VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: vlada_popov Jun 18, 2009, 12:21:59 posle podne
-
Cuo sam i ne bas obradovao... inace nas voljeni vw koncern krizira pa ce u svoje nove modele ugradjivati common rail dizel agregate od fiata... valjda te JTD-ove...
ne kazem super su i to motori, ali brate... zna li neko nesto o ovome? pozdrav svima wacko
-
Prvi put to cujem, ne verujem da to moze biti istina. Znam da Fiat i Opel ugradjuju iste motore, ali ovo prvi put cujem. badmood
-
verujem da je teska dezinformacija. Sta ce im fijatovi kad imaju svoje, vec razvijene.
-
to ja svima govorim... kao navodno pukli su, kao zbog krize tamo-vamo, zato pitam, ali cim niko nema pojma onda bicedobro ...
-
Ja sam na radiju juce cuo da jedine 2 kompanije (proizvodjaci automobila) koje su uspele da uvecaju prodaju u odnosu na isti period prosle godine su VW i Fiat. Da, da, dobro ste procitali. Za VW verujem da se niste zacudili, ali da je od svih ostalih samo Fiat uspeo to govori da mi ovde u Srbiji ni ne slutimo koliko je jedan Fiat ozbiljna automobilska industruija. Ja prvi nikad ne bih rekao da jedan Fiat moze biti popularniji od Toyote, Renoa i ostalih masovnih proizvodjaca, ali eto, nisam upravu. Da, Fiat definitivno zna sta radi. Donedavno sam cuo da je postao i vecinski vlasnik krajslera. Eto, dok jedan gigant poput GMC-a propada do debakla, Fiat ne da stagnira, vec kupuje druge... Nisam ljubimac Fiatovih vozila, ali vidim da ima plodnu taktiku...
-
Pa naravno kad pravi jeftina kola, koja ipak imaju tradiciju. Sad je kriza pa ljudi ne smeju da se isprse za neso skuplje, jbg, iz ove krize mora neko da izadje i kao pobednik ;)
A to za JTD, ne bih rekao...
-
JTD je najbolji motor u svojoj klasi i vise puta sam cuo da ovaj ili onaj kupuje licencu od FIATa za njega!
I FIAT je oduvek imao sportsko srce!
Samo su oduvek znali da zeznu stvar na lostim plastikama unutra...
-
al' kad je moje srce uz TDI bicedobro ... kad kazes dizel mislis na TDI,zar ne ... a ne na neke novopecene jtd-ove cdmtgidtd-ove lollol lollol lollol
-
Jeste Madison, to su kola kao VW-ova, za siroke mase. Klasika, klasika i samo klasika. Ona se najbolje prodaje. Sta je golf nego klasika. Auto za siroke mase. Pravi pogodak, bas kao i fiatov punto , iako nisu u istoj klasi. I mogu vam reci, u poslednjih par dana sam se nalozio na onaj punto II HGT 1.8 Al necu u off.
-
Ako VW krizira onda cu da prodam kucu i da im dam pare lollol
-
To Rogi care, pomoci ce mo ako treba lollol lollol. A za uzvrat neka r32 masinica da uskoci sa kamp prikolicom lollol lollol lollol
-
Ha, podicicemo kredit, uvaliti se u lizing, sta sve ne, al da radnici u VW idalje primaju plate :)
-
I ja sam cuo dosta ljudi hvali fiatov JTD ali sam isto tako cuo da ima losije performanse u odnosu na tdi, samo je ekoloskiji biggrin
I jos jedna stvar, to je relativno mlad motor, videcemo kako ce oni izgledati posle pola miliona km ili posle 15-20 god. upotrebe sto je VW sa svojim dizelima pokazao, dok fiat i opel dizele iz tih generacija nisu mogli da haprave ni da cestito pale zimi. bicedobro
-
@ kosta - fala bogu da neko kaze kako jeste tapsac . . .mene mrzi da uopste trosim reci sta znaci TDI, a sta td, jtd fiat ... stvarno..mozda valja, ali nemojmo uciti tatu kako se prave deca lollol lollol lollol
-
ja fiata volim :) jako puno ali samo u mo myugishi ...
na benzinu sa 1.6 motorom nafriziranim na 110ks .. jako kako to lepo ide: ) ) ))
a za jtd .. ima ortak punta 3 .. sa 1.9 ktd . i ne da mi se nesvidja kako ide . nego to je stasano. mada aj sam naviko na 130ks a on ima 90 .. ali je i znatno lkaksi ..
iosim toga kada cuijm da vergla ono sec dve ... to mi dodje puno .. ona moj pd . ni ne okrenm kljuc on je uplaio ;)
-
ja fiata volim :) jako puno ali samo u mo myugishi ...
na benzinu sa 1.6 motorom nafriziranim na 110ks .. jako kako to lepo ide: ) ) ))
a za jtd .. ima ortak punta 3 .. sa 1.9 ktd . i ne da mi se nesvidja kako ide . nego to je stasano. mada aj sam naviko na 130ks a on ima 90 .. ali je i znatno lkaksi ..
iosim toga kada cuijm da vergla ono sec dve ... to mi dodje puno .. ona moj pd . ni ne okrenm kljuc on je uplaio ;)
Zato sto si poredio najbolji TDI (96 i 74 KW) i najlosiji JTD (ne 90 vec 80 KS. To je onaj sa plocicama kod ventila. Najgori i stvarno je los).
Da si kojim slucajem poredio sa najboljim JTDom, prica bi bila sasvim drugacija.
-
Ja koliko sam primetio i JTD a i japanski (honda) dizeli kidaju TDI "na crti", ali po meni su VW mnogo bolji jer imaju bolju iskoriscenost i prakticnost, odnoso obrtni moment na mnogo nizim obrtajima ;)
I VW je imao takve motore, moj je takav, znaci lagano kidam 1,9td iz trojke, ali realno bih radije posedovao taj motor jer do 2500 obrtaja nije da vuce, nego lepi za sediste, dok moj tek na 2300 pocinje da vuce.
-
Honda nema svoje dizele a za pojedine svoje modele koristi Isuzu agregate. Isuzu je, inace, najveci proizvodjac dizel agregata na svetu (VW je, da ne bude zabune, najveci proizvodjac vozila sa dizel agregatom za Svetu).
Sto se obrtnog momenta (OM) tice i tu su stvari malo drugacije. I tu je CR u blagoj prednosti kad je u pitanju donja granicna vrednost po pitanju broja obrtaja i efikasnosti rada. Naime, preciznija kontrola koja se lakse i jednostavnije ostvaruje sa ventilima (CR) u odnosu na pumpice (PD) omogucava bolje karakteristike, kako pri nizim obrtajima, tako i mogucnosti da OM ostane sto linearniji u vecem opsegu.
Nije ekologija jedini razlog koji je naterao VW na promenu politike i prelazak na CR. BlueMotion je zadovoljavao ekoloske kriteriume u vecoj meri nego sto su standardi zahtevali. Ralno gledajuci CR pruza bolju perspektivu ka daljem razvoju i nije nista cudno to sto su to u VWu napokon shvatili.
Isto tako nije cudno ni to da ce agregate uzimati (kupovati) na istom mestu gde to cine i ostali (Fiat, Kia, Opel, Hyundai, Ford, Peugeot i jos mnogi drugi). Globalizacija na svetskom nivou ih primorava na ovakav korak. To ne znaci da ce se VW razvojni tim potpuno ugasiti i da se pojedini tipovi i varijante za skuplje modele nece i dalje praviti u okviru ove firme.
-
mogu samo da kazem da sam vozio onaj JDT 115 ks i kako mu taknes gas on poskoci kao neki mali autic a u pitanju je bio stilo sa 5 vrata.