VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Boban Septembar 05, 2014, 09:38:59 pre podne
-
Prethodni sam menjao pre dve godine i ciscenje sprejom nije dalo rezultate a u medjuvremenu sam negde procitao da se kod tdi motora i ne cisti nego ide zamena!??
Sinoc je prestao da radi pa za sad vozim bez njega (raskacio dzek) dok ne vidim sta dalje, filter vazduha cu svakako da zamenim jer mu je i vreme ali pitanje je da li da se zamajavam sa ciscenjem ili da trazim drugi, ako nema svrhe cistiti...
-
Po kataloskom broju ja sam porucio u Lav autu samo ulozak i kostao me je oko 30-35 evra, a odgovarao je i za 1.4 i za 1.9 TDI motore. Naravno posle zamene se treba ukodirati u sistemu vozila, to znas nadam se. Zamenio, ukodirao i vozi Misko... :26
-
Danas sam se raspitivao u vezi cena, krecu se od 35 pa do 90e, moj sam platio 70e pre dve godine i evo koliko je trajao, probacu da ga procistim pa ako ne bude resilo problem kupicu drugi.
S obzirom da ne izbacuje gresku na bordu nadam se da je samo prljavstina, isto je bilo i prosli put ali ciscenje nije pomoglo, a sto se kodiranja tice iskreno nisam ni znao da treba, prethodni sam ubacio od passata cisto da probam jer nisam bio siguran i odmah je radio, pa sam na osnovu toga zakljucio da je 100% protokomer, kupio drugi i to je to.
Mozda nije u pitanju kodiranje nego samo brisanje greske ako je prijavio da je neispravan!?!??
-
Ne brisanje gresaka vec kodiranje. Treba da se prilagodi konkretnom motoru bas putem programiranja. Ni ja nisam znao dok nisam video i dok mi nisu rekli u servisu u Moskvi kada sam menjao na Polu pre nekih 2-3 meseca.
-
Sad si me zbunio, znaci ako se ne ukodira nece raditi pravilno ili nece raditi uopste? Pre dve godine sam ubacio od passata i odmah ga je prepoznao i radio normalno isto kada sam kuio novi, odmah ga prepoznao i radio bez problema...
Sutra cu da se zezam sa tim pa cu da ga oteram negde da vidimo kakve parametre ispisuje na dijagnostici za ovaj trenutni posle ciscenja.
-
E to sad nisam siguran jer nisam se upustao u detalje.
-
Naprskao sam ga brake cleaner-om, ostavio da se osusi pola sata, montirao i radi ko nov ;)
-
Dobar savet. E sad mi reci, jel si vadio senzor iz kucista, iz one plasticne cevi, ili si prskao na licu mesta? Koji brake cleaner i gde ima da se kupi i koliko kosta? Dobar mi je protokomer ali uvek moze da se procisti :)
-
Izvadio sam ga iz kucista i malo naprskao bas po senzoru koji se nalazi pri dnu a zasticen je plastikom od dodira ali mose komotno da se nanese sprej.
Moze bilo kojim brake cleanerom u spreju, cene se krecu oko 400-500din. ja sam koristio Bendix.
Pozeljno je skinuti i kuciste i proveriti da se nije nahvatala prljavstina na resetkicama. Ja cu to da odradim pri zameni filtera itd jer sam delove za mali servis vec pripremio.