VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: srbgax94 Jul 21, 2014, 07:08:36 posle podne
-
Pozdrav. Imam problem sa golfom mk3. Motor je 1.9 TD
E ovako:
Do pre 15 dana je sa autom bilo sve ok, isao kao zmaj, vukao extra nije dimio.jedino je turbina na oko 1800 obrtaja zvizdala. Auto je lagano vozen 1300-2000 obrtaja/minuti retko kad vise, po gradu vozen..
i ja reko da ga malo produvam, nagazim ga i do 3600-3700 obrtaja/minuti najedno je auto kao stucnuo i culo se pisak, kao kada pukne petarda u nekoj cevi i ono odjekne piskavao i kratko. i ja malo popustim gas i nastavim do kuce mozda 150m..
Od tada mi vise ne zvizdi turbina, vec ima neki grubi zvuk kao da drci... i na kada stisnem po malo papucicu ne reaguje tek kad mu malo stisnem jace papucicu... i poceo je da dimi ne mnogo ali se primecuje. i cini mi se da je malo povecao potrosnju nafte. Gledao sma na izduvnoj grani onu ruckinu sto ima kao gas kod benzinaca, i jedva je par milimetara pomerim kad dobro nategnem rukom, pretpostavio sam ga je to egr ventil.. ali nisam siguran..
molim vas ako je neko imao slican problem ili moze da mi da neke savete kako i sta da radim da bih to sredio, slusam i pratim upustva. unapred hvala.
-
Jel interkuler, ako jeste provjeri sva crijeva, ako nije provjeri ono debelo crijevo sto ide kao slovo L od turba do usisne grane vjerovatno je puklo.
-
nije interkuler..
da li zbog toga drci turbina?
-
mahac
(http://www.dodaj.rs/f/3l/Xg/4kGUARGG/dsc02103.jpg)
-
Sta je ovo? :D
izvinite na glupom pitanju al nmg da desifrujem sta je na slici :D wacko
-
Sjebana turbina :)
-
Al ona se [ali, i tacno na 1800-2000 obrtaja osetis snagu motora.. znaci u funkciji je... ima li leka za to ili je remont jedina stavka? :/
-
Danas sam skidao creva za vazduh i do egr ventila, pa sam zavukao prste sa leve strane u turbinu i ima lufta malo ona osovinica sa perajama, peraja su citava koliko sam mogaoda napipam... sta raditi, morali se menjati ili se moze nesto odraditi?
Eger mi je zapusio skroz moram u najskorije vreme cistiti i njega i usisnu... da li se moze sve ocistiti naftom i cetkom?
-
e da, procitao sma negde, samo ne znam da li je istina.
kazu da zbog turbine pada pritisak ulja u motoru? da li to mmoze?
Posto meni pri pokretanju motora par sekundi stoji upaljena lampica za ulje dok ne nabije pritisak.. ako auto duze stoji onda vise od par sekundi, a ujutru nekad na leru i po minut gori.... ulja ima dovoljno.
ja sam mislio da je do hidropodizaca posto se cuju.. al bih volio vase misljenje da cujem...
-
a mozda ti je stvarno mali pritisak ulja? nema to veze sa kolicinom ulja. a ovo za turbini "mora li se menjati ili se moze nesto odraditi" pa ako je zveknula a verovatno jeste, imas 2 mogucnosti ili remont ako moze ili druga. ne kontam pitanje?
a ako mislis na neke aditive ili nesto slicno to ne postoji za turbo tj bar da ja znam. tako da imas 2 mogucnosti.
i proveri pritisak ulja.
-
znaci turbina ode bogu na istinu pop1
moram to proveriti.
-
Zamenio sam turbinu koja je bila vrisnula. uzeo sam drugu polovnu..
sada imam sledeci problem:
Nakon sto sam postavio turbinu i prikacio creva sve kako je bilo i na staroj auto nece da vuce, kao da uopste ne pali turbinu... ne oseca se.. a peraja unutar turbine se okrecu. to sam uocio skidajuci crevo koje ide sa protokomera.
-
pa onda ni ta nije dobra, gde jos ima da se kupi dobra a polovna turbina stara bar petnest godina, bolje da si radio remont i dobio garanciju na to, mozda glupo pitanje ali jesi dobio neku garanciju na turbinu tu polovnu pretpostavljam da nisi
Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
-
uzeo sam turbinu od prijatelja, on dobavlja strance i stvarno ni jedan auto koji dobije nije los.. ja sam skinuo turbinu sa auta koji je tek dobio, prvo sam probao kako auto ide, ono ne da ide, nego leti.. a garanciju nisam dobio, al nikakav problem nije da je zamenim ako ne valja.
nego mi je malo cudno posto je radila na toj trojci a na mojoj nece, da nije nesto do protokomera ili neceg drugog?
-
pa jel ti auto postize obrtaje i na koliko vrti
Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
-
on postize obrtaje, al ne pali turbinu. kao da uopste ne postoji na autu.. ponasa se kao obican dizel, a na ovoj trojci odakle sam je skinuo na 1800-2000 obrtaja, se jako oseti kako ubrzava..... tako je i kod mene bilo sa starom turbinom.
-
kvar je u vakim ventilu na turbini, on ne otvara,
Potreban mi je savet, gde je najbolje u srbiji i najpovoljnije remontovati turbinu?