VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: BladeBG Septembar 05, 2014, 08:52:31 posle podne
-
Danas mi se tokom voznje povremeno palila na tabli lampica za akumulator uz upozorenje na bordu ALTERNATOR WORKSHOP. Ne stoji stalno vec se povremeno upali. I tako dodjem do mesta na koje sam isao i obavim sta sam imao. Upalim auto i krenem dalje. I tada se vise nije palila. Onda sam izmerio napon na akumulatoru. Kada je auto ugasen, napon je 15,5 V, a kada ga upalim, vise je od 16, tacnije 16,5 V. Kada upalim klimu, grejac zadnjeg stakla, ventilaciju i svetla, smanji se na 16,3. Ali sve je to puno. Bar mi se cini. probao sam da nadjem vec odgovor na forumu, ali nisam, zato sam otvorio novu temu.
Sta mislite drugari?
Ako je regler, nije neka filozofija da se zameni. Ako je nesto vise, mora kod elektricara, za sta ne brinem, jer imam dobrog majstora, sto se tice te tematike. Kanalni kais sam promenio pre 30000 km, kada sam radio veliki servis, posle kupovine. Nisam primetio da proklizava.
-
Meni pokazuje 14 u radu na satu jer sharan ima voltmetar. Regler sa cetkicama ti je oko 3500-4000 din. Vidi probaj od nekog uzeti pa probaj malo. Ako je do njega onda ce se to izgubiti. Kupiti ga je lako jbg....i zameniti samo 2 safcica ga drze.
-
Ako je do njega, zamenicu ga lako, u svakom slucaju.
-
Otisao ti je regler , kupi i zameni to i resio si problem
-
Evo malopre, sam presao 20 km groz grad i ni jednom se nije upalilo upozorenje. Zamenicu naravno. Hvala drugar. :46
-
Od one veceri kada sam napisao zadnji post nije mi se palilo upozorenje. Niti sa kolima imam bilo kakve probleme. I malopre premerim napon. Kad je ugasen 13, 5, a upaljen 15,5.
Za 2000 km je sledeci mali servis, pa cu tada pregledati i alternator svakako.
Koji je maksimalni napon punjenja po fabrici?
-
14
Послато са LG-D373
-
Od 13.7 do 14.4.
-
Znaci sada je za volt jace. Videcu da resim.
-
NIje pametno da ga vozis tako,stradace ti akumulator,moze i kompjuter da zablesavi
-
Zajebaces elektroniku, zameni to kao sto sam ti rekao i resio si problem , jer ako ne zamenis povucices jos nesto sto ce crknuti ...
-
Znam da ga moram zameniti sto pre. Ocekivao sam onaj dan vec da nesto crkne. Ne smem da se zezam. Gledacu da to, koliko sutra zamenim. Da ne bi bila skuplja pita od tepsije.
-
Skoro sam pisao u nekoj temi, proveri da li ti je precizan unimer. Iako je digitalni može da laže za ceo volt.
-
Digitalni je. Hajde provericu, da ne bude da nisam. Ali vec sam se spremio da ga menjam. majstor1
-
Danas, pre nego sto sam mislio da menjam regler, svratim do drugarovog caleta koji ima unimer, vise komada. I bavi se elektronikom. I premerimo napon. Ugasen 13.2 V. Upaljen 13.9 V. Probamo sa drugim unimerom, jer se ovo drasticno razlikuje od onoga sto je izmereno pre neki dan. Drugi unimer pokazuje iste vrednosti.
Ovo bi trebalo da je u redu?
Vratim se da izmerim sa unimerom kojim sam merio pre neki dan, kada sam vam rekao sta sam izmerio. On pokazuje vise za volt kada je ugasen (14.2), a kada je upaljen (15.5). Jasno mi je da je taj unimer neispravan. Posto su druga dva pokazala iste vrednosti. Ali me opet zbunjuje sto je pokazao onu gresku pre neki dan. Na kratko, ali je pokazao.
Verujem da ce neko sada od vas pomisliti : ,, Ovaj nas za..bava, namerno, pa nas rastura, a misli da smo ovce,, , ali verujte da nije tako.
Sta predlazete? Da ne diram nista ili da menjam regler?
-
Da li ti je 13.9 sa ukljucenim potrosacima?ako nisu ukljuceni trebas da proveris i sa njima.ovako moze da prodje
ako je sa potrosacima
-
Sa potrosacima nesto malo smanji. (13.7v). Kad ukljucim klimu, farove, grejac zadnjeg stakla i ventilaciju. I kad pocnem da dajem gas, dodje do 14. Ali ne prelazi tu cifru.
-
Ne diraj ništa.
Kupi onaj voltmetar koji se uključi u upaljač pa pogledaj ponekad.
Napon punjenja zavisi i od stanja akumulatora (pun-prazan), starosti i tipa akumulatora (veći ili manji unutrašnji otpor)...
-
Do ti je dobra ideja. Nisam znao da ima takav voltmetar koji se ukljuci na upaljac. A i voleo bi inace sa montiram onaj aftermarket voltmetar kad vec nema fabricki kao audi.
-
Ne znam da li je reklama
http://www.akumulator-shop.rs/kategorije-proizvoda/dodatna-oprema/sitan-pribor/dhc-akucuvar-apm1-detaljno (http://www.akumulator-shop.rs/kategorije-proizvoda/dodatna-oprema/sitan-pribor/dhc-akucuvar-apm1-detaljno)
-
Pozdrav svima. Da se nadovezem na temu. Ja sam imao slican problem, naime meni nije prijavljivao sledecu gresku u dijagnostici "17911 - Load Signal From Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35 - 10 - - - Intermittent", nista nije ispisivao na bordu. U prevodu s vremena na vreme se javljalju prekidi signala sa alternatora. Nebrojeno puta sam gresku brisao, ali se uvek vracala. Kvaka je u tome sto u 99% slucajeva napon je bio normalan u opsegu 13,8V do 14,4V (sa opterecenjem (farovi, grejaci stakla i retrovizora, klima i bez opterecenja). Prekidi signala su se javljali pri promeni obrtaja, pa nakon nekoliko pokusaja popravke, ciscenja kontakata sto reglera alternatora, sto klema na akumulatoru, na kraju sam kupio drugi regler i resio problem. Ako postoji sumnja da voltmetar ne meri dobro, tacan napon se moze videti preko dijagnostike iz motornog kompjutera, sto je jedino merodavno, kako sa opterecenjem tako i bez njega. Napon mora biti stabilan. Prilikom izbora reglera alternatora se mora voditi racuna da li radi o Bosch ili Valeo alternatoru, jer nisu isti regleri. S obzirom da se u ovom slucaju javlja prepunjavanje, greska je mozda druga ali se problem jedino moze resiti zamenom reglera.
-
I tako...resih ja da iskoristim dok je jos lepo vreme da spremim auto za zimu i neutralisem probleme koji bi mogli da se dese. Kao sto sam u ovoj temi pisao, oko cega sam imao problem.
Odlucio samd a poslusam Teljea. Zamenio sam regler alternatora. Za nov originalni su trazili 14600 rds, da se poruci, pa da kupim. Za kopiju 4400. A ja sam nasao neki marke Mobiletron, engleski. Kostao je 2650 dinara. Kupio sam ga kod elektricara Saleta u Krnjaci. Lokalni forumasi verovatno znaju o kome govorim. Promenio sam prvo cetkice na starom regleru, ali to nije pomoglno, pa sam morao da kupim novi.
Zanimljivo je gde god u radnju auto delova da sam otisao, niko nije znao koji je regler. Svi su mi rekli da skinem, pa da donesem da nadju po njemu. I ja otisao u VW u Krnjaci da mi nadju po broju sasije. I tako sam nasao, da znam koji da trazim.
-
Kako izgleda taj regler kad je tako skup? Mali, sa četkicama, kao i na starijim kolima?
-
Slikacu pa ces da vidis. Daleko je od onih kao za starija vozila.
Covek kod koga sam kupio mi je rekao da kod tih alternatora, kakav je na mojim kolima, mnogo pre strarotor od reglera. Gledao sam one prstenove po kojima idu cetkice, u dobrom su stanju, nisu deformisani, ni stanjeni.
-
Evo, ovako izgleda to cudoviste od reglera...Na prvoj slici je kutija od novog reglera, a na druge dve je stari regler. Kao sto rekoh, covek kod koga sam kupio regler je auto elektricar i radi samo alternatore i anlasere. I rekao mi je da konkretno na tom alternatoru rotor slaba tacka. I da on mnogo cesce izda nego regler. A na mom starom regleru, cetkice su bile generalno dobre. Ja mislim, hajde da zalemim nove, kad sam ga vec skinuo. Ali problem je bila ostala elektronika koja je zalivena plastikom u regleru.
(http://www.dodaj.rs/f/44/jU/3vrw0Rl2/wp20141105001.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/2o/Pp/3Avt4BFb/wp20141105002.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/S/2s/3leEuJde/wp20141105003.jpg)
-
Morali su da ga zakomplikuju da bi mogli ljudima da uzmu pare...
-
Istu marku reglera sam i ja stavio na moj alternator.
Isti napon je i posle 2.5-3 godine.
-
Skoro je, pa duplo jeftiniji od najjeftinijeg u prodavnici auto delova. Ja sam u vise prodavnica gledao, nigde nije bio najjeftiniji ispod 4300, 4400. Sive je boje.
Objasnio sam ja eletkricaru sta mi se desava. Da mi se desi da ponekad ispise upozorenje na tabli, ali puni...On mi je rekao da to hoce da se desi, pored reglera, kada su ona dva prstena na rotoru pri kraju i kada je generalno rotor na izdisaju. A to bi me skuplje kostalo. Ja sam dosao njemu pred sam kraj radnog vremena, pa nije imao vremena da pogleda. A ja sam kada sam stari regler bio skinuo video da su ti prstenovi u redu. Vratio se kuci, zamenio regler i driving
-
Kad sam menjao regler ujedno sam zamenio i lezajeve, sredio kolektore i iscistio naslage od cetkica izmedju kolektora.
Ja sam moj platio 1200 RSD.
-
Za tvog passata b2? Zar oni ne bi trebalo da su jeftiniji?
-
Da, za moj auto.
Imali su i jeftiniji. 500-600-700-800 dinara i ovaj od 1200.
Uzeo sam ovaj od 1200 i nisam pogresio.
Djole mi je rekao da su se dobro pokazali i evo skoro 3 godine radi bez greske.
-
Cudno mi to, zato sto je ta marka za moj auto najjeftinija.
-
Najjeftinija je zato sto regler za tvoj alternator jos uvek moze da se kupi iz originala.
Ovaj moj je odavno nestao iz svih kataloga i magacina tako da mu ovo dodje kao "kvalitet".
-
Jos malo dok krene mala privreda da pravi delove za moj auto, bice i za njega mnogo jeftinije. A sve druge reglere koje sam nasao, a da nisu iz originala, bili su skuplji od ovog. Ali ohrabruje podatak da imas iskustva da se radi o kvalitetnoj marki.
-
a ti bledunjavi misliš da arčiš baš sve originalne delove lollol
toga u ovoj zemlji nema ni u ovlašćenim servisima....
послато од найскуп телефон
-
Regler sam resio, jos da resim onaj ventilator klime, sto mi zivce pojede. To za sada nije hitno, ali nervira me. Od kad vozim, hoce me ti kvarovi oko struje, pa to ti je.
-
Evo i ovde da napisem konačno rešenje problema. Zamenom reglera, se (da se tako izrazim) ređe pojavljivalo upozorenje na tabli ,,ALTERNATOR WORKSHOP,,. Javljalo se samo pri većoj brzini i uzbrdici. Auto je normalno isao, nije gubio struju i slično. Po preporuci majstora Telje-a, danas sam konačno otišao da zamenim remenicu alternatora. Remenica je marke INA. Cena 3800 dinara.
Čisto da znate...Prsa ne moraju da se skidaju kao sto neki kazu. Popusti se PK kais preko zatezača, skine se visko i onda je slobodan drugi sraf koji drzi alternator, a koji bez skidanja viska ne bi ste mogli da skinete, kako bi skinuli i sam alternator. Jer dok ga ne skinete sa kola ili ne pomerite prsa, ne mozete da pridjete alatom remenici. Za remenicu je potreban poseban alat. A kada njega imate, ovaj posao traje svega 20 minuta.
Koliko su danasnji uslovi saobracaja dozvoljavali, malopre sam testirao i upozorenje se vise ne pojavljuje, mada cu test ponoviti veceras, pa ponovo javljam. Zamenjen je i ventilator klime.
(http://s5.postimg.org/ugu40rs1j/WP_20150514_002.jpg) (http://postimg.org/image/9jxvw3u0j/full/)
(http://s5.postimg.org/ehos32j7b/WP_20150511_003.jpg) (http://postimage.org/)
-
Juce sam skidao alternator Vw Bori 1.9 TDI 115KS, 2000 god. Kvar se manifestovao tako sto se auto odjednom ugasio i ostao ,,mrtav,,. Sumnja mi je odmah pala na alternator. Upalio sam na kablove sa svojih kola i dok je bio prikopčan na moj akumulator, jedno minut, sve je bilo u redu. Kako sam ga otkacio od mog automobila, poceo je da slabi i na kraju se ugasio. Bosch-ov alternator je u pitanju. Dok je još bio na autu, skinem prvo regler, cetkice se nisu toliko pojele da ne bi iz tog razloga mogao da puni, pa sam pomislio da je verovatno problem elektronika unutar reglera. A ni kolektor mi nije izgledao sjajno. I onda resim da ga skinem sa kola. A kada sam ga skinuo, eto jos ,,veselja,, , ne valja ni plivajuca remenica i lezajevi krljaju. Resim da ga odnesem kod elektricara, kod koga sam kupio regler za Passatov alternator iz razloga sto on remontuje sve anlasere i alternatore i ima rezervne delove, povoljnije nego u prodavnicama auto delova. Dijagnoza sledeca: regler, kolektor, remenica, lezajevi i plastika sa zadnje strane. Sve ukupno sa rukama, 7800 dinara. Proban na stolu, odlicno puni.