VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: ZARKOTEKICA Jul 26, 2014, 10:30:47 pre podne
-
problem je sledeci : kada pustim ventilator ili klimu u passatau b5.5 climatronik je desava mi se sledece a to je ventilator sam pojacava i smanjuje kapacitet duvanja iako je na climatroniku podesen na 4 crtu brzine ili na maksimalnu on jednostavno duva jako pa se samo smanji pa ponovo jako pa se smanji a brzina na displeju je uvek ista .sta moze biti problem
-
Zare, ako je klima u Automatskom rezimu ona sama regulise brzinu ventilatora tako da sve zavisi od toga. I nema veze sta na displeju ti zadas ako je rezim izabran Automatski ona menja po potrebi sama :26
-
Tako je. To je normalno. U ECON modu to ne bi trebalo da se desava. U auto sam dozira brzinu jer kad ohladi auto unutra na temperaturu koju si podesio, smanji brzinu i odrzava to. Kad auto pocne da se greje, automatski se poveca brzina i "dohladi" samo kako je bilo
-
Peco dje onda + u respektu za komentar.... biggrin
-
ako pise auto. normalno je da tako funkcionise...ali ako si ti zadao 4 stepen ili 4 crtice ,kako god,ona ne sme da pojacava i smanjuje
ni u econ rezimu ne sme da varira
-
NIJE NI NA EKON NI NA AUTOMATSKI
to se desava u svakom rezimu duva pa odjednom par sekunde smanji pa posle 2 sek opet dune jako
-
ana drugom pasatu b5 isto climatronik to neradi
-
Mora onda na dijagnostiku jer ocigledno nesto fali. Po meni fali gasa pa se kompresor gasi i pali.
-
ako je klimatronik i pitanju evo ti ovde kako da odradis dijagnostiku na klimatroniku sa par dugmica ,pa nam javis koje je greske izbacio
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=5410.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=5410.0)
-
i de treba da gledam dali ima greska
-
brate prati upustvo i kada pustis test klime sacekas da sve zavrsi i nakon toga ce ti na displeju klime izbaciti cifre obicno trocifrene...prelistaj i sve koje izbaci napisi ovde
-
verovatno reostat ventilatora
-
dok neodradi test samo mozemo da nagadjamo
moguce da je reostat
-
meni nista nije jasno oko ovog testa kako i sta udjem u opcije i listam do 45 a blejim u displey
-
dali hoce neko da mi objasni kako da testiram klimu
-
Googlaj brate Zarko,imas tamo objasnjeno sta koji parametar na displeju znaci ;)
-
Malo smesno zvuci, ali prvo uradis ovo:
Да бисте активирали очитавање: Притисните и држите "ЕЦОН" и "Рецирцулате" дугмад
симултанеуоусли око 2 секунде. Било коју грешку кодова присутни ће сада бити приказан. За померање на следећу поруку о грешци, притисните
"топлије" дугме. Када су сви кодови су приказани, "000" се приказује.
Pa ovo:
Да бисте уклонили грешку кодова: Након последњег кода је приказан, (тј. после "000" се приказује),
притисните и држите тастер "ЕЦОН" за најмање 2 секунде. "444" биће приказан као потврда
да више не постоје кодови присутан.
Да бисте изашли из режима Интерна грешка меморија: кратко притисните "ЕЦОН" дугме.
A na kraju uradis ovo:
Актуатор тест
Све компоненте система су Цлиматониц остварују током овог теста.
Захтеви:
Паљење искључен, мотор искључен, возила заустављена, Напон акумулатора 15 <15,5 В.
За почетак самотестирање рутина, истовремено притисните и држите тастер "ЕЦОН" и "Рецирцулате"
затим укључите игинитион (не почињу мотор) уз задржавање тастера притисну, и
наставити прессиг дугмад за око 2 секунде више. Сви ЛЦД сегмената у
Климатроник дисплеју ће се сада светли.
Током наредних аутоматски погон теста (у трајању од ~ 30 секунди), сви погони ће бити
остварује се у серијски начин. Поред тога, сви контролна јединица инпута (сензори, Мотори,
Сервос, итд) ће бити проверени да се провери са ог мотора искључен. Током теста Сви тастери су инвалиди, и све ЛЦД сегментима су црне. Када инитализед, само-тестирање
не може прекинути преко контролног панела, нити преко ВАГ-ЦОМ. По завршетку
теста, контролна јединица аутоматски пребацује у "Интерна грешка режим меморије" (види
горе).
Да напусти "Интерна грешка режим меморије", притисните "ЕЦОН" дугме.
Malo se potrudi i bice ti jasno, ja da prepisujem na srpski ne mogu. :D