VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: skidahi Jun 10, 2009, 09:06:38 posle podne
-
kao sto i naslov kaze prokisnjava mi shiber tj okolo ona guma sta je vec ! e sada mene znima de mogu da resim tj kako i gde da li ta guma ima da se kupi i da li to neko pravi ili moram sam i ujedno me interesuje gde mogu da nabavim keder gumu za vrata ?hvala
-
u prednjem dijelu sibera kad otvoris siber imas dva kanala koji vode kroz prednje stubove i izlaze ispod krila
oni su ti se zapusili, i samo nadji neku zicu i procepi ih
inace ta guma ionako slabo zaptiva, pa i nema neku funkciju
kedere zavrata mozes naci subotom na b potoku, mada novi nisu srecno rjesenje, kako se zalomi, trazi polovne u dobrom stanju, samo je bitno da kad pritisnes gumu pogotovoo u gornjoj zoni vrata da s ene kruni i da je elasticna
-
ja sam isto imao problem sa siberom,procistio sam te kanale ali je opet prokisnjavalo,
odvezao sam auto u ns i covek mi je izvukao jedan deo gume i zalepio,i celu kumu prelepio silikonom ili tako necem,to sad ne curi ali ja ipak nisam zadovoljan kako to sve izgleda,da se nelazemo kao da je dete radilo a uzeo mi je 30e
-
Po pravilu ta guma i ne treba da dihtuje 100% onda se pravi kondenzat ispod krova. Ona sluzi da maksimalno smanji protok vode da kanali imaju vremena da je razvedu. Imas 4 kanala na krovu. Zadne niko ne cisti. Po pravilu treba kompletan shiber skinuti i procistiti dupli krov i zadnje kanale. A shibere malo ko hoce da skida jer posle treba da se steluju. ja sam kod mene sam skidao i cistio i nikada mi voda nije ulazila iako keder nije bio nikakav. ;)
-
Ja b i to zagitovao i prefarbao biggrin
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=5711.0
Pro?itaj, mo
-
znam resenje :) uskoro nosim auto na farbanje :) i recu da zavari zagituje i cao :) shiber dovidjenja :) onda ako pocne da curi :) isecu krov :)
-
moj ti je predlog da to zavaris i prefarbas a ispod moras da nadjes novi tapacirung bez sibera
-
e bas to :)
-
nemoj to da redis ni slucajno,ima servis u bg 30e stavljaju novu gumu i onda nema da curi voda,kazem ti ja sam radio u ns,necuri mi voda ali nisam zadovoljan kako je uradio,stvarno neznam koliko ce to da drzi
-
vazda je problem s siberom vecina auta desi da otpadne tapacirung jer se vazduh podvlaci ispod i odizega
-
Ma neznam, meni bi bili zao da ga zatvorim skroz. Ja bi pokusao sve pa tek onda bi ga skroz eliminisao.
-
odes negdje na otpad i pokusas naci taj keder drugi koji necuri
-
Na prethodnom passatu, takodje sam imao siber i istih problema kao i vi. Otac je to resio tako sto je po ivici lepio providnom samolepljivom trakom par godina ali to nije resenje jer stalno mora da se ponavlja traka izgori od sunca. A koliko se ja secam ovaj je imao problem sa oprugama sto ga podizu oslabile su a mislim da su na kraju i pukle usled zamora materijala, pa mozda je i to problem. E sad ne znam koji ti je tip sibera ovaj moj se otvarao gore na koso delimicno a i mogao je skroz da se otvori. Problem je nestao posle farbanja, valjda farba malo zasla i posle nije prokisnjavao.
A da ti se voda nebi zadrzavala, ako ga parkiras na padu nek ti prednji kraj uvek bude nadole jer se voda zadrzava u zadnjem delu.
-
pa najjeftinije rjesenje je ukoliko neces siber da uzmes crni silikon za soferke, predjes oko gume i po otvoru i zatvoris,,,tuda vise nece nista da prodje,,,vjeruj mi. a takodje mozes prelijepiti trakom otvor, a oko sibera nabaciti crni silikon i zatvoriti, tada ces moci da ga koristis i kasnije a dihtovace perfektno, samo ga moras fino oblikovati odozgo da se ne vidi da je silikon
-
pokusaj da uradis ovako,neznam koliko ti je cela ta guma oko sibra,ali ako je imas onda bi ovo trebalo da uspe,otvori siber izduvaj koppresorom rupe kud odlazi voda,ocisti sve lepo ako ima nekog smeca i tako to,zatvori siber do kraja uzmi silikon i nalepi ga gore po gumi celo duzinom skroz okolo,nemoj da bude debelo,ostavi da se osusi jedan ceo dan,zatim uzmi zilet o odvoji silikon od lima,znac lagano ides i zasecas samo toliko da bi razdvojio silikon od lima,guma i siikon istaju na samom siberu.Kad to uradis pokusaj lagano da otvoris ako nece jos jednom pogledaj da nisi negde zaboravio da odvojis,kad odvojis uzmi nitro i onaj silikon st je ostao na limu operi dalepse izgleda,
tad ti sigurno nece cureti voda
ovo samo vazi ako ti je guma koliko toliko cela ako je delom fali ali se podvukla dole kao sto je kod mene bilo onda mosas skinuti siber vratiti gumu na svoje mesto,i onda uraditi ovaj postupak,
nadam se da sam bio jasan,ako ti nesto nije jasno pitaj slobodno
-
Ti i dalje nemas problem sa kederom nego sa odvodom vode, ja ti kazem da resis pitanje odliva, negde ti voda preliva odvodno kanal, Ni jedan shiber ne dihtuje 100% i ne treba samo je tu da spreci nagli ulazak vode dovoljno dugo da je razvede po kanalima ali tebi kanali ne odvode vodu. Uzmi tovatnu masti namazi sve ivice izmedju shine mehanizma i odvodnih kanala a njih dobro ocisti. Imas sliv i pozadi kad otvoris gepek u bocnom stubu (i levo i desno) ti je crevo i njega treba produvati.
-
Ja imam siber i jedno vreme mi je prokisnjavao. Meni ne samo da je keder usran nego je i zadnji desni nosac sibera slomnjen (imam onaj siber sto se uvlaci, a ne kao na golf kecu sto se malo podigne zadnji deo), pa kad ga zatvorim zadnji desni kraj sibera se ne podigne u visini krova vec ostane dole. Sta je problem - problem je taj sto sad upada vece trunje i cesce se "zapuse" kanali sibera (narocito zadnji desni), a resenje je cesce produvavanje istih. Ja nemam problema sa prokisnjavanjem odkad sam produvao te kanale sa kompresorom. Imate kompresor na svakoj benzinskoj pumpi. Pritisnite dugme (prazna guma) na kompresoru, da ne bude opcija BAR-a i produvajte kanale. Prednje je lako, otvorite siber i videcete po jednu rupu u prednjem levom i prednjem desnom uglu otvora od sibera. A zadnje sam produvao sa drugog kraja, a taj kraj se nalazi sa strane, iza zadnjeg branika. Moze se i iz gepeka izvuci to crevo koje je, kako sam vec rekao, sa strane u predelu zavrsetka zadnjeg branika. Naravno sa svake strane po jedan. Procistio sam i evo nemam problema vec 4-5 meseci, a sta da vam kazem, siber stoji ukrivo. Znaci bitni su samo kanali, da odvode, i to je to...
-
Problem nije isti kod svih vozila to je generalna stvar.Ja sam imao situaciju da mi prokisnjava siber i posle detaljne analize doslo se do zakljucka da mora da se skida siber.To nije NIKAKAV provlem jer nema nikakvih stelovanja kod namestanja vec samo vratiti maximalno 10-ak srafa na svoje mesto i to je to.
Kada se skine siber (izvuce kompletno) moze se videti na zadnjoj strani sibera uzvisenje ili oluk koji sluzi da usmeri vodu koja prodje pored kedera.To je ako je sve ok ali obicno zbog vlage ispod krova istruli taj "shav" i onda voda blago kaplje u kabinicu vozacu ili suvozacu.
Najbolje je zameniti kompletan siber jer sve ostalo priblizno kosta a trajnost je kudikamo manja.