VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: radojicaleskovo Septembar 04, 2014, 03:28:40 posle podne
-
vozim vw polo 1.2 2002 godiste primetio sam da trosi ulje ulje koje koristim je polusinteticko castrol ne dimi dobro vuce ne baca nigde ne curi motor je suv ne pali lampicu a trosi oko 600mililitara na 1000km sta da radim
-
za pocetak, probaj da promenis ulje i kupujes ga kod pravog dobavljaca. Castrol ulje se mnogo kopira i sipaj ulje koje je preporuceno za taj motor. Predpostavljam da bi od Castrola trebalo da sipas Magnatec 5w40
-
Ne bih da te plasim, ali ako je tolika potrosnja, zamenom ulja nista neces dobiti. Ja sam isto tako menjao ulja, probao sam sve od modrice do castrola i svakog je trosio isto +-1dcl, na kraju je potrosnja pocela da se povecava dok nije poceo da trosi 2l na 1000km. Dalje mozes da pretpostavis sta je bilo :63
-
Verovatno 15-40 sipas? Probaj sledeci put mu sipaj sintetiku sto kaze Nikola pa onda vidi kako se ponasa. Ja mislim da ce znatno biti manja potrosnja.
-
Sve do 1l na 1000km nije bas alarmantno.Sto kaze kolega,probaj original sintetiku.trebalo bi da bude manja potrosnja.Kad je meni trosio l na 1500km isla je glava van,premereni cilindri i klipovi.Stavljena druga uradjena glava i nove karike.Gazim vec 25000 bez problema.
-
Zdravo,
ja imam slican problem. VW Polo 1.2 2005, na otvorenom putu izbacuje ulje na iberlauf. U gradskoj voznji ne. Ne dimi, dobro vuce... Vlasnik sam 4 god, i ranije nisam imao nikakvih problema. Redovno menjano ulje Castrol Edge 5w 40 Magnatec. Ima li neko ideju o cemu se radi?
pozdrav
-
Ne bi da nešto pametujem ali ja mislim da nije normalna potrošnja ulja 1l na 1000 km. a ni tih 600 ml. Ja bi tu izmjerio kompresiju i ako je ok iz nekog mog iskustva na drugim autima obično propadnu "difoni" to jest gumice ventila ili uljne karike.
-
Naravno da je mnogo i sto ima ona narodna pisalo i na tarabi ..... Ti motori su male snage i ako se voze u vecim obrtajima i neko duze vreme onda je normalno da se karike ostete. Ja vozim vec 12 godina isti automobil takodje sa 3 cilindra ali je 1.4 TDI motor koji ima 75 konja naspram ovih 54 kod benzinca i grama ulja ne trosi od zamene do zamene na 10 000km. Svi ovi benzinci 1.2 su pravljeni za gradsku voznju i ne brze i voziti lupam... od 100-120 km/h, i tada nece biti ovih problema. Sve sto se brze voze i sa vremenom duze dovodi do ovakvih posledica da trose ulje jer su motori unisteni-sprzene karike bukvalno receno. Zato merite kompresiju prvo pa sve ostalo. :46
P.S. Samo da dodam da sam sa svojim Polom nekoliko puta isao iz Moskve za Srbiju i obratno pa cak jedne prilike i dovukao prikolicu iz Moskve
(http://img11.imageshack.us/img11/9422/20062011174.jpg)
-
Ma naravno da je svaka potrosnja ulja neuobicajena i iziskuje inspekciju na motoru.Slazem se sa kolegom i zemom u vezi ovih malolitraznih motora.Hoce oni kad se gasiraju duze vreme,da sprze karike i gumice ventila i eto gubitka ulja.Jednostavno ti motori nisu predvidjeni za cepanje po gasu i nabijanje u crveno na skali za rpm. :26