VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: aca manic Jun 27, 2014, 10:31:13 posle podne
-
Pasat b3 u letnjem periodu kad ga ugasim pali ventilator hladnjaka vise puta u razlicitim vremenskim intervalima dok se malo ne ohladi temp.normalna kad skinem ovu zicu on tog momenta prestane dok se taj davac ne ohladi malo sva isparenja od izduvne idu na njega i on ukljucuje vent.zimi nikad.dali je taj davac crkao ili je tako namesten fabricki (http://s13.postimg.org/y0yrzssyb/5687_18.jpg) (http://postimg.org/image/y0yrzssyb/) zica ide na ovaj davac prekida masu
-
Taj davac pali hladnjak i elektricnu pumpu kad je auto ugasen kako bi se voda ohladila u celom sistemu.
-
koju pumpu?
-
Vodenu.
-
nema...
-
Samo dizeli?
-
samo 1.6 turbo dizel da hladi turbo kad ugasis motor.... inace ovaj prekidac na karburatoru sluzi da ohladi motor a pre svega karburator jer kada stanes krene vruc vazduh sa izduvne grane i greje usisnu i karburator i benzin isparava itd.... a kada skines kabl sa njega istavis ga na masu mora da se upali ventilator...
-
Masu dobija preko karburatora a u sebi ima termoprekidac?
-
bas tako kad ga stavim na masu opet radi kad otvorim haubu isparenja odlaze i on krace radi inace je tako od prvog dana i cuje se relej da cakne kad ga ukljucuje i nikad mi nije ispraznio akumulator zbog toga ima dve brzine na davacu u hladnjaku 1.95stepeni 2.102stepena nikad mi nije palio tu drugu a kad prespojim tu drugu vrti mnogo brze.
-
da mali termoprekidac.... tako je fabrika napravila... ima dve brzine kada je pod velikim opterecenjem i ne moze da ga ohladi prva pali se druga brzina, dugacki usponi natovaren.......