VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: malimali Jun 10, 2014, 11:10:46 posle podne
-
Treba da se menja glavni kočioni cilindar pa me interesuje da li je postupak ovakav : Skine se posuda za ulje ,odvrnu 4 cevčice koje vode do kočnica ,odvrnu 2 matice ,skine se cilindar ,baci par metara dalje ,uzme se novi iz kutije i nakači ,pa kontra redosledom sve namontira i onda se sipa nova kočiona tečnost i izluftira svaki točak? Hvala :)
-
Kod mene je tako odradjeno davno na mk1, ali nije trebalo da se luftira koliko se secam. Ostala je tecnost u cevima do vrha i vazduh iz cilindra izasao u posudu dok se sipa tecnost
-
ja bi stavio novu tečnost jer je ova stara 3 god ,a i kad je novi cilindar nek bude i tečnost nova ..sve ovo je ok ,nego se pitam da nema koja caka kad se skida i stavlja cilindar jer on ulazi u servo bubanj :) ,mislim da ne pogrešim nešto :)
-
Takoe mali. Izluftiraj sve dok nova tecnos ne krene. Pazi na promaju dok luftiras, pivo MORA biti ladno, a kafa, ma jbes kafu i namoj na ladan beton da sedis. . .
Eo par trikova koji ti mogu biti od pomoci:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=5407.msg54408#msg54408 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=5407.msg54408#msg54408)
-
a jel mi dosta 1 litra kočione tečnosti za celokupnu zamenu ,odnosno da sve ispustim ,stavim novi kočioni cilindar i onda naspem opet i izluftiram ?
-
ja sam nedavno radio po ovoj temi sto je pimbe okacio, i extra sve ispalo!
potrosio oko litar kocione tecnosti!
-
1l bice ti dovoljno
-
e a jel ide neki dihtung izmedju cilindra i servo bubnja?
-
Jok
-
Ima dihtung u falcu na kocionom gde naleze na bubanj.
Imam nov kocioni i ima tu gumicu.
-
Pa ima i on nov cilindar (valjda) i verovatno i gumicu (ORING), ali dihtung nema ;)
mahac