VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: damirpelanovic Avgust 03, 2014, 09:42:01 posle podne
-
Zdravo svima,ja sam Damir,imam golfa 3 94 god. 1.9 td.Imam problem sa lampicom za ulje,pali se kad prodjem 2000 obrtaja i ne gasi se dok ne ugasim auto.Sta bi to moglo da bude,hvala unapred.
-
Prvo proveri pritisak ulja pa onda u kakvom ti je stanju ulje tj. kad je menjano i koje je sipano..
Posle toga predji na davac za pritisak ulja i instrument tablu.
-
Pritisak je 0.8 na leru kada je vruc motor,ulje i filter sam menjao pre 200km,sipao total 15-40,oba davaca menjana,a instrument tablu sam probao tako sto sam skinuo od drugog golfa,isto se ponasa
-
A koliki ti je pritisak ulja na 2000 obrtaja?
-
1,5
-
Autodata kaze da bi trebalo da bude 2 bara.
-
Ako je 1,5 onda rasturaj motor.
-
Majstor mi kaze da su u pitanju leteci lezajevi i pumpa za ulje?
-
Najverovatnije pumpa zeza. Kolko je preso golf?
-
A sta ako ne valjaju lezajevi na maloj bregastoj sto pogoni pumpu za ulje.
Bilo kako bilo cim je opao pritisak ulja znak je da masina pred izdisajem i da se mora otvarati.
-
Upravu si. Ako vec otvara masinu nek je sredi skroz da ne misli.
-
narucio sam novu,na tabli pise 200000,ali to ko zna, lezajevi su na standard a i radilica je dobra,ako to nije neznam sta bi vise moglo da bude
-
Reci majstoru da imaju i lezajevi na maloj bregastoj koja sluzi za pogon uljne pumpe,pa se cesto puta desi da ljudi bzv.promene pumpu i lezaje na radilici.
Uljnoj pumpi moze da presudi jedino ako ostane bez ulja pa sjebe kuciste.
-
Jer treba mnogo rasturanja da se dodje do te male bregaste?
-
Ona se nalazi na onoj nazubljenoj remenici sto je pogoni zupcasti kais.Nije je tesko izvaditi ali je problem zmeniti lezaje u bloku ako su potroseni.
Znace to majstor kad rasturi i premeri jel sve u propisanim tolerncijama.
-
Jer je to remenica radilice ili gresim?
-
Gresis.
-
Mora blok odnosno komplet motor da se izvadi iz šasije da bi se izvadila mala bregasta, ALI, nesto se tu ne poklapa, kako to da se lampica na 0.8 bari NE pali a upali se na 1.5 bari, msm nema logike. Prosetaj malo do nekog drugog majstora nek to pregleda, i reci mu nek procita sta pise na davacu iznad filtera od ulja, tipujem da je stavljen davac koji ide gore na glavu, i registruje ti visok pritisak jer nisu iste vrijednosti ta 2 davaca.
-
na donjem davacu je pisalo pre zamene od 0.15-0.35 a na gornjem od 0.15-0.45,zamenio i stavio nove isto tako
-
Dole ide bijeli davac, a na glavu plavi. Sa 0.8 na leru, zagrijan, ti nemas problem sa pritiskom u motoru. Nemoj dzaba otvarat, negdje te struja zeza, pregledaj te davace
-
resio sam problem,davaci su bili u pitanjune rade oba na istom principu,jedan spaja drugi odvaja,tako mi bar majstor reko
-
:)