VW Klub
VW Caffe => OFF Topic => Temu započeo: Speedey Jul 09, 2014, 01:46:41 pre podne
-
Pozdrav svima mahac
Evo primjetio sam da ovakvih tema nije bilo, (bar ih ja nisam nasao bonk ) ..E ovako zasto vecina ljudi prelazi na automatike, ne govoroim za amere, 95% njihovog stanovnistva ne zna da vozi manuelca.. Ali vidim da sve vise novijih auta za evropsko trziste dolazi samo u opciji sa automatikom..
Evo zanima me i vase misljenje da li bi vi vozili ili vozite automatika, prednosti mane idr..
Vozio sam samo jednog automatika, zetovog bmw 5 i imao sam osjecaj kao da igram igricu ili vozim sudareve na vasaru lollol
Vise volim da ja kontrolisem voznju nego racunar bicedobro , jer kako sam negdje procitao kad vozite automatika auto vozi vas a ne vi njega mahac
Bez uvrede ali da li su ljudi postala lijeni da mjenjaju brzine ili jednostavno ne vole takav vid voznje? alealeee
-
zato sto se brze zivi i raja nema zivaca vise da se *ebe sa saltanjem brzina, ovako se zavalis ko gospodin i uzivas u voznji. i ja dok sam vozio dvicu gti nije mi padao automatik na pamet, al neko vece sam probao pasata b7 sa dsg, saltanje na volanu, pa nebi opet postavljao pitanje zasto ljudi vole automatike :)
-
na svim novijim kolima ionako te kako kazes "vozi racunar" .. gas je elektronski, servo volan, servo kocnice, elektronska rucna, tempomat itd .. meni kao racunalnicaru to nimalo ne smeta :P
vozim automatika preko godinu dana sad.. menjac mi fali uglavnom samo za nezrele stvari.. da proturiram kroz tunel, plasim spore pesake na semaforu i sl..
jedino bi dodao izuzetak kad vozis sasvim manijacki po krivinama.. fali mi ponekad mogucnost da drzim motor na vecem broju obrtaja dok skrecem na kvacilu/kocnici pa da izleti kad krenem da ispravljam. ali to je do mog auta konkretno posto je velika turbina i treba sekunda-dve da je napuni. u praksi i to moze da se regulise, tako sto das pun gas sekundu ranije.. ali nemam ja muda da vozim tako :(
inace kod pravolinijskog ubrzanja, sanse nema da brze promenim nego automatik.. a jos kod mene nije dsg nego starija generacija.. plus ne razmisljam dal teram u crveno.. ili da ce da se ugasi.. ili kad treba da spustim par brzina na uzbrdici dal cu da udarim u blokadu..
-
Na dsg ima sve to sto ti nedostaje :) nedavno sam imao priliku i da se vozim u superb 3.6 dsg dok je vozač radio te nezrele stvari :D nikakve razlike :)
-
vecina iz znatizelje proba, pa i ostane na tome, evo i meni je zelja da probam nekog novijeg automatika
-
sjetih se da sam slikao :)
(http://www.dodaj.rs/f/12/xf/4wwERO0X/20140612143023.jpg)
-
cekaj, kako ga prebaci u N u voznji? mislim kod mene fizicki moze na menjacu, ali mi je svako rekao da cu tako najbrze sjebati menjac (ako ga vratim u brzinu bez da prvo stanem)
-
to pitas samo zbog turiranja zbog pjesaka? :D nzn nisam ni probao mislio sam na to da mozes saltati i drzati u obrtajima i tako to
-
Po kojoj to studiji sve vise ljudi voze automatike?
I zasto je lenjost ako neko voli automatik? Zar to nije korak napred od prve opcije koja je manuelni menjac? Jel elektromobil pravljen iz lenjosti? Neko voli plavo neko jabuke a neko debele zene
-
obicno kad nekog smori manuel predje na automatik,
puno puta sam pozeleo u toku voznje da mi je auto automatik, ko sto cu puno puta pozeleti da je manuel ,ako kupim nekad automatika
-
nedavno sam imao priliku i da se vozim u superb 3.6 dsg
Vozio sam takav auto godinu dana, sada vozim isto dsg na superbu i onu stariju generaciju automatika na tuaregu.
Dsg je mnogo zanimljiv dok sa ovim starijim tipom automatika (onas sa S modom, a ne 4-3-2) uvek moras da budes korak ispred njega. Vozim automatik vec 8 godina.
Ono sto mozes sa manuelcem ( da sam biras brzinu) mozes i sa automatikom, jer postoji nesto sto se zove tip tronik, samo bez papucice kvacila.
Ljudi misle da ako predju na automatik da ce se tesko vratit na manuelca - cista glupost.
-
Brz nacin zivota pa se tezi ka automatiku, a da ne spominjem telefoniranje u toku voznje . Mada su sada automatici poprilicno razvijeni i pouzdani.
(http://www.dodaj.rs/t/e/Uv/2RAyZlzU/tumblrmnp7guo2pz1qlmdtco.jpg) (http://www.dodaj.rs/?e/Uv/2RAyZlzU/tumblrmnp7guo2pz1qlmdtco.gif)
(http://www.dodaj.rs/t/h/oM/23qfoUZp/1/automatski-menjac.jpg) (http://www.dodaj.rs/?h/oM/23qfoUZp/1/automatski-menjac.jpg)
-
Ja dok sam vozio automatik nikad mi nije dosla zelja da bozim manualni. Automatik je mama ;)
-
Dosta je jednostavniji za vožnju, za gradske gužve, za gužve na autoputevima i upotpunosti iskorišćen Tempomat... To su stvari koje se meni sviđaju kod automatika... Sledeći auto će vrlo verovatno biti sa automatskim menjačem... :)
Mada dosta zavisi i od proizvođača.. Ponekad vozim Opel Vivaro sa ovakvim menjačem, ručica je komedija:
(http://www.opel.ie/content/dam/Opel/Europe/master/hq/en/01_Vehicles/02_CommercialVehicles/Vivaro/02_Highlights/Lightbox/Vivaro_Features_EnginesTransmissions_TransmissionTypes_cnt_mmpar_1_768x432_vi55_i01_529.jpg)
-
Po kojoj to studiji sve vise ljudi voze automatike?
I zasto je lenjost ako neko voli automatik? Zar to nije korak napred od prve opcije koja je manuelni menjac? Jel elektromobil pravljen iz lenjosti? Neko voli plavo neko jabuke a neko debele zene
lollol lollol lollol kralju
Moje misljenje je da je automatik mama zato sto nemas cimanja oko saltanja kad je "kreni-stani" voznja u pitanju, a zadovoljan sam i na otvorenom putu. Cesto vozim Mercedes E 270 odusevljen sam ubrzanjem, pogotovo kad je preticanje u pitanju ili ubrzanje sa 60, 100... Kad hocu da se igram u krivinama, to radi bez problema biggrin . Vozio sam i Espace 2.2 automatik i utisci su isti, nemam zamerke.
-
Zato sto automatik rules, a manuelni sucks.
Manuelac ( ja ga zovem dzarac ) jbga, svaki cas ahaga napred, pa nazad, pa polu desno, pritisni dole, aj sad manja, itd, a da ne pominjem teretanu za levu nogu.
Tu je takodje, svima nama poznati miomiris zvani zasmrd lamele, koji se prilicno cesto desava na dzaracu, kao i potpuni zapal lamele i fiskultura pri izvaljivanju menjaca i ugurivanju nazad, a ukoliko niste radi za fiskulturu izvaljivanja, onda je tu procedura zvana otanj novcanika, tj takozvani udar na kucni budzet.
Preporuka za automatika, prilikom svakom stajanja duzeg od 10 sekundi, tipa crveno, guzva i sl, izbaciti na ler (N) cisto da se negreje bzvz.
Prilikom parkiranja, pre *uguravanja* u P, posebno na uzbrdici / nizbrdici, ugurati u N, zategnuti rucnu, pa tek onda ugur u P ;)
Pod papucicom gasa ima mali prekidac (kick down) koji treba koristiti malo cesce ;)
mahac
-
de objasni ovo za parkiranje, vidim u praksi da ima nesto u tome, ali nije mi niko objasnjavao nikad jbg. desi mi se ako sam parkirao na jakom nagibu da bas drkne kad izbacujem iz P. sta P zapravo radi? drzi kocnice?
-
NE, na jednom (nazovimo ga) zamajcu u menjacu imaju zubi, malo redji od normalnog zamajca i kad ubacis u P ti u stvari zabobes jedan, jbga, klin u taj zub, tako da su pogonski tockovi bas zakljucani. E sad kao sto si sam primetio, kad ga prvo zabodes u P pa onda pustis kocnicu, taj se zamajac nasloni na klin i svu tezinu drzi on, a ne motor kao kod manuelca ;)
Zato prvo ili namotas na trotoar i naslonis tocak, ukoliko ne zelis da potezes rucnu, pa tek kad je auto naslonjen onda ga aknes u P . . .
Dodjes pivo . . .
mahac
-
moze i dva komada, lepo objasnjeno, jasno ko dan.. kapiram sad i zasto mi se makne malo napred/nazad kad parkiram , i zasto je jako tesko izbaciti iz P kad je na jacem nagibu. od sad po nagibu prvo rucnu, pa onda P.
mada kad razmislim.. trebao bi i kad normalno parkiram da praktikujem.. njemu je za razliku od rucnog, menjac u leru kad nije u pokretu.. tako da ako pukne taj pin iz kog god razloga, otkotrljace se u nesto jelte :)
-
Eo kako izgleda:
(http://www.m3post.com/forums/attachment.php?attachmentid=349946&stc=1&d=1266294056)[size=78%]
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7Avj22gyo7SP8ryssu2HPjD-MfIckZ1uYecrGP4Gy_M5N-byK3Q)
Princip je isti, ostalo su nijanse u zavisnosti od proizvodjaca big_boss
A ako pukne, onda sledi zurka na kanalu ili dizlici, jbga . . .
[/size]