VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: goran TDI Jun 22, 2009, 06:51:28 posle podne
-
Kao sto naslov kaze kvacilo jako tvrdo i veoma nisko hvata
-
I
-
Auto ima predjenih 120000 hiljada ja sam prvi vlasnik i hvata skroz pri patosu i jako je tvrdo!!! cudi me da je vec crklo
-
Pa to je sasvim dovoljna kilometra
-
vozio sam ga kao po jajima,blago saltovanje.bas me cudi,koliko je set za njega,znam kad sam imao dvojku kada kvacilo pocne da crkava hvata pri vrhu a ovde obrnuto...
-
ovde ima par nacina kako moze da se manifestuje, ovo je jedan od njih. set u sachs-u je oko 45-50.000 a iz originala oko 120.000 dinara
-
@VW-TECH
Da li su to cene sa zamajcem?
-
Da, ceo komplet sa zamajcem.
-
Cene su potpuno obeshrabrujuce!
3000 DEM (120.000 RSD) za kupling?
Nekadasnja S kasa je imala ovakvu cifru. Danas Golf.
Nego, ne ide u sve tipove petice set sa zamajcem (1K1 na primer). Ovakve cene su donekle prihvatljive.
http://cgi.ebay.de/Kupplung-Satz-VW-Golf-V-New-Beetle-Polo-Audi-A2-von-LUK_W0QQitemZ360148781052QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh
-
Ne sumnjam da je crklo,ali otpocetka, to jest kada je auto bio nov nisko je hvatalo i bilo malo tvdje,vozio sam i cetvorku na njoj je bila velika razlika presao 200000 hiljada i radilo je kao sat...Da li postoji neko stelovanje, znam da je hidraulicno.
-
Daj broj motora da vidim sta mogu da iskopam =) Da se zanimam =)
-
Motor BKC- 77KW
-
Kvacilo na G5 mora da bude pero lako. Znatno mekse od G4. Nikako ne sme biti kruto i tesko. Pojavom petice Svabe su ovaj parametar isticali u reklami. Cak su poneki testeri koristili izraz "neprijatno mekano".
Ovakvu pojavu je trebalo odmah reklamirati.
-
E da sam znao...
-
Onda je kvacilo dobro i to znaci teraj dok ne stane =))
-
Nije dobro cim je tvdo,cak i dvojka ima mekse,neki problem postoji
-
E ovako stoji stanje:
Ima 228 mm Sachs i 230 mm LUK.
Sachs ima dva modela:
without realeaser (kao jedinu razliku koju sam ja primetio) i on kosta 55200 dinara (naravno sa pdv-om)
with realeaser kosta 21910 dinara (sa pdv-om)
i postoji ta treca varijanta Sachs,ali je valjda LUK unutra kako sam shvatio,ili pa za one koji su fabricki LUK i ona kosta 23530 din (sa pdv-om)
To je to sto sam ja uspeo da iskopam. Vidim da je razlika vise nego dupla izmedju onih with i without realeaser,to ce verovatno VW Tech bolje da objasni sta to znaci.
-
U svakom slucaju hvala ti!!
-
beer biggrin