.0 ║
║ 1.74 ║ 16.0 ║ 4.1 ║
║ 2.00 ║ 19.0 ║ 5.4 ║
║ 2.24 ║ 22.0 ║ 6.9 ║
║ 2.50 ║ 26.0 ║ 8.8 ║
║ 2.74 ║ 29.0 ║ 10.7 ║
║ 3.00 ║ 32.0 ║ 13.0 ║
║ 3.24 ║ 34.0 ║ 15.3 ║
║ 3.50 ║ 37.0 ║ 18.0 ║
║ 3.74 ║ 39.0 ║ 20.6 ║
║ 4.00 ║ 42.0 ║ 23.6 ║
║ 4.24 ║ 44.0 ║ 26.5 ║
║ 4.50 ║ 46.0 ║ 29.9 ║
║ 4.74 ║ 48.0 ║ 33.1 ║
║ 5.00 ║ 50.0 ║ 36.7 ║
║ 5.24 ║ 52.0 ║ 40.2 ║
║ 5.50 ║ 54.0 ║ 44.0 ║
║ 5.74 ║ 56.0 ║ 47.7 ║
║ 6.00 ║ 58.0 ║ 51.9 ║
║ 6.24 ║ 60.0 ║ 56.0 ║
║ 6.50 ║ 62.0 ║ 60.4 ║
║ 6.74 ║ 63.0 ║ 64.7 ║
║ 7.00 ║ 65.0 ║ 69.3 ║
║ 7.24 ║ 67.0 ║ 73.8 ║
║ 7.50 ║ 69.0 ║ 78.8 ║
║ 7.74 ║ 70.0 ║ 83.5 ║
║ 8.00 ║ 72.0 ║ 88.7 ║
║ 8.24 ║ 74.0 ║ 93.6 ║
║ 8.50 ║ 75.0 ║ 99.0 ║
║ 8.74 ║ 77.0 ║ 104.1 ║
║ 9.00 ║ 78.0 ║ 109.8 ║
║ 9.24 ║ 80.0 ║ 115.1 ║
║ 9.50 ║ 81.0 ║ 121.0 ║
║ 9.74 ║ 82.0 ║ 126.4 ║
║ 10.00 ║ 83.0 ║ 132.4 ║
║ 10.24 ║ 84.0 ║ 138.0 ║
║ 10.50 ║ 86.0 ║ 144.2 ║
║ 10.74 ║ 87.0 ║ 150.0 ║
║ 11.00 ║ 88.0 ║ 156.4 ║
║ 11.24 ║ 89.0 ║ 162.3 ║
║ 11.50 ║ 90.0 ║ 168.8 ║
║ 11.74 ║ 91.0 ║ 174.9 ║
║ 12.00 ║ 92.0 ║ 181.5 ║
║ 12.24 ║ 94.0 ║ 187.8 ║
║ 12.50 ║ 95.0 ║ 194.6 ║
║ 12.74 ║ 96.0 ║ 201.1 ║
║ 13.00 ║ 97.0 ║ 208.1 ║
║ 13.24 ║ 98.0 ║ 214.6 ║
║ 13.50 ║ 98.0 ║ 221.7 ║
║ 13.74 ║ 98.0 ║ 228.2 ║
║ 14.00 ║ 97.0 ║ 235.2 ║
╚═════════╩══════╩═══════╝
krenuo sam da kocim, malo je falilo do 100 da dodje, al jbg sigurnost na prvom mestu :)
-
danas opet malo kopanja po parametrima
Address 01: Engine (4B2 907 401 J)
14:17:55 Group 014: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation II)
-0.16 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 6
-0.47 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 5
Address 01: Engine (4B2 907 401 J)
14:18:08 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation I)
-2.59 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.55 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
leva strana meri samo 3 diznu fabricki, pa od nje racuna ostale , dvojka se nikome ne prikazuje da ne bude zabune.
posto je 3 opako u minusu a 1 malo napred, 2 je skroz cao. kako se testiraju dizne? jel moze biti do necega drugog sem dizni.. google ne pomaze preterano, da nadjem informacije za ovaj motor je kao jako jebeno do sad :)
-
Cilindar 3 ti je u opakom minusu. Đe je info za drugi cilindar,ne vidim.
-
leva strana meri samo 3 diznu fabricki, pa od nje racuna ostale , dvojka se nikome ne prikazuje da ne bude zabune.
-
dobar je ovaj zrno za sve novce lollol
namestanje paljenja je drugacije nego za ostale motore .. ali sam uspeo da iskopam pravilnu proceduru.. treba da je 0-4 ADTC, sad je na 0.3ADTC , znaci moglo bi fizicki da se sredi prvo.
otprilike mislim da imam ideju sta brljavi, ali ne i zasto.. senzor za podesavanje pumpe(?) dobija podatke od senzora sa dizne #3 i u skladu sa tim menja koliko goriva daje.. ako jedan ne radi pravilno, nece ni drugi. videcu prvo da sredim to paljenje da sve bude sa te strane ok, pa sta se onda desava.. i da nadjem vremena da ocistim ispod haube , ne bi li video bolje sta se desava :)
-
Ivane,imao sam naočare za daljinu,vidio sam tek kad si boldovanje stavio na maximum bicedobro
Hvala ti.