VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bojanbole Maj 13, 2014, 09:14:43 posle podne
-
Postovani clanovi VW kluba
Hocu da razvijemo temu, na koju cemo da pricamo o uslovima, dali da, dali ne, remont masine nasih VW ljubimaca, i cena istih.
Znaci, ko je vec radio, neka napise koji je motor remontvao, i koliko je love skrckao.
Izvinjavam se na los Srpski, iz MKD sam.
Na primer:
1.9 TDI smenjeno to, to to to, = 500 eura, kratko i jasno.
Mene interesuje 1.9 SDI, jer moja masina trosi skoro litru ulja na 1000km, dimi kad se upali, kad idem nizbrdo pa dam gas, kad stojim pa krenem. Koga god da pitam o tom motoru kazu da im trosi 4-5 na otvoreno, 6max pri gradskoj voznji, a moj trosi vise, moj trosi kombinovano 7 litra na 100km. Motor je zamascen, ulje lezi na mestu gde su ove strelice (http://www.dodaj.rs/f/3T/Ju/3mRSf7Tx/vand-motor-vw-caddy-1-9-.jpg).
Dali remont? Mozda nesto manje (gumice ventila, aditivi da procistim dizne...) Koliko ce da me kosta remont?
-
Dok god ide i moze da pali pa makar i na guranje ne diraj nista ne isplati se.
To sto trosi ulje odes kod nekog majstora i dace ti bure preadjenog ulja i samo dosipas i gas.
Tako sam ja dok sam vozio dizela znaci samo preradjeno ulje za dosipanje dosipanje i nikada nije video pravu naftu kod mene samo loz ulje i gas.Ulje za menjanje sam kupovao od radnika iz puteva od radnih masina.
Uvece ga ostavljao na nizbrdici da ujutro mogu upaliti na guranje i posle toga je palio na kljuc.
Sluzio me je dok ga nisam prodao.
-
Hocu da napomnem, da masina i zimus pali, uz poteskoce, nekad kad je prehladno uz sprejcic :D, al pali, cim prodje zima nema gajle pali kao mina. Ne vuce tako lose, uglavnom ide, ipak je to troma masina, nikad me nije ostavila nigde da kucnem u drvo.
-
Ne diraj nista to je radna masina nema mu smrti do sudnjeg dana samo dosipaj ulje da ne zakuje i gas.
-
Ali pitanje ostaje, koliko kosta remont 1.9 SDI ako je neko radio, ili TDI da znam okvirnu cenu.
Pisite za vasa iskustva, ko se zajebo sto je remontirao masinu, ko je preporodio auto i koliko je platio.
-
to ti je sirok pojam...ovisi sta sve hoces raditi...osvjeziti ili bas full generalku
-
Bas tako. Rastegljiv pojam je pogotovu kod TDI jer sve zavisi koliko i kakvu turbinu uzeti, raditi i slicno. A moja neka procena da je to od 1000 e pa na gore sa obradom bloka i svega ostalog ako se ne varam.
-
vise od 1000e za pravu generalku...zna se sta se sve radi....
-
Ruse,čovjek pita za 1.9 SDI. Dzinne cio motor ne kosta 1000 eura,ne lupaj,a ne generalna.
NOT sent from Iphone 4,5 or 6
-
Sigurno bi ga izaslo toliko sa radom majstora ako bi se radila specijala i sve sto ide pod pravu generalnu.
-
oko 600€ ti je full generalna na tom sdi, provjereno :) a za tdi ne znam, mada vjerujem da nije ispod 1000€ ako ce se uradit kod pravog majstora sa dobrim dijelovima.. lako je smandrljat sa kineskim djelovima i posle razmisljat kolko ce to da traje..
-
Kruska pa ja za sdi i pricam. Nego ovi bulazne. U pravu je Gedora ponekad.
NOT sent from Iphone 4,5 or 6
-
Ruse,čovjek pita za 1.9 SDI. Dzinne cio motor ne kosta 1000 eura,ne lupaj,a ne generalna.
NOT sent from Iphone 4,5 or 6
Ti si bas neki pametnjakovic....ja znam sta je generalka.i nemoj da ti sad nabrajam dijelove....zar je bitno koliko kosta motor
Ja sam svoj 16v platio 100e ali sam poslije slupo 1500e u njega i jos nije bas sve novo uzeto za njega
Ljudi promjenu lezajeve,karike i gumice ventila i kazu generalka....kako da ne
-
oko 600€ ti je full generalna na tom sdi, provjereno :) a za tdi ne znam, mada vjerujem da nije ispod 1000€ ako ce se uradit kod pravog majstora sa dobrim dijelovima.. lako je smandrljat sa kineskim djelovima i posle razmisljat kolko ce to da traje..
dobro rus je rekao za tdi. pa uzmi samo koliko kosta turbina ako je unistena.
-
Na primer:
1.9 TDI smenjeno to, to to to, = 500 eura, kratko i jasno.
Mene interesuje 1.9 SDI
covek lepo pita za sdi!
ako ne znate cene,nemojte offovati
-
Ako hoces jos da vozis taj auto , skupi 600 eur a i odradi kako treba. Bez hilzni , lezajeva , karika i obrade glave nema generalne. Paralelno smo ja i drugar radili generalne isti motor 1.9 TD. On je radio karike , lezajeve i glavu ( ravnanje) za 350 eura i posle 6 meseci trosio pola litre ulja. Ja sam radio full generalnu , karike iz Austrije cekali 5 dana. Glava , ventili sve uradjeno i testirano .Hilzne , lezajevi , pumpa vode , kaisevi , ulje Mobil 1 polusintetik ........ Placeno 700 eur a. Danas od posle 3 godine i preko 40000km. ne trosi ulje i garantujem jedan od najboljih motora u gradu. Ali plati pa klati. I zato ako radis uradi kod proverenog majstora , nadji dobre delove , svaka usteda kostace te mnogo kasnije.
-
Ajde da probamo oživeti temu, da ne pravim novu. :54
Interesuje me kompletna generalka motora za b5 1,9 TDI, 81kw, 1998. Imam 585000 na njemu i radio bih je sledeće godine. Nisam stipsa za delove, rado bih da je uradim domaćinski pa da sam miran bar još po miliona.
Da li je iko radio?
Šta mi treba od delova, imaju li delovi da su garant dobri?
Šta podrazumeva komplet generalka? Ne, nisam majstor i (kao verovatno više od pola foruma) nemam pojma šta tačno znači ful generalka i koji su to delovi u pitanju :69
Ako neko zna dobru temu na drugim forumima, smernica je dobrodošla. Tek sam krenuo da istražujem...
-
Ja sam na svojoj fabiji radio generalnu, znaci sve sto se moglo zameniti zamenjeno je, klipovi su bilu dobri, vw karike,lezajevi,vw dih.glave,kartera,glava,gumice, vodjice,par hidropodizaca,veliki servis, kompletan remont bosh pumpe, dizni, svi semerinzi, remont alternatora, set kvacila, sigurno mi je nesto promaklo, sve je izaslo 1200€. Sve sto je bilo da se odradi odradjeno, da se posle ne bi zezao sa time...
Poz.
-
Ja bih radio generalnu na golfu 2,ali gde naci kvalitetne delove,hilzne,karike......
A koliko se isplati raditi sa delovima iz prodavnice koje imaju na lageru?
-
Za karike se dobar deo ljudi kune u goetze kazu da nikad probleman naspram npr.. kolbenschmidt i tako nekih zvucnih marki a za hilzne to mislim da zavisi od strugara koj ti radi koju nabavlja... Javice se neko ko to bolje zna.
p.s. Jbg ako uradis izdrzace bar 100k km u zavisnosti koliko vozis moze da potraje i 10g ali da li ce ostalo da ti toliko potraje.
-
Ne kunu se džaba u Goetze. Koji motor je u pitanju? Pozovi remont Mišić pa se raspitaj za cenu.
-
Goetze je dosta tvrdja karika od mahle. Kad su dobre hilzne nemas problema ni sa jednom od te dve. Ja kad ostaju stare hilzne kod benzinca stavljam mahle kod dizela i kod benzinca sa vecim stepenom kompresije stavljam goetze. Ako planiras da ulozis pare u motor razbusi na specijalu i klipove u specijali. Nzm kakav je kvalitet tih hilzni sto stavljaju
-
Ajde i ja da se priključim diskusiji. Zbog problema sa radilicom evo tema o tome http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=70703.0, i naravno zbog troškaranja ulja.
Pored svega što je navedeno, ja imam još i to menjam radilicu. E sad kad je nađem, sa dobrim čelom, pretpostavljam da mora da se premeri, pa na osnovu toga da se kupi ležejevi radilice. Da li mora i leteći i ležeći ili samo jedni ili samo drugi?! Pričaju da obavezno onda moram da zamenim i karike zbog kompresije. Jel' to tačno?!
Mislim znam da njemu treba puna generalna, ali je meni bitno da rešim problem sa radilicom, a potrošnja ulja može da čeka, jer se i ovako ne vozim mnogo. Ako se skida menjač i zamajac, set kvačila imam nov, jer je moj pri kraju.
Odozdo može da se skine karter i skine radilica bez skidanja glave i to sve zameni. Pored dihtunga kartera, jer se menja i uljna pumpa ili ne?! Koliko su ruke za taj poduhvat?