VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Koki GT Jun 20, 2009, 02:08:11 posle podne
-
pre neki dan vozio sam auto i od jednom upalila se lampica pritiska ulja i odmah sam ugasio motor, proverio sam nivo ulju i sve je ok tempperatura ulje je bila 104. palim motor i nema problema. juce mi se to isto dogadja. ulje je aral blue tronik 10w 40 i je za menjavanje proslo je 9600km. u pitanju je g3 1.8 66 kw. potreban savet
-
Mozda se ulje proredilo pa nema dovoljan pritisak.
-
9600 km od poslednjeg mijenjanja -ako sam dobro razumeo je nenormalno puno,ulje se mijenja na 4000km maximalno do 5000 km,to ti je ulje posle skoro 10000km rijetko kao voda tako da me ne bi cudilo ni da ti je malo ostetio karike,
-
.
-
Kod mene je ovaj sindrom jos od kako sam kupio auto, odnosno 2000. godine bonk
Znaci samo kad je ulje preko 100 stepeni u leru se pali lampica, dodam gas 100-200 obrtaja i ugasi se. Do danas nisam utvrdio zasto...Resio sam to tako sto sam digao ler gas za 150 obrtaja i sad se ne pali lampica biggrin
Proveri pumpu za ulje ;)
-
borko83 nikada nisam cuo da neko menja ulje na 4000km
-
Paljenje lampice od pritiska ulja na leru pri zagrejanom motoru je cest znak dotrajalih letecih lezajeva na radilici.
Za pocetak treba promeniti ulje,proveriti davac pritiska ulja,zatim premeriti pritisak ulja manometrom.
Problem moze biti vezan i za pohabanost uljne pumpe i sigurnosnog ventila na njoj.
Ali moj savet je da hitno posetis dobrog mehanicara i on ce lako utvrditi problem,jer svako odugovlacenje i eventualno zanemarivanje ovog problema moze izazvati ozbiljna ostecenja u motoru.
Pozz
-
ne se pali na ler gasu vec u normalnoj voznji. kad posle ga upalim sve je ok. majstor mi je rekao da mozda zeza filter. u uputstvo od auta pise da se ulje menja od 10-15000 km tako da nije puno 9600 i u njega je bilo aral polusint. bi trebalo daje dobro ulje. pumpu je menjao prosli vlasnik zasto je kasnila ujutro bar tako mi je rekao ko ga zna sta je bilo. imam auto jednu godinu i prosao sam 30000km i sam menjao 3 puta. menjacu ulje prvo pa cemo videti. pozdrav
-
Ma pise to mozda, ali zavisi koje se ulje koristi, u sushtini ne bi trebalo preko 8000km osim ako nije long life rezim...
Zameni ulje pa javi ;)
-
pa pazi ulje mijenjam na 4000-5000 km zato sto su kod nas ,,KVALITETNA,, u P.M.,ulje cuva motor a ulje koje kosta 500-600 din po litru je obicno smece,najvise me nervira kad neko u srbiji kaze da je kupio orginal castrol ulje ili mobile itd za 500 din po litru,alo ljudi ja sam par puta mijenjao ulje u Nemackoj,orginal castrol ulje je 70 eura po LITRU,e to je orginal i oni kad ti mijenjaju daju garanciju 10000 km,ali stvarnu garanciju,a ne ovi nasi koji piskaraju sta hoce,kakvo bre orginal ulje za 5 eura po litru nemojte da ste smijesni,kupite litar ulja negde po inostranstvu pa vidite sta je orginal,kakvu boju ima i viskozitet pa mi pricajte onda zasto mijenjam ovu nasu ulje-vodu na 5000 km.
-
.
-
brate idi u nemacku pa zamijeni ulje jednom pa ce ti sve biti jasno,ja sam licno mijenjao u minhenu,sipan mi je castrol,70 eura L,a taj castrol o kojem ti pricas je MADE IN CHINA,bulgaria itd,nemoj mi pricat price koje sam osjetio po svom dzepu.i druga stvar sve ali sve i sve sto dolazi na nase trziste je ono najgore,jer same firme tipa castrol,mobile,pa i auto industrije za svako trziste rade posebno,a za nase i za trziste trecih zemalja se izvozi ono sto u evropi ne ispunjava nikakve standarde,najjobicnija MILKA cokolada se posebno radi za americko i britansko trziste sa posebnim kvalitetima,a posebno za sve ostale tipa srbija,avganistan bugarska turska itd itd,malo sam skrenuo sa teme ali to su osnovni postulati svetske tzisne ekonomije,i jos jedan primer,mercedes slk coupe za trziste EU daje garanciju 7 godina na svoja vozila,a za trziste srbije-zavisno od dilera-maximalno 3 godine,mislim da ti je sad sve jasno.
-
jebes mu mater gde mi zivimo kod nas sve je gjubre i fals sta da radis
-
inace menjao sam ulje i sipao total 7000 prosao sam oko 350km i za sad je ok
-
.
-
Ma pise to mozda, ali zavisi koje se ulje koristi, u sushtini ne bi trebalo preko 8000km osim ako nije long life rezim...
Zameni ulje pa javi ;)
long life rezim zamene je 50.000 km ili dve godine...
A to ulje od 70 jura boodala dok bude ovaca bice i vune
-
.
-
Moja tabla na G2 1.6b ume da zasvetli lampica ulja na nekih pola minuta, i krci nesto u isto vreme, pa se sama ugasi. U pocetku sam zastajao, gasio motor proveravao ali je bilo sve uredu. Cak i novo ulje kada sam stavio je brljavio. Rekao bih da kontakt negde nije uredu...
-
jedan majstor mi je rekao da se po nekad greska u salt tabli mozda i to je
-
zato ja ulje menjam,maxsimalno na 5000km,i nema problema,da kucnem u drvo cuk cuk cuk ;) to se zna odavno da za nase trziste ide djubre,i ja vise nista ne kupujem kod nas,sve sto mogu to je auto komerc ili iz inostranstva narucim,sto je sigurno sigurno!
-
Najpametnije je da moze covek da naruci iz inostranstva ako moze, bar znas da je sigurno. ali otprilike je predjem oko 30000km godisnje i ako menjam ulje na 5000km treba dadam 200eura godisno a svi prodavci se kune da je ulje orginal i slobodno vozi i do 10000km. jebem im mater lopovsku. kod nas se prica da siptari u Tetovo prave castrol fals posto ima najvise zarabotke na njega, i ne znas sta da uzmes i si od sve strano zajeban nazalost :(
-
Ja sam imao gola 3 1.8 66kw i to mi se desavalo redovno znaci u toku voznje se lampica upali, pisti doda se malo gasa i ona prestane. Prvi put kada se to pojavilo krenula je moja potraga da vidim sta nije u redu. Prvo kontrole ulja, promjene istog, servisi ovlasteni i neovlasteni. Cuo sam razna misljenja te tabla (istina ima ih dosta kojima je to uzrok, ali kod mene nije bio slucaj), lezajevi radilice pa nije bilo ni to. Cackajuci po internetu shvatio sam da dosta ljudi ima problema sa tim. Elem ja sam utvrdio 2 stvari a to je da VW preporucuje 2 vrste ulja za taj motor za zimski period i ljetni, i druga stvar sto su na nasem trzistu pecurke ulja standardne znaci od 1.6-2.0 bar-a, a fabricka pecurka bi trebala da je postavljena na 1.8-2.0 bara.
Ulje sam sipao original Castrol direktno od uvoznika. Auto se vozi i dan danas presao je preko 250000 motor mu je odlican, auto extra, lampica se i dalje pali zadnjih deset godina. Znaci kontrola osnovnih stvari i pici ne sikiraj se taj problem ima puno ljudi,
Pozdrav mahac
-
To nije normalno da ulje kosta 70 e,to do sada nikad nisam cuo.
-
e pa burazere i ja sam se gotovo onesvijestio kad mi je dao covek racun,znaci preselo mi za narednih deset godina zivota,a to da dok je ovaca bice i vune to je istina,ebiga to je bio jedan od prvih puta da sam tamo isao tako da su me odrali zato sto sam stranac,ko ce mu ga znati,i meni je bilo van pameti 70e po L ali sta je tu je ,tad su me obrijali i nadam se nikad vise,prvo racun pa mijenjanje :))
-
Da li ima gde u Srbiji laboratorija za analizu ulja? To ovde kosta 15 eura... Das im 50 grama ulja, koje uhvatis pri ispustanju ili izvuces spricem i za dva dana ti kazu m u kakvom je stanju motor, dal da menjas ulje, koliko cega ima u ulju i tako dalje i tako blize . . . big_boss
-
Ako si ga cerao u 7000 hiljada obrtaja kao sto stoji na slici onda nije ni cudo sto se lampica upalila... biggrin
mahac
-
@ Pimbe
Ima ali je mnogo skupo i bas dugo se ceka na rezultate.
-
Otkad sam menjao za sada je ok, ali neka tera 7000 obrt. to je vw