VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Igoritza Septembar 07, 2014, 07:04:05 posle podne
-
Pozdrav svima
Imam Passat B3, skoro pa je umro :)
Sestra u Minhenu ima B3, koji je 95% fabricki, opremljen kao Avion. Auto je kao casa, sve na njemu je originalno VW. Sestra je uzela Allroad Quatro, Passat je garaziran i zavrsio karijeru i istekla mu je registracija
Ja bih auto uzeo za potrebe delova, gde bih zamenio SVE osim sasije i motora, posto kod mene jedino motor i radi 100% ispravno.
E sad koje su opcije ?
1. varijanta gde ja odem po njega ?
2. Varijanta gde prepakujem svoj u Minhenu ?
3. Varijanta sa Zoll tablama i KO u tom slucaju moze da ga uveze i kako se onda odjavljuje ponovo ?
4. Varijanta sa kompletnom registracijom (ako 1,2,3 ne moze) i jel tad mora da ga uveze sestra ili moze bilo koji stranac za volanom ?
Hvala vam svima, zaista bi mi znacilo da doteram tog passat-a jer je savrsen, sija se odozgo bukvalno, a sestra na taj auto sada gleda kao na smetnju i ne bih ga ni platio
-
najbolja opcija ti je
1) slepa i da odes po njega
2) zoll table i da ga dovezes
da pakujes u minhenu? sampion :D
dalje moj predlog nemoj pakovati nego odradi broj na strancu negdje ovamo, npr bih imas povoljno?
-
Daj nekom optimisti tablice od tvog auta i nek dotera pasata iz Dojčland za Srbistan, znam ljude koji su tako radili :36
-
to sam zaboravio nije los predlog :)
-
najbolja opcija ti je
1) slepa i da odes po njega
2) zoll table i da ga dovezes
da pakujes u minhenu? sampion :D
dalje moj predlog nemoj pakovati nego odradi broj na strancu negdje ovamo, npr bih imas povoljno?
Pa da ga pakujem u Minhenu sto da ne :) Sestra zivi u predgradju Minhena, ima i garazu, za alate bi se snasao a ne bi mi bio prvi auto sa kojeg sam skidao sve do koske. Ovo drugo nisam skapirao .. ? Mislis da drmnem broj na tog pasata, sa mog srpskog? palo mi je napamet, ali ne bih to nikad radio, da idem u zatvor za auto 92 :D Moj B3 je rastimovan ko rumunska prostitutka ali meni je sasija okej, nikad udes, a motor skroz ispravan, ne bi me mrzelo da sve komplet prepakujem u moj.
Daj nekom optimisti tablice od tvog auta i nek dotera pasata iz Dojčland za Srbistan, znam ljude koji su tako radili :36
ovo zapravo nisu samo optimisti nego vecina vlasnika otpada :) Iz prve ruke znam da podosta njih upravo ovo i radi jer im je registrovan samo ulaz/izlaz lica a ne ulaz/izlaz vozila i na otpadu gde ja kupujem delove za ostale vagene u porodici, konstantno stizu "dovezeni vozeni iz nemacke" Mk2 Mk3 i slicno a naknadno sam skapirao da upravo to rade. E sad, ja bih zaista da budem "sto blize zakonu" iako se ne bih libio za neko manje rizicno "sumnjivo" resenje. Ovo zvuci najbezbolnije i najjeftinije al nekako .. preveliki rizik, neam pojma ni kako bi sa nalepnicom .. ipak bih probao nesto malo sigurnije :)
-
Neka ti ga sestra doveze a ona neka se vrati autobusom/avionom.
Najbezbednija i najbezbolnija varijanta.
Posle ga polako cerupas kod kuce i pakujes na tvoj.
-
au kako to lako izgleda i zvuci odes vratis se i prepakujes ga kod kuce a?
pitaj sestru koliko ce je kostati minimalno osiguranje i kolike su sanse da auto iz te godine dobije tif. ako ne prodje tamo tehnicki ocigledno nemate pojma koliko kosta da se dovede u ispravno stanje (po njihovom zakonu) da bi mogaop dobiti zoll.
dalje kako si mislio da sa autom kom nisi vlasnik, koji nije euro 4 udjes u srbiju a da ti ga ne upisu u pasos? i tvojoj sestri ce ga upisati i napravice samo sebi ogroman problem ako pokusa da odjavi brif. vidi koliko te kosta benzin, vinjete i putarine od minhena do bg i baci na papir vrijedi li ga dovoziti u srbiju na tockovima? jesi li razmisljao da se auto star 20+ godina moze pokvariti bilo gdje uz put i znas li koliko kosta vucno vozilo i servis koji ce ga dovesti u ispravno stanje koji moras platiti?
-
na col tablam nikako ne moze preci granicu jer ga ne mozes carinit. ili na njemacke table ili nakaci svoje
-
moze sestra njegova na zol ali ce ga upisati u pasos. kad podje nazad nema sanse da je puste.
-
na col tablam nikako ne moze preci granicu jer ga ne mozes carinit. ili na njemacke table ili nakaci svoje
onda ova suluda varijanta izgleda jedina ostaje a da ne me izadje ko svetog petra kajgana, sto kaze Gedora.
Ukoliko se okusam u ovakvom poduhvatu, zanima me -
Izadjem autobusom iz Srbije, ponesem tablice, stavim na auto i vratim se sa njim kao da je moj. U pecatima prilikom drumskog putovanja ne pise cime si izasao/usao ? evo gledam, ne pise mi ni na kineskim i ruskim pecatima da je avion, jesam li u pravu ?
Gedora - sestra je taj pasat maksimalno odrzavala. Njen muz je Onkolog u Minhenu, imaju 4 automobila a taj im je bio omiljeni iz sentimentalnih poriva, i sve do skoro su ga odrzavali preko maksimuma. Dolazio do srbije X puta, pocetkom 2000ih stavljen rebuild motor (nov) iz neke VW tuning radnje u nemackoj. Neki njihov komsija poreklom iz Smedereva ima Limited dvojku, platio ga nesto sacuvaj boze. Srpska posla. Al ako nesto znam onda je to da moze i u Japan da stigne ako mu sipas benzina :)
-
pop1 kakve bre tablice pod misku...
plati da ti neko dotera na kamionu ili prikolici ako ti je toliko stalo do tog auta.
-
Ja se sa kacenjem tablica ne bih igrao, to je krivicno delo i kod nas i kod njih, da ne izadje to na veliko thumbdown, pa da za taj novac mozes da kupis ovde pasat 5.5
Pitacu jednog druga koji dovozi i rastura ta starija vozila, na koji nacin to uspeva, carinjenje za delove ili sl.
-
kako da ga doveze na prikolici kad mora praviti ulaz na granici?
kako da napravi ulaz kad nema euro 4? a?
-
Ne znam kako je u nemackoj ali u svici mozes imati dva auta prijavljena u isto vreme na jedne tablice, i samo prebacis tablice na drugi auto, doveze ga vlasnik za Srbiju, kada se vrati ponese tablice i saobracajnu sa sobom i odjavi ga tamo. Ako je bio zreo za tehnicki, onda ima fore do mesec dana da ga vozi dok mu ne stigne da ide na tehnicki, za to vreme se dotera ovde.
-
ta sema je i u austriji, ali u njemackoj ako imas tuv osiguranje mozes uzeti i na 15 dana. ili sezonske tablice
-
imas bugare koji od Pariza do Sofije na sleperu teraju sta oces za 500-600e, pitacu da iz Nemacke ide neko pa javljam. . Veruj mi i 500 da das vise ti se isplati nego sve te kombinacije.
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk
-
Ne mogu da ga doteraju slepom iz prostog razloga. Auto bi morao da bude upisan i u CMR i JCI, na granici se upiše kod carinika u sistem samo ako je u tranzitu jer manje od euro 3 ne može da se uveze.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
@Fitipaldi Sale je mislio da mu Bugari povezu auto i istovare ga kod njega,kao da istovaruju paket ili pare koje je neko od preko poslao.
Послато са LG-D373
-
ja ti kazem da moze, na sleperu teraju po nekoliko auta, a kako nemam pojma, znam da je takodje Rim - Sofija 400e.
I sve to imas jednom nedeljno.
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk
-
E jbg , nisam znao da ne moze bez svih tih papira...
-
Ne mogu da ga istovare u Srbiji, razumete. Ako je vozilo u carinskim papirima u tranzitu, mora i da istupi iz zemlje. I na granici se overe isprave da je izašlo iz zemlje. E, sad ako možeš da ga vratiš iz Bugarske, to je druga stvar.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
ako imaju za 4 auta, nek ti posalju 2000e i problem resen.. a pasata u presu lepo ili nek ga ostave dok ne postane oldtimer pa prodaju skuplje. da je b7 pa da razumem cimanje, ovako je besmisleno rizikovati i sebi i njoj itd..
ako dobro razumem tebi treba enterijer i sl.. to nek ti rastavi i posalje nekim kamionom i problem resen. delove smes da uneses.
-
nama kojima je plata manja od servisa za taj b7 koji si pomenuo se itekako isplati to "cimanje". jer i da ocemo, za nema ni za b6 para, pa bolje da se sredi i to sto ima.
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk
-
Upravo ovo sto rece Djokicsale.
Ja ne znam odakle nekim ljudima pare u srbiji. Ja imam zavrsen MATF u beogradu, radim za inostranu firmu za 1000 evra mesecno i na sve to imam neke internet prodaje i jedino poredjenje sa nekim drugim je sto sam ja kreditno nesposoban. I sa tim novcem koji bi teoretski trebao da bude 3x prosecne plate u srbiji ja nemam bre za aute avione i slicno. Sa svim tim novcima kad se oduzme hrana, racuni, internet kablovska, mobilni, podrska mojima koji su matori, odeca obuca, i ostale redje neophodne troskove (opremanje doma, slave svadbe i sahrane, itd) ja mogu maks da ustedim 100-150 mesecno. Sto znaci da za neki nov auto moram da radim 6 godina, a za neki pristojan polovan (planiram u skorije vreme Golf Mk4) moram da radim bar 2 godine. Passat sam hteo da opremim za caleta da ne izgine covek u ovom matorom.
Sa jedne strane gledam ljude koji tek tako odu i kupe novi Yeti, ili neki Chevrolet i slicno, a sa druge strane neam blage, nemam ni najmanje pojma sta rade ljudi kojima je plata 300-400 evra. Parizer dan svaki dan, ne znam stvarno.
Zato se i razmisljam za ovakve stvari. A ko je vec predlozio da trazis bogatoj rodbini pare ... ocigledno nema bogatu rodbinu u inostranstvu. :)
-
Nemam brate , sve sam zaradio sam sebi ;)
Meni je samo suludo da za auto koji ceo vredi u srbiji 1000-1500e , potrosis jos 500-1000e, vrsis kriminalnu radnju i dovodis i sebe i doticnu rodbinu u potencijalne zajebancije. Na to sam mislio pod cimanjem.
Sa druge strane ne kapiram vecinu ljudi sa topica.. dal ne citaju sta pise ili ne upale mozak..
Tebi brate trebaju samo delovi iz tog auta.. legalno mozes da prodjes ovako.. ona da ga registruje propisno, dodje sa njim ili posalje sa nekim, kako god.. i onda prebacis delove iz jednog u drugi.. ako ostaju kao sto si rekao motor i sasija svaka u svom, nemas legalno nikakvih problema, samo dodatnu zajebanciju da "njen" opet spakujes. Posle ga vrati nazad i radi s njim sta hoce. Ako ti nije bolja varijanta da ti posalje kamionom delove samo.
-
bugari mogu samo do bugarske ,jer su u tranzitu kroz srbiju ,oni su eu, kad dodju do bg falice im jedno vozilo u cmr,u, a ti ga nemozes uvesti u srb jer nije euro 3
-
a opcija da tamo ocerupa tog pa da uvde kombijem uzeve kao staro gvozdje? naravno sa nekim papirima o poreklu..?
-
onda ostaje problem 300-600€ sto moras platit na otpad da se odveze. i ovako bez tehnickog ne smije stajati na ulici u Njemackoj
-
A sto ti nebi tog pasata fino prodao,sestra toga njenog prodala,malo dodala,a te pare sto bi potrosio na cimanje do svabije i nazad,carine i glupost,pridodao i kupio starom auto,da coek ne vozi kantu:-D..i gotovo...problem rijesen
-
Zar nije bolje da sam sredi bar ce znati sta vozi, nego nesto sto je neko pripravio skarabudzio i lickao..... pogledajte samo koliko ima takvih ispod 1000e, a dobrog niko nece da ti proda, ili nece jeftino.
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk