VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 1 / Jetta => Temu započeo: daxxcabrio Jul 10, 2014, 12:50:27 posle podne
-
(http://i58.tinypic.com/bj0pj.jpg)
(http://i58.tinypic.com/fdd25e.jpg)
(http://i62.tinypic.com/2a7x46o.jpg)
(http://i60.tinypic.com/33nf6dx.jpg)
clap :45
-
Napsis nesto o autu. Na slikama fino izgleda :46
-
Dakle :) masina je 1.6 ili 1.8 nemam pojma :) alufelne 15 sa 195/50 gumama :) sedista i volan iz golfa 3, led osvetljenje, ozvucenje, bixenoni itd raznorazne dzidza bidze :) e sad najvecu muku imam sa karburatorom, stavljen je od zastave i muke imam pa ako ima nekog ko je imao slican problem ili neki savet da da tu sam da saslusam.. :45
-
Lepo izgleda, crvena boja bas lezi ovom kabriju... verovatno je motor 1.8
Daj jos neke detaljnije slike enterijera, motora..
Ja bih skinuo belu foliju sa haube, krov bi zafarbao u crnu boju, stavio kristal farove i migavce, zadnje crveno bele štopke i to je to, ništa mu više ne treba :)
Reci mi imaš li plin, ako imaš kolika je potrošnja plina na zastavinom karburatoru?
-
skinuta je bela folija evo na prvoj slici trenutno tako izgleda :) pa imam u planu da stopaljke ofarbam u crno da ceo taj deo bude crn jer iskreno znas i sam nemam nesto mnogo para za bacanje :) boja je extra, nije bila neka kad sam ga uzeo, ali za 2 sata poliranja ispao je kao nov, vratio se sjaj i mnogo dobro izgleda... krov malo teze da cu moci da ofarbam jer je kozni i ja mislim fabricki..bice slika jos bas cu danas da slikam pa saljem :) imam plin potrosnja 15l na 100 mozda i vise angry2 evo jos jedna slicica
(http://i58.tinypic.com/5u1hna.jpg)
-
Set za kompletnu reparaciju zastavinog karburatora ti kosta 15e, nek ti majstor izmenja sve sto dolazi u kompletu, ocisti karburator i uzivaj.
Prednost tog karburatora je sto su mu dizne prilicno otporne na plin i solidna potrosnja, mane sto nije vw original i sto ces tesko sa njim dostici max brzine kao sa vw karburatorom, s druge strane gde ces ga voziti vise od 140.
Inace golf je ok.
-
A reci mi kada si skinuo foliju sa haube sa čime si je očistio da ne ostane onako lepljiva posle folije?
Meni je samo centralni deo haube imao foliju koju sam skinuo ali je ostalo lepljivo na tom delu...
Jesi ga sam polirao ili si ga odvezao negde, i ja sam planirao pa da pitam? :)
Boga mi trosi dosta plina, što kaže golf77 očisti karburator i remontuj ga, trebalo bi da smanji potrosnju
-
Hvala Golf 77 videcu to da odradim bas mucim muku ovako :47 srdacar pa kad sam skidao foliju zeznuo sam se jer je nisam grejao prilikom skidanja nego sam je samo "svuko" sa auta i sve mi se podigla farba na par mesta u vidu pegica i tako sad stoji ne vidi se na slikama :) pa planiram da zalepim crveni karbon jer nemam kinte za farbanje a i nece izgledati lose :) bar ja tako mislim :) a sto se poliranja tice sam sam ga polirao uzeo od drugara sto radi u perionici polir pastu za crvenu boju imam polirku onu amatersku i izudarao ga celog za 2 sata i auto se preporodio kako sija posle poliranja :) a potrosnja jeste velika cak sta vise ogromna ali me to ne muci toliko koliko me muci to kad je hladan i zezanje sa sajlom sauha tokom voznje dok se ne zagreje :) ja sam u kaludjerici, cini mi se da sam ti nudio jugica plavog nabudzenog za kabria ovog tvog pre nekih 3,4 meseca???
(http://i60.tinypic.com/34jc50j.jpg)
-
najnoviji update slicica :) od danas :) :63 :63 premestena tablica na podbranik da izlgeda nize a iskreno izgleda i mnogo lepse :)
(http://i62.tinypic.com/igahz6.jpg)
(http://i59.tinypic.com/35073pt.jpg)
(http://i58.tinypic.com/20jpztd.jpg)
(http://i60.tinypic.com/2m5memd.jpg)
-
(http://i59.tinypic.com/2q3zpxv.jpg)
(http://i60.tinypic.com/5dtt00.jpg)
-
Nekako mi se cini da bi dosta ljepsi bio bez folija, te da nazovem 'ćize' na prednjoj sajbi i felni, nije on za za toga, kičasto izgleda. Bez ljutnje, to je tvoj autic i radi kako mislis, ima potencijala samo polako, ovo je samo moje misljenje :)
Lp
-
taman posla sto da se ljutim svako ima svoj ukus ;)
-
Dobar je svaka cast :46
-
sećam se jugašina ali sada kada si uzeo kabrija sigurno me razumeš zašto nisam menjao :) , meni je ovo stvarno jedan od omiljenih automobila a još sam se u osnovnoj zarekao uzeću jedan pa makar ga platio i 500 evra lollol lollol lollol
Meni je na prošlom kabriju tako stajala tablica, pazi dobro mnogo je nezgodno zato što taj donji deo branika i nije nešto jak pa i tablica ne može baš čvrsto da stoji... Meni je jednom ostala tablica na parkingu i da mi neki čovek nije skrenuo pažnju morao bih da vadim drugu u supu, a nisam ni osetio kada je zakačila mali ivičnjak
Suepr si prošao sa poliranjem, dobro da te služi i da predješ dosta sa njim bez nekih većih izdataka
-
Pa bas juce ja stao i popeo se na malecni ivicnjak i da krenem cujem krrrk :) moracu malo da je podignem ili da pazim gde stajem :) bas sam juce skidao karburator da vidim sta se desava i skinem komplet do grane i vidim da ona guma sto dihtuje izmedju grane i karba zeva dobrih 3,4 cm i tu mi vukao fals vazduh, napunim to diht masom na bazi silikona pa cemo da vidimo sta ce sledece da se desi :) i zamenio sam i kapu i ruku :) treba kod plinadzije da ga teram jos to da resim i nadam se to je to do daljneg :)Hvala Kanadjanka ;)
-
Javi kakve si promene uocio nakon tog cackanja oko karburatora....
-
pa stani..kad ga uze kad je vec u oglasima opet?
-
Sto se promena tice nista specijalno sve mislim da nije taj karburator za njega ako ima neko ko zna nekog da mu stavim fabricki i da se resim muka angry2 bonk... kod mene je 2 meseca zbog ovih sitnica me nervira a nemam nesto para da ga teram od majstora do majstora da me sisaju za pare pa ga i ne vozim nesto spec. zato je na oglasima :(
-
Pa taj karburator se upravo i stavlja zato sto je ko cesma, ne pravi probleme na gasu, original se brzo sjebe na gasu i prvo pocne da se gasi na leru, kada radi na benzinu, o neravnomernom radu i potrosnji da ne pricam. Rekoh ti, remontuj ga, delovi su 15e, plus ciscenje i ruke majstora, sve zajedno nece da te izadje oko 30-35e i posle si miran. Ako ga ostavis tako zimi neces moci da ga upalis uopste. Imas i drugu opciju, da remontujes original karburator, ali to je greota i besmisleno raditi, zato sto se brzo sjebe na gasu, izgore gumice, zapuse se dizne i sl, mada ima dosta ljudi sa original karburatorom, ali ga redovno servisiraju. Ja ovaj zastavin nisam pipnuo vise od dve god....
-
procitaj malo po forumu iskustva i budalastine koje se prave kad nesto ne znas i dok ne naucis... ne mogu da pisem po 6 put istu papazjaniju... citaj po forumu i sve ce ti se kazati... golf 77 , covek vozi 1.8 motor a ne 1.1 ili 1.3, tako da taj karburator koji vozi na autu nije odgovarajuci...
-
Pa to je muka sto je 1.8 i ovo je smesan karb za ovaj motor ne ide nikako a trosi kao 4.2 angry2
-
Nekako mi se cini da bi dosta ljepsi bio bez folija, te da nazovem 'ćize' na prednjoj sajbi i felni, nije on za za toga, kičasto izgleda.
momak je objasnio sto se tice izgleda ;)
stavljaj fabricki karburator i sto prije se rjesi ovog zastavinog smeca.
Ne znam kako neko moze to staviti na auto, vjerovatno je ljudima zao dati pare na stelanje ili remont fabrickog karburatora.
Moja dvica je 1.6 na fabrickom Pierburg karburatoru, za 10 godina je jednom ustelan, i nikad nije bilo ni najmanjeg problema. Ne trosi nenormalno kao sto se govori, a Boga mi moze se i malo zesce voziti B) za tebe sigurno nema bolje opcije od ispravnog fabrickog karburatora ;)
P.S: govorim o autu koje ide samo na benzin, ne znam jesu li tvoji problemi dijelom uzrokovani zbog plina...
-
Taj zastavin moze na 1.3 motor posto je iste snage kao i zastavin motor.
Drugar je imao dvojku 1.3 i Pierburg 2E3.
Zezao ga je samo tako.
Kupio drugi, servisirao ga, stelovao i imao je uvek problema.
Dao sam karburator od Yuga, majstor mu namestio, ustelovao i sledecih 2 godine nije imao problema.
Tako ga je i prodao.
-
Meni je sada problem da nadjem dovar pierburg karburator a i kad nadjem oni su po 100e sto je mnogo, barem meni
-
To je stvarno mnogo za karburator.
Ali ako je dobar i nema problema u radu onda ti dodje isto.
Karburator 40-50 evra, repariranje, stelovanje opet dodje na isto.
-
stvarno nisam pametan sta da radim.. stoji mi auto ispred kuce nemam volju ni da sednem da vozim sa ovim karburatorom a lepo vreme prolazi :( :(
-
hvala Carbon na komplimentima ;) :D :26
-
U pravu ste za losu kombinaciju zastavinog karburatora i 1.8 motora, izvinjavam se, prevideo sam tu cinjenicu.
Kod mene je 1.1 i sto kaze Ivan ti karburatori su dobri za 1.1 i 1.3, vec na 1.6 nije to to.
Repariraj ti taj tvoj i uzivaj....jeftinije je ili isto ako kupujes drugi polovan.
-
obidji otpade i nadji dobar fabricki Pierburg karburator, i ne daj vise od 40 € za njega...
1.3 u dvici to je najgori motor koji postoji
-
Nasao sam ja pierburg sa kucistem filtera posto ni to nemam za 35e nije mnogo a??? koje su muke posle oko povezivanja posto sam ga ja uzeo sa ovim zastavinim ovako i verujem da je sve poskidano od fabrickog?
-
Drugari treba mi velika pomoc.... mogu li na osnovu nekih oznaka na motoru da saznam koji je motor tj koliko ima kubika i koji mi karburator treba za njega evo slika pa ko zna molim da pomogne da se osposobi jos jedan kabrio za letnju voznju :D :D
(http://i62.tinypic.com/20gy6iq.jpg)
-
Kucao sam na netu ovaj prvi kod i ispada da je 1.6 e sad koji mi karburator treba? elektronac ili???
-
daj slovnu oznaku motora, ispred broja motora imas slovnu oznaku (dva slova). Broj je na bloku motora
-
Koja slova bi trebalo da su u pitanju i gde se tacno nalaze,daj neku sliki otprilike da vidim gde da trazim
-
evo gdje se nalazi broj motora
(http://www.cabby-info.com/images/Engine/EngineCode.jpg)
meni po broju glave 026103373F izlazi da je motor GTI 1.8 8V, ubrizgavanje K-jetronic blink ima logike posto je popularno je da se vadi K-glava i stavlja zastavin karburator :63
nadji mu neki Pierburg 2E2 i nema frke beer
-
Ma da bre, samo Pierburg 2E i ima da radi kao sat jos 100 godina, nece da zeza ler i ima da trosi kao upaljac :53
Moze da uzme moj kod Gedore neka nosi dzaba. ;)
Druze, jesi ti proveravao makar broj sasije kad si kupovao auto?
-
Ma ko jos gleda broj sasije kad kupuje auto :) :D lollol salim se naravno..sve je to ok nego je menjan motor a nije zaveden u saobracajnu pa nemam pojma koji je u njemu jer ni decko od koga sam uzeo ne zna tako da j..o lud zbunjenog :) pitao sam gedoru on rece da nema nikakav karburator doslo mi da se roknem bonk
-
da li je to ovaj????
http://www.goglasi.com/frame?eid=56321900&q=slicni%3a5716284%20Karburator%20za%20Golf%20II%20Pierburg%202E2 (http://www.goglasi.com/frame?eid=56321900&q=slicni%3a5716284%20Karburator%20za%20Golf%20II%20Pierburg%202E2)
-
to je taj strasni karburator Pierburg 2E yupi3ti
a i cijena je i vise nego dobra ;)
-
sta mi treba jos za njega naravno sem kucista filtera?? jel se on busi za plin negde ili kako to vec ide? sta mi treba od creva i ostalo? :41 :35
-
e to ti vec ne bih znao reci biggrin
-
hvala ti i za ovo do sad ;)
-
Ja sam ranije imao takav karburator na 1.8 kad sam uzeo auto.Ne busi se on nigde nego uzmes mesac za plin i to stavis bar kod mene tako bio,i na to ide ti filter za vazduh sa kucistem. :)
-
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-moto/Auto-delovi/Auto-mehanika/Nosac-karburatora-VW-Audi-nov/26897489 (http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-moto/Auto-delovi/Auto-mehanika/Nosac-karburatora-VW-Audi-nov/26897489)
evo to kupi i zameni ... jer to sto si ti lepio silikonom nepije vodu .. ja sam na mom kabriu to morao menjat posle 3 nedelje .. jer isto me zezao dok nisam otkrio da je guma ta pulkla majstor1 :26
-
drugari resen problem :) stavljen dvogrlni weber karburator od zastave i to sto je zezao na plinu je bilo do vakum sisice na isparivacu bila zacepljena sisica a neki pametnjakovic zaglavio chok srafom pa nije dobijao plina koliko mu treba nego je non stop bacao istu kolicinu :D :D :)
-
sad se posveti stylingu :)
-
Napisi utiske, kako se sada ponasa u voznji, u leru, da li bolje vuce i potrosnju kada stignes da izmeris?
Jesi li imao neke prepravke ili samo zamenio karburatore?
-
CARBON ne radim vise nista na njemu ni dinara vise ne ulazem samo u najneophodnije da moze da ide :)))
srdacar u voznji se ponasa super, ide lepo a kad otvori drugo grlo da ti ne pricam kakav zvuk dobije motor :) sto se potrosnje tice ne znam jer sam ga provozao po ulici cisto da probam pa cu videti sta i kako...na leru prede kao mace, onaj stari jednogrlni ne moze da se uporedi sa ovim karbom...nista nisam budzio samo medjuplocu od dvogrlnog malo prepravio izbusio rupe za nosac ovaj gumeni od golfa i usrafio i to je to :D
-
Jel si sam zamenio karburator ili ti je neki majstor radio?
-
ma sam sve ne dajem majstorima vise ni dinara :) clap
-
Super onda :46 Jel si ga nesto stelovao ili si ga samo nametio bez podesavanja?
-
samo usrafio i povezao creva i to je to :) stelovanje plina treba da radim a sto se karba tice nista apsolutno alealeee
-
Bravo daxe , jel ima neke oznake taj karb tj sta tacno da trazim.. kod mene je ista prica... da skudam ovo jednogrlo sranje :)
-
I da li je taj dvogrlni weber sa mehanickim saukom?
-
skidaj taj i bacaj u kantu resi se bede :) batine ovaj moj je weber 30/32 to je sve sto znam o njemu :) sa mehanickim je sauhom sam ga stelujes kao na jugicu :D :D smejurija :D ali sljaka :D
-
Super pogledacu ih malo po oglasima mora da naleti neki..
koliko se oni krecu sa cenama da me neko ne odere?
Aj navrni neki dan do mene na pivce i da pogledam masinu, ja sam u mml kod nisove pumpe :)
-
Kolega :) imas na polovnim automobilima da biras za 25,30e ali gledaj da nadjes sa sve kucistem filtera i sa plocom za plin i udri majstor1 kazi mi gde kod pumpe ja sam tu blizu relativno :26
-
Pardon na kupujemprodajem ;)
-
Vec sam pregledao neke ali su uglavnom sa el saukom...gledacu ih svaki dan.
Ima mala ulica nizbrdo odmah pored pumpe paralelna je sa smederevskim, ja sam na dva min dole.. javi kad mozes lako cemo se naci blizu smo tu :)
-
koja? Ona na krivini ili kod sljukine?
-
Na krivini levo pa dole ka krstu prodje se pored onog reciklaznog centra, ta ulica izbija ka kaludjerici na jednom kraju a na drugom je pumpa a paralelna je sa smederevskim
-
gde tacno tu prolazim skoro svaki dan :) jel od krsta desno pa dole ili se ide pravo, vidjao sam jednog mat crnog kabria tu negde ali nije taj tvoj koliko mogu da primetim :D
-
E od krsta krenes dole pa kod prodavnice desno i odmah tu levo opet ka dole, ja sam na kraju te ulice... A taj crni mat je od jednog Neshe, cesto stoji tamo :)
-
Znam gde je druze ;) ajde dogovoricemo se jedan dan da zablejimo ;)
-
Na prodaju masina a :)