VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: matovic Avgust 11, 2014, 09:10:28 posle podne
-
Imam problem sa dsg menjacem na passatu b6. Desava mi se da prijavi gresku i upali prnds (blinka) i nece da salta sam. Ugasim ga i upalim i onda sve radi ok... to mi se desava svakih par nedelja. Medjutim sad je krenuo da mi cima kad krecem iz prve (iscasi mi vrat) ali opet ne svaki put tj stalno....npr evo vec 2 dana radi sve ok pa onda 3 dan krece da cima.
Bio kod majstora i kaze da je crko mehatronik. E sad mene buni to sto se ne desava stalno nego svremena vreme....citam da moze da bude i problem da kvacila nisu kalibrisana a to moze da se uradi softwareski???
E sad nagradno pitanje, jel ima neko software za dijagnostiku da mi posalje? Imam kabl i komp samo mi fali software
-
Mehatronik oce tako da zeza. Citao sam u svoje vreme na Ruskim sajtovima negde i pisao oko istog problema kod nekoga u temi oko ovoga. Pokusaj ponovnog programiranja, a ako ne upali zamena. Ima dosta slucajeva toga. Koristi malo pretragu pre nego pocnes nesto pisati. :46
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=54741.msg602699#msg602699 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=54741.msg602699#msg602699)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=53921.msg594863#msg594863 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=53921.msg594863#msg594863)
-
@rus
Hvala na brzom odgovoru ;)... citao sam ove teme vec sto si dao linkove ali to je sve klasicno srpsko sviranje... "izvadi dsg i stavi manuelni".... hehe :36
Kad odes kod majstora, on ti naravno kaze crko (taj mehatronik) i mora da se menja i to kosta 500-600eur.... a mozda moze da se kalibrise (kvacila) i resi problem, ako ne onda menjam i placam gomilu para :25
Hard engaging of the 1st gear (slams into the first gear) from a stand still point. This can sometimes also be caused by a decallibration of the clutches so you might be able to "save the day" by performing a recalibration with a VCDS cable. Procedure can be found on Ross Tech website.
Uputstvo za rekalibraciju kvacila je ovde: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E))
Ja samo molim ako neko ima software nek se javi da prvo to probam... a ako to ne resi problem onda naravno moram da menjam taj "mehatronik" :46
Poz!
-
Ukoliko:
Desava mi se da prijavi gresku i upali prnds (blinka) i nece da salta sam. Ugasim ga i upalim i onda sve radi ok... to mi se desava svakih par nedelja.
Po ovome sudeci nemas problema sa mechatronic-om.
Da li je menjac suv? Vrlo je moguce da mu fali tecnosti ili je filter choko-blocko.
Pitanje za tebe: Zasto kreces prvom? (Osim ako nije selektovan u S)
Moj ti je savet da promenis filter i tecnost, tj mali servis menjaca . . .
:45
-
Po ovome sudeci nemas problema sa mechatronic-om.
Da li je menjac suv? Vrlo je moguce da mu fali tecnosti ili je filter choko-blocko.
Pitanje za tebe: Zasto kreces prvom? (Osim ako nije selektovan u S)
Moj ti je savet da promenis filter i tecnost, tj mali servis menjaca . . .
:45
Servis menjaca je radjen u nemackoj u VW pre 16000 km.
Bitna stvar je da se ovo samo desava (cimanje) kad krece iz mirovanja, kad ga vozis salta sve normalno..... samo kad krece iz mirovanja (rikverc isto) onda cimne i to ne svaki put. majstor1
-
Proveriti nivo ulja . . .
-
trzanje iz prve u drugu je problem mehatronike
imas u njemackoj reparacija sa garancijom cca 800 eura.
kalibracija je kratkotrajno rijesenje(ako uopce i ima efekta)
-
Da li može neko da podeli informaciju ko (osim ovlašćenog servisa) može da uradi ponovnu kalibraciju?