VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Khamis Avgust 24, 2014, 09:23:39 posle podne
-
Imao sam nesrecu, udario sam zadnjim delom auta u kucu pri vecoj brzini. Rezultat je da vise ne mogu zatvoriti zadnja vrata, iskrivili mi se zadnji rubovi, tacnije iskrivilo mi se auto. Da li je moguce da se to ispravi i koliko to kosta?
-
daj neke slike, ima ovde par pametnih clanova sto sve znaju. javice se neki sto posto
-
Tacnije nisam udario u kucu nego u sljive, jabuke, drvored kraj puta, panjeve itd. Sleteo sam sa puta na livadu pod velikim nagibom, a padala je kisa, poceo sam da se okrecem, i onda je nekako auto pocelo da ide velikom brzinom u rikverc, nisam smeo da okrecem ni levo ni desno da se ne bih prevrnuo pri toj brzini na brdu.Na kraju sam udario u panj. Nisam slomio ni farove ni stopove, vozaceva vrata i lepo krilo potpuno unisteni. Ostalo kada se gleda sa strane izgleda ok, osim sto su popadali blatobrani. E sad auto se kao iskrivilo celo od siline udarca odnazad, vrata se ne mogu zatviriti, gepek se jedva zatvara. Ne mogu slikati jer je auto ostalo na livadi 40km od grada, pao mi je auspuh i polomljeni su nosaci ba motoru pa nije u voznom stanju. Voleo bih da znam nekivokvir cena da mi to limar sredi sto se tice ispravljanja auta
-
Ako ti se krov iskrivio mozes slobodno da ga bacis na otpad.
S' obzirom na opisano stanje ni ovako nije daleko od otpada.
-
Hoces li ti to tako da prodas mozda?
-
Ako moze to da se sredi bar za 300-400 eura ne bih ga prodavao. Vezan sam za taj auto haos. A krov izgleda ok.
-
ne vjerujem da moze za te pare da se sredi. najbolja solucija uzmi stranca il prodaj tako i dodaj para pa kupi nesta drugo.
-
sve moze da se sredi....
-
Za 300-400 evra taj kvar ne moze da se sredi.
-
A sto je skupo to ispravljanje toliko? U igru su mi sve opcije ali posto mi je auto pri srcu pre svega bih voleo da znam koliko se to isplati. Inace je rec o Golf 3 td.
-
spremi od 700e pa na gore.
-
prvo daj slike pa onda mozemo da nagadjamo koliko para :26
-
prekini ga na pola i napravi prikolicu..kad si toliko vezan za njega...
-
Ne može prikolica, udaren je od iza.
-
moze neka neeooobicna prikolica biggrin...sala kraju,druze baci ti to na otpad,umre cheljade pa se preboli,a ne golf trojka...
-
ma bez slika mozemo pisati romane ovde , za 300-400e ne mozes popraviti , toliko ce te izaci limariski radovi,moras naci drugu sasiju odrezati sa nje itd ... , gde ti je posle lakiranje iitd... i kad ga napravis tj.popravis nikada to vise nece biti to ... po tvom opisu to se ne isplati raditi tj.popravljati . cao
-
Racunaj samo oko 400-500e delove.Ako su vec pukli drzaci motora pitanje je u kakvom je stanju prednji deo.Udarci su nezgodni jel moguce je da auto se sibne na stranu gde uopste nije udaren najbolje ti je da dovedes nekog majstora da ti pogleda to i da ti kaze cenu....
-
Ubaci slike pa da vidimo koliko je strasnoo !! clap
-
Evo me ja posle nekoliko dana, auto sam dovezao do kuce. Evo i slika. . .
(http://www.dodaj.rs/f/2i/gz/18aK5Tle/wp20140826004.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/u/oa/2BcHnKnX/wp20140826008.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/6/1C/1bhinKhE/1/wp201408260011.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/3r/Dc/E2I4lU2/wp20140826009.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/t/IJ/mfpMqbV/wp20140826002.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/3b/qq/1JgukxVc/wp20140826010.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/2S/1b/12VqowJh/wp20140826007.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/41/Te/2VAQFED3/wp20140826012.jpg)
E sad zanima me koliko kostalu limarijski radovi i da li se moze to dovesi da bude kao sto je bilo?
-
ne moze ja garantujem , sav si auto uvio ... pogledaj samo A stub ti je povukao sa obe strane i stvorio ti se preklop na vratima pa cak i B je dobio , kosevi 99% isto ,a mozda si i veza most-sasija sjebao ... kostace te previse ,a nikada nece biti kao sto je bilo , prodaj ti to ...
-
Prodaj ovo i resi se muka
-
I ja isto mislim i savetujem. Ili ostavi kao donatora za delove a kupi drugog.
-
Ovih dana ocekujem limara koji ce ga detaljno pregledati pa cu videti da li se isplati napraviti sve to. Dobro me je posluzio i nesto mi lose da ga se tek tako odreknem.
-
Ovo ne moze da se napravi da bude kao sto je bilo.
Vizuelno da ali fizicki ne.
Ceo se uvio kao sto rece neko.
-
prodavaj to bre ne pravi od govana pitu
-
Resio sam da sredim auto. Radicu ga komplet, znaci sve u kompletu. Sutra ide kod limara. E sad, probusilo mi se crevo od serva pa mi servo ne radi, da li voznja do limara sa takvim servom moze ostetiti servo?
-
Slobodno vozi,nece servu biti nista,tj bez vakuma iz motora i ne radi.
-
Crevo od servo volana ili od serva za kocnicu?
-
pop1 pop1 pop1 koji si djavo pitao da li da radis ili ne kad si od starta znao sta zelis, bacas pare
Sretno :)
-
Bacanje para .trojke sasije ima na trafici, samo prepakuj
-
nisi nam rekao sta ti limar rece , koliko ti trazi para da ti uradi ovo , zanima me samo cena za ruke ako nije tajna ?
-
Sve nas zanima majstor1
-
pop1 pop1 pop1 koji si djavo pitao da li da radis ili ne kad si od starta znao sta zelis, bacas pare
Sretno :)
Nisam znao, dvoimio sam se. Dosao je limar i rekao je da ce mi sve to srediti za 350 eura i da ce biti super. To mi je cena sa popustom jer mi je majstor rodjak. Kostace me vise jer sam resio da radim pragove i patos. Sutra mu teram auto pa cu videti koji mu je okvir cene da mi i to odradi. Mozda se nekom cini da je ovo bacanje para ali auto me dobro posluzio i ispostovacu ga popravku, jeste star 20 godina ali motor je u odlicnom stanju. Ako bude sve ok sluzice me jos dugo, ako ne onda cu ga prodati i kupiti drugo, pa i da kiksnem malo na tome nije nista toliko strasno.
-
sustina je sto su ti zdrava vrata ,gepek ,motor, enterijer ,,, samo ti se sasija sjebala i zadnja osovina most , samo nadjes zdravu skoljku sredis ,prefarbas i to platis majstora , a ti sa nekum drugom mozes sam da prepakujes ceo auto na tenane kasnije
-
Ne navracaj coveka na mutne radnje :)
lakse je nov zadnji kraj ubaciti i zavariti i vozi bez brige
-
Sutra cu pricati sa majstorom pa cu ga pitati kako bi bilo da zavarim zadnji deo. Zvuci mi bolja opcija od izvlacenja. Zadnja vrata i gepek vrata su bez ostecenja, stopovi isto, mislim da je i lakse da se to sredi zavarivanjem zadnjeg dela. Je li to komplikovano da se zavari?
-
Tako ce majstor na kraju i odluciti da uradi.
Presece ga kod zadnjeg sedista i ubaciti zadnji kraj od donora i sve gotovo za max 3 dana bez farbanja i moze mnogo bolje da se uradi nego da se izvlaci.
-
I onda ce za donora dati jos bar 200e na otpadu da mu izrezu taj deo , paza zastie , boju jos 150 e barem , pa za haubu , krilo , nosace 100e barem itd...ako preodjes ispod 700e vi nam na koju foru si uspeo ?nije to bas lako zavariti ima tu posla treba sve to lepo uklopiti a da ne pricamo o podlimovima da.se i oni zavare a ne samo ovi sto se vide . da bi njih zavario on mora vidljive limove da otvara na vece sirine pa naknadno da ubacuje i njih vari . sve se moze to uraditi al nije isplativo ...
-
Taj majstor ima samo da ti džabe uzme pare,ovo je gotovo ne moguće uraditi da bude kao pre udara.
Svi limari obećavaju i predstavljaju se kao svemogući ali to je samo zato što uzimaju pare a ne urade posao kako treba.
Za pare koje misliš da daš tom limaru bolje kupi drugu školjku koja je ok umešto što daješ pare na glupost (majstorova obećanja).
-
Ma ne akaj se s varenjem, samo druga šasija.
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk
-
ja bih ovo rashodovao i prodavao u djelove, a pripremio se za kupovinu nekog drugog auta
-
majke ti .. ocu samo da se potpisem da bi pratio dalje.. ovo je smesno .. mnogo ..
-
samo napred...postavljaj slike radova
-
Druze poslusaj savet vecine ili ga prodaj odma u startu ili kupi drugi golf i sve prepakuj,te price sto ti je rodjak pa za 350 evra ce sve da sredi nezvuci bas lepo.A varenje i nije bas tako jednostavno za to treba profesionalac kojih jako jako malo ima.A varenje samo od sebe krivi materijal a pogotovo tako tanak lim i to je jako tesko srediti da imas 2 traga iza sebe a ne 3-4.U svakom slucaju srecno i izvestavaj nas o radovima. :46
-
Auto je kod limara. Bicete redovno obavesteni o svim radovima. Ako bude dobro odradjeno super, ako ne onda cu ga lako prodati za dobru paru jer kazem-motor je dobar, suv je nigde ne pisa ni nafta niti ulje, limarija ce biti odradjena, ispoliran, nasminkan maksimalno. Ovako ne mogu uzeti dobru paru za njega, posle popravke moze sigurno vise od sadasnje cene+350.
-
Da bog da, da ga odrade za te pare da valja, u nasem gradu imaju 2 eventualno 3 coveka koji mogu to prilicno dobro da odrade i to za mnogo vece pare od tih a sve ostalo je jedna velika nula.
Ali nadam se da nije velika havarija kao sto izgleda i da ce jos dugo da te sluzi
mahac
-
Da se to uraditi da bude bez greske.
Sigurno od svih predstavljenih auta na forumu bar 10 % je secno po pola i sastavljano iz dva dela samo se ne zna. Ima danas dobrih farbi i cuda pa varovi zamaskiraju pa se ne vide,na 20% je vozano na krovu pa je isti navaren od drugog auta.jedno 40% su seceni krakovi polustranice itd.
Ubaci slike obavezno kad zavrsis to.
-
Auto je ostavljeno limaru. Dogovorio sam se da mi odradi i pragove i patos. Dao sam kapare 150e a ostatak kada zavrsi sa radovima.
-
Sve moze da se uradi da bude bez greske samo kosta....
to.za 350eura ruke i materijal nepije mi vodu da ce neko.za te pare da se potrudi da to izgleda i funcionise kako valja!
Bolja ti je varijatnta kupis jos jednog kao tvog i imas rezervne delove koliko.ti treba !
Kada ga budes ceo rasklopio videces gde se sve uvio ovako preko ovih slika nemoze bas sve da se vidi ali uglavnom nije naivan posao da se.prepusti svakom :D
-
Mislim da je napisao da mu je majstor neki rodjak.
Sent from Nokia 3410 using Tapatalk
-
Sa svojim sedi pi al poso nikako nemoj radit.
-
Uvek bilo i biće. biggrin
-
Bio sam danas kod limara. Auto radi 2 dana. Pokazao mi je kako je izvukao neke linije, vratio ga je malo u normalu, vrata se mogu normalno zatvoriti ali jos treba da se ispravlja. Isekao je donji deo gepeka a uzeo taj donji deo na otpad pa ce taj deo da navari. Kad sve to navari onda ce da nastavi sa ispravljanjem. Inace uradice mi i pragove.
Evo sta ce da navari.
(http://www.dodaj.rs/f/3V/11w/87uhfNE/wp20140908001.jpg)
Otici su za 2 dana da vidim sta je uradio. Inace na moje iznenadjenje patos nigde nije truo osim jedne rupe kod zadnjeg desnog sedista, na drugim mestima nema ni tacka rdje. Za tu rupu sam znao i ocekivao sam da je patos ceo propao. Interesuje me cime je ono premazan patos sa unutrasnje strane. Je li to neka izolacija ili zastita? Lako se skida sa patosa. Rekoh da zastitim gredom patos sa unutrasnje strane pa da li da odlepim to sto je po patosu. I da li uopste ima smisla zastiti patos sa unutranje strane?
-
Sta pricate ljudi, nagovarate coveka da proda bzvz. Ako niste videli da je neko to uradio ili upoznali majstora koji to moze, ne znaci da nije moguce. Moj covek ispravlja i sastavlja sta pozelis, a ovo je p... dim da se odradi. Tako da, samo napred s radovima... ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sve se da uraditi samo je pitanje para i isplativosti. A i bezbednosti posle. Lepo objasnjeno na snimku
Fifth Gear - Used Car Repaired with Severe Economic Restraint in Crash Test (http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k#)
-
Sta pricate ljudi, nagovarate coveka da proda bzvz. Ako niste videli da je neko to uradio ili upoznali majstora koji to moze, ne znaci da nije moguce. Moj covek ispravlja i sastavlja sta pozelis, a ovo je p... dim da se odradi. Tako da, samo napred s radovima... ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Auto je jos uvek kod limara. Sve je navareno i ispravljeno, sada da se odradi jos faza farbanja. Inace sa 350, cena je korigovana na 470 jer sam odlucio da mi odradi patos, pragove i farbanje celog auta, sredi motor, i prikaci auspuh. Bice gotovo za 3-4 dana.
-
brate nemoj me krivo shvatiti,tvoje je auto radi sta hoces...ali ja ovo auto sa ovako iskasapljenom podnicom gepeka nebih dzabe da mi stoji a ne da ga vozim...cisto moje misljenje... ;)
-
Zavareno je to, a onda je opet ispravljao auto, lik je to profesionalno uradio.
-
Preuzeo sam danas auto. 20 dana je bio kod majstora. Uradio sam mu celu limariju. Danas sam se vozikao ceo dan. Malo vise sam ga gazio, ide pa razbija. Popravka me je kostala 530 eura. Jeste velika suma i bilo mi je zao para sve do trenutka kada sam otisao po auto i okrenuo kljuc :).
-
Svaka cast thumbup
Sada nabaci slike zbog onih sto su sumnjali da se to moze popraviti :46
-
Slike sutra ;). . .
-
Sve se moze kad se hoce, samo treba imati para,vremena i zivaca ;)
-
Daj slike da vidimo kako ispalo? Sto rece neko pre par poruka... ovde na forumu vise od pola predstavljenih vozila seceno na pola i sastavljano.. .
U Krusevcu imamo jednog limara po imenu Cuma.. poznat je celoj Srbiji.. otkad sam kod njega u garazi video da sastavlja izlupanog ferarija i posle taj isti auto video po gradu sam svojim ocima nisam verovao..
http://www.restauracijaoldtajmera.rs/gallery/ferrari/ (http://www.restauracijaoldtajmera.rs/gallery/ferrari/)
Sve moze da se napravi.. samo je pitanje para.. :D
-
dvoje dijete naprave, a kamoli sta drugo. kazu i drvena pec moze, ali se samo jednom ugrijes
-
Evo slike. Cekao sam da se malo prolepsa vreme da bih mogao da ga lepo operem.
(http://www.dodaj.rs/f/3H/Gb/2M33Osep/wp20140924001.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/2M/Im/2e8cEqSp/wp20140924002.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/3b/Km/1HrEkFLJ/wp20140924003.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/2N/mJ/3EbL7Ufo/wp20140924004.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1o/5x/2KtWwpYM/wp20140924005.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/3E/Yt/2haEYrVD/wp20140923004.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/3D/gh/GC7R1rR/wp20140923001.jpg)
Inace posle pranja na nekim mestima sam primetio neku belinu, neke bele linije, valjda od polir paste, primti se tek kada se priblizis. Zvao sam limara i rekao mi je da dodjem za nedelju da to ispravi, i da ce sve biti ok, da to nije nista strasno. Mene se svidja kako je sve ispalo, jeste puno para ali jbg. Inace nabacio sam polovne hella farove, bas sosvetljavaju u mraku haosss. Ima tu jos posla, i jos ulaganja, neke "sitnice" oko motora, amortizeri. . .
-
Dobro ga je ispeglao i nije puno para posto je i farban.
-
:46
-
Jel ne ostaju 4 traga kad izadjes iz bare? lollol :26
-
Ne znam to za tragove, provericu :). A imam problem sa servom, pri udaru sam iskrivio onaj tockic ne znam cega je, koji je povezan za kaisom za tockicem od servo pumpe. Toliko li kosta taj tockic :).
-
Ne bih da omalovažavam rad majstora,daleko od toga ali ako gledamo realno ni jedan zazor nije kako treba tako da je sve pitanje kako je urađeno.Zazor između gepeka i na zadnjim vratima toliko zeva da možeš ceo prst da gurneš unutra,zar majstor nije to mogao bolje da uradi kad je već ,,uspešno,, ispravio uvrnutu školjku ? Da sam na tvom mestu prodao bi taj auto pod hitno.
Nemoj pogrešno da me shvatiš kažem ti ovo drugarski i iz najbolje namere. :)
-
sta je tu je cuti i vozi sad
-
ja sam mu drugarski dao savet da ne popravlja , eto mu perfekcije od 500e + ... meni nije samo jasno kako je moglo da kosta 500 + e ????
set metalika kosta 100e pa na vise , u glavnom oko 12.500 + ostali materijal i eto ti 200e barem u farbama , zastiti i pripremama samo (ako se pristedi)... mene je bas zanimalo pa sam nazvao otpad , za ove delove su mi trazili na otpadu msm na limariju od 150-200e
eto to je vec 400+ eura , da li je moguce drugar da su ti ruke majstora bile 120-130e ???
pitam jer sam zvao i da pitam koliko kosta farbanje haube , krila , vrata x2 i zadnjeg kraja i niko to ne bi samo ofarbao gotovo ispod 200e ,a gde su ostali radovi ???
-
Sto se tice gepek vrata, ona su od pre menjana, one sarke su bile varene pa mi ni ranije nisu bili zarezi ok. A ovi zarezi na zadnjim vratima, nisu savrseni, ja sam mu napomenuo za to, on je rekao da treba da podesi vrata, ali eto nije podesio, mada mozda ih nije sredio kao sto treba. Farbao je celo auto pa ima nekih propusta, za 4-5 dana cu opet odneti auto da sredi te sitnice i da vidim ove zareze na zadnjim vratima da budu savrseni. Mozda vazi ona narodna, koliko para toliko muzike, ali eto sto se tice voznje, dobro se ponasa, ne vuce u stranu, pustim volan i ubrzavam i ide pravo, malo se cuju amortizeri koji su jos ranije bili propisali. Inace neugodno se osecam dok vozim auto, malo sam pod stresom od sudara, mrsko mi je i da vozim ovih dana. Ne znam kako ima racuna, mada sa moje tacne gledista, nisu ti delovi toliko skupi, izuzev farbe. Vrata su 15, krilo 15, ovaj zadnji deo sto je zavario kaze da je platio 50e, ali prodao je onaj sto je odsekao kao i krila i vrata bar za 10e, auspuh ga je kostao 20e, pragove ne znam koliko kostaju, znam da ih je modifikovao na neki njegov nacin, uvacio je u pragove neki lim i sad mogu koristiti dizalicu bez bojazni da mi se iskrive ili probuse, traverznu ne znsm koliko je platio. . .
-
Trebao si da se dogovoris sa njime da oterate auto na reglazu i da snime medju osovinsko stanje i polozaj tockova pre farbanja i ako je sve ok onda neka zavrsava.tako bi bio 100% siguran dali je auto siguran za voznju ,a sto se tice zazora vrata to je stvar estetike i nije mnogo vazno kao ponasanje auta u voznji.
-
Te zazore niko ne popravi blink
-
Jao miki gde si bio pre da mi das savet da pre farbanja odem na reglazu. Mada mislim da je ok, to me sad kopka. Uskoro cu menjati gume pa cu raditi reglazu. A ovi zazori mogu i da se izgituju a? Inace on je gledao neke linije sa strane auta, po plafonu, to mu je bilo bitno da se uklopi maksimalno.
-
sipaj naftu, vozi se i uzivaj. pusti zazore i razne forumske pacenike. ;)
ovde su svi pametni i svi znaju sve. cudo ti se neko od ovih sto im se ne svidja rad majstora ili cijena za koju ti je uradio nije ponudio da ga dovede u "fabricko "stanje
-
Bas tako...livaj i vozaj...znalo je se odmah da tu vise nema auta i da za te pare se nemoze nista napraviti da bude savrseno...
Sto se mene tice nisi trebao ovo ni stavljati javno na forum,jer ces ga sigurno teze prodati kad se odlucis na to...
-
Ma nema sekiracije,to je sto je.
videces sam kako ce biti,ako ides kod Pasovica zamolis ih da ti ostampaju rezultat reglaze na papir i da ti objasne dali je sve ok.
I ako nebude gledas u buducem vremenu da ga udomis,nije on tebe kupio vec ti njega. A ako je sve ok uzivaj i vozi.
u svakom slucaju bolje je sto si ga uradio povecao si mu ili si povratio cenu.
i da reglaza nije bila kako treba tesko bi taj majstor za te pare i sa skromnim alatom mogao to napraviti.
postoje samo 2 majstora iz Pazara koji su profi za te stvari ali za mnogo vece pare. mahac
-
cuti i vozi,meni je komsija pre par godina uradio ceo auto limariju i farbanje,uzeo mi 170 eura za ruke,normalno materijal je kostao papreno ,nije ispao kao iz fabrike ali je bio ok .vozio sam ga slatko par godina i prodao bez problema
driving
-
Evo me opet na ovoj temi posle nesto jace od mesec dana. Zelim da napisem utiske posle popravke i voznje, kao i da dam neke savete kada se neko nadje u istom problemu kao i ja. Znaci ovako, auto se moze napraviti i moze se sve dovesti u red. Pre popravke se treba dobro raspitati za majstora koji to mogu kvalitetno odraditi, da li se ima racuna raditi i tako. Ne treba zuriti. Za ovakve radove na automobilu je bitno da su uradjeni kvalitetno, i na to ne treba stedeti. Price nekog majstora da ti to moze odraditi puno jeftinije od ostalih ne pije vodu jer na kraju ce te to kostati isto kao kod onog skupljeg. Kada se odlucite za majstora onda se lepo dogovoriti sta on planira sve da uradi. Uz to treba racunati i na dodatne troskove oko mehanike, jer se pri udarcu sve maltene pomeri, pa se nesto i polomi.
Mene je limar kostao 500 eura. Kada sam poceo voziti auto video sam da imam problem sa servom, auspuhom, harmonikom, farovi, retrozivori i jos neke sitnice sam sredio. Na kraju mi je racunica i izasla 700 eura. Nisam u potpunosti zadovoljan limarijskim radovima ali dobro je, da mi se povratiti platio bih i 200 eura vise samo da sve bude full. Auto sada ide dobro jer je sada sredjen u potpunosti, nece imati nikakvih ulaganja dugo vremena. Ako ste prilikom sudara doziveli traumu onda ne razmisljajte o popravci vec menjajte auto. Osecao sam nelagodu prvih dana posle popravke ali sada me je skoro pustilo, da je bila traumaticnija nezgoda verovatno me ta nelagoda ne bi ni pustila, tako da treba uzeti i to u obzir ako budete zeleli da popravljate auto.
Na kraju zelim reci da se ne kajem sto sa napravio auto, jedino se kajem na izboru limara.
-
Svaka cast na iskrenosti. +1 :47
-
Kada sam video one slike koje si postavio u kakvom je stanju bio, mislio sam da ce to puno skuplje da kosta.
-
Pa trebao je da kosta skuplje, provereni limar mi je trazio 700 eura da mi sredi limariju. Ovaj drugi mi je rekao 350, da bi na kraju ispalo 500. Da sam znao da ce kostati onda bi ga odradio kod ovog za 700, ali posto je to puno para jer bi me onda sa mehanikom kostalo 900, onda bi verovatno prekuca ostranca. U svakom slucaju zadovoljan sam radom, limar je mogao malo bolje to da odradi, ali dobro je. Auto izgleda lepo, kao da je iz farbrike, nema nikakvih ulaganja, motor je odlican i necu ga menjati nekoliko godina.
-
cuj prekucao stranca :53 kralj si :36
-
Nije covek pametan sta da radi u toj situaciji. A da su mu pritom finansije kao vecini Srba. Kad imas para, boli te uvo, das ga na otpad i kupis drugi.
Tako slupanog, mogao si jedva da ga das za pola od njegove cene u ispravnom stanju. A toliko si i ulozio da ga dovedes u ispravno stanje. Da me ne shvatis pogresno da ti omalovazavam auto, ali jasno je da to vise nikad ne moze da bude kao sto je bilo. Jer se pomerio i tamo i vamo i onamo...Ako ne bude dalje problema sve to nije vazno, ali ako bude...A sa druge strane ga znas mehanicki, jer je dugo kod tebe.
A da si ga prodao, a za drugi dodao te pare koje si ulozio, kupio bi neku macku dzaku. Tako da covek nije pametan sta u toj situaciji da radi.
-
Lepo si objasnio sta se tada mota po glavi. Svaka kupovina polovnog auta je macka u dzaku, ovako ga poznajem, odradjeni su servisi, mehanicki je dobar. Svako ko da provoza mi pohvali rad auta a uz to malo trosi. Ne bih ga radio da mi je motor cvager i da mi trosi nafte ili ulja. Videcemo sta ce biti dalje, javljam ako budu neki problemi.
-
Rekao sam ti da za 350eura nemozes mnogo ocekujes ,jer majstor.pre svega nije lepo procenio posao....
a da neko to.odradi.za te pare mozda jedino ako je postao zavistan od prasine i farbe pa da mu nisi dao pare odradio bi to i dzabe :D
a da te pitam na koje limarske radove nisi zadovoljan? Jel nisi zadovoljan kako je ispravio auto.ili kako je ofarbao auto?
-
Nije to lose uopste,ne znam cijene kod vas al' znam ovdje majstora koji rijesava i mnogo gore slucajeve,ovdje bi te oderali na farbanju ne na limariji.Naravno covjek je profesionalac ima tri hidraulicna stola za izvlacenje i program sa svim dimenzijama sasija,stubova,ojacanja itd.Nedavno sam gledao slomljenu lagunu 2012 god. bas unistena,kada sam je vidio drugi put bila je na montiranju poslije laka.Nisam mogao ocima vijerovati da je to isto auto,plasticni spijuni za provjeru fuga svugdje pasuju.Ne znam na koji nacin ti je ovo izvlacio,ali ne brini ako je podvozje sa stubovima sasije vraceno na mijeru 100% neces imati problema sa rasponom i trapovima.
-
Imas limare profesionalce, koji ne mozes da verujes kakve sve havarije mogu da poprave, da ni najbolji poznavaoci kola ne mogu da primete. Video sam jednog limara Audi A6 C5 limuzinu. Vrhunsko stanje, na oko savrsen. Taj limar mi je rekao da je taj auto bio lancanom sudaru, da je bio lupan i napred i pozadi. A da je taj auto slucajno na prodaju, a da sam ja slucajno kupac, mislim da ne bi nista primetio. Sve je bilo na svom mestu. Nigde nisam primetio da se nesto nije dobro uklopilo ili tako nesto. Ali takav majstor ima svoju cenu, jer zna da radi, svestan je toga i hoce to da naplati. Tesko se nalazi dobar, a jeftin majstor. Posebno limar. Tu je u vecini slucajeva, koliko para - toliko muzike. A naravno da ni skup majstor ne znaci da je dobar.
A ne kao dundjeri kakva je vecina. Ne pogodi ti boju, ne izvuce dobro sa izgovorom da je lim otisao i tamo i ovamo. Ne vrati i ne poveze pratece stvari (elektricne instalacije i slicno) kako su bile i jos svasta nesto.
-
Objasnio si druze govornice svaka cast thumbup