VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: nemanja7 Avgust 31, 2014, 02:12:04 posle podne
-
Upalila mi se Check engine lampica na autoputu i poceo slabo da vuce ,do 2500 obrtaja ide lepo da kazem a preko toga jedva navuce 120-130,nista nedimi nista ne curi ,u pitanju je 1.9 tdi 90 ks ALH motor ,citao sam malo po forumu slicne teme ali niko nije napomenuo da mu se upalila check engine ,sta moze biti ,sutra cu da navratim do Draska u Zemun polju da vidim sta je tacno
-
Turbo ili nesto u njegovom sistemu. Meni se palila i bio je turbo, sve isto.
-
NEsto jeste od turba neki ventil ili prepumpavanje sl nesto,u cetvratak ce da popravlja
-
Bio sam opet lampica se ugasila i tako stoji 7 dana ,greska obrisana ,nema fals vazduha sva creva ok ventili ok,rece da je mozda upalo garezi iz creva pa zato ....gazio sam ga isao preko 3000 obraja lepo vuce ,za sad je ok videcemo dalje
-
Evo posle dva meseca i brisanja greske ventil turbine opet me zeza ,slabije vuce izgleda moracu da menjam taj ventil i dali moze da bude do protokomera vazduha
-
Sredjeno za sad vuce kao lud ,zaribao neki vantil na turbini za sad ide kao lud videcemo za dalje
-
napisi koji, sta si uradio da rijesis to mozda nekom pomogne :)
-
Verovatno famozni n75 ventil... malo podmazan i razradjen!
-
Ne znam stvarno nisam zavirivao nasao nekoga majstora u naselju koji ima dijagnostiku da neidem do draska mrsko mi bilo ,i eto potrudio se malo vise i sad ide super,prvo sam od od drugara koji drzi otpad uzeo eletroventil na koje ide brdo creva manjih ,probali sa njim i isto sve ,proverio sva creva nigde nema falsh vazduha i onda je skinuo suspleh i oko tubrine cackao neki ventil na njoj i razdradjvivao ga bio zaribao bogami pola sata je cackao i sad za sad je odlicno
-
Moze lock sredjeno presao 1500 km i za sad sve ok
-
Update
Tek juce sredjeno ovo sa gubljenjem snage na autu ,bilo ok 2 meseca i opet poceo da gubi snagu losije da ide i slicno
Odvezao kod Draska u zemun polje za 3 minuta uradio dijagnostiku rekao sta je problem .Problem je bio u geometriji turbine kako sam shvatio losu mesavinu pravio ,garezi bilo svasta nesto,skidali su turbinu i cistili odradili sve sto treba i auto pali mnogo bolje,ide duplo bolje prezadovoljan sam i NAPOMENUO mi je da ga u 2 dana u nedelje nagazim i da ga nezalim zbog gradske voznje se sve to i desava pun gas preko 3000 duza relacija neka da se procisti preporuka
-
Bas tako moj Nemanja