VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Skodamaniak Maj 07, 2014, 10:15:37 posle podne
-
Evo ovako trazim temu trazim, barem slicnu i nista nijesam nasao. Pa reko ajde da pokrenem.
Svi pricaju da je motor smece, da su dizne go k... Dal je iko odje sa foruma imao problem? Zato taj 2.0TDI motor toliko mrze?
Koji su to problemi koji muce ovaj motor?
-
Sistem ubrizgavanja i dizne koje su promenili posle i vise tih problema nema. Lose su se pokazale dizne i crkavale samo tako od loseg goriva. Stradala elektronika na diznama a ne mehanika. E sad cu da pobrkam loncice sa Simesom i Bochom. al mislim da je simens bio los pa presli na bochov sistem ceo i nema problema. To je jedini razlog bio i nista drugo.
-
odrzavam par vozila sa tim motorom. na jednom su dva puta radene dizne (prvi put dvije, drugi put jedna) sve o trosku ovlastenog servisa. svi toce gorivo na gazprom-u (prije OMV) i INA niko se vise nije zalio. zna da podere lancanike i lanac uljne pumpe i to je malo vece sranje jer mora onda radilica napolje. bilo je i slucajeva da se prekinu zice ispod ventil dekla. to sto ja znam da se desavalo
-
A striktno u a4 b7 se ugradjivao samo onaj motor od 8v? ili je isao jos u njega famozni 16v BKD ?
-
dizne su najjeftinija stavka na tom motoru. ako kupujes za sebe 2,0 tdi gledaj da bude 16v pa ces viditi sta je sex
-
haahaha pa napisi kakav je to sex :D
-
cekaj da se dobri majstor1 nikola ulkljuci u ovu raspravu da vidimo sta on zbori :53
-
Dobri Džoni samo ako ima karburator ;)
-
Evo da mi neko pokloni Passata B6 sa 2.0 motorom ja ga ne bih uzeo. :53
-
moji su uzeli prije skoro 3 godine oktaviu 2,0tdi sa dsg menjacem od prijatelja koji je novu kupio, sad je presla oko 140000, ni jedan jedini problem nismo imali, a ni predhodni vlasnik..a oktavia je 2007 godiste kupljena nova za skoro 33000€ 2008. godine.. i jos jedna stvar, od 100 do 200 malo koji auto joj moze prici, dsg je predobar menjac..
-
ja ih vidjam ovde bas dosta.. da toliko ne valja ne bi ga pravili/kupovali vise valjda? :)
-
Podpitanje za glavEno pitanje: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
Koji motori? PD ili CR?
Moj je CR i za 90K mu je menjano ulje i filteri za ulje i naftu, vazdusni je K&N ugradni, od delova sam menjao senzor pritisaka DPF-a (45 E kod Lake-ta), senzor temperature posle turba (50 E polovan kod naseg clana iz NS) . . .
Eto zasto 2.0 TDI (CR) ;)
-
Ja sam imao Skodu Superb 2.0 140KS novu kupio prodao je sa 100 000km i nikakav problem nisam imao.
Imao Audi 2.0 136ks nikakav problem nisam imao.
-
Pimbe pa naravno da mislim na ovaj 2.0tdi jedinikoji jeozloglasen...a CR nije :D
-
Moj cale ima pasata b6 2.0 oznaka motora BKD Siemens dizne ,tesko njesra crkavaju bez najave
-
pa u sustini te dizne nijesu ni problem toliki kad postoji mogucnost da se mijenja u cervisu besplatno...
mene vise zanima ona prica da puca blok i te stvari vise dolje na motoru
-
6 motora 2.0 na jednom je pukla glava, jednom otisla bregasta... ostali nisu imali nekih problema.... kilometraze preko 230 000
5 motora 2.0 sa 2 bregaste 1 pukla glava, drugome otisla instalacija za dizne gubila kontakt....
imas i probleme sa pumpama za ulje na 2.0.....
-
shomi msm da bkd nema u pasata,verovatno je bkp
svi ih kude a po putu ima ih koliko hoces 2.0tdi
-
6 motora 2.0 na jednom je pukla glava, jednom otisla bregasta... ostali nisu imali nekih problema.... kilometraze preko 230 000
5 motora 2.0 sa 2 bregaste 1 pukla glava, drugome otisla instalacija za dizne gubila kontakt....
imas i probleme sa pumpama za ulje na 2.0.....
a godista od prilike?
koja da se izbjegavaju?
-
Evo da vam dam iskustva iz prve ruke. U mom a4 je BRD 170 ks,bile simens dizne dve su crkavale(ostavi te na putu) vozim ga vec 5 god,zamenio sve 4sa novim continental diznama koje ne crkavaju.Ostalo potrosnja ulja itd. nista,a sve probleme zaboravis kad ga stisnes jer ide kao djavo.
Znaci kupite conti dizne i problemi nestaju i proveriti osovinicu uljne pumpe kosta 8 evra a moze da napravi njesra od 2soma. driving
-
razna godista od 05 do 08... najbitnije je da ga kupis sto boljeg :) i da ga lepo i redovno odrzavas....
-
moje iskustvo....
29.000 km - dizna br.3
33.000 km - pumpa goriva (nije crkla nego počela da se čuje pa sam je menjao za svaki slučaj)
34.000 km - dizna br.2
37.000 km - dizna br.4 (ujedno zamenjena i dizna br.1)
Trenutno 64.000 km.
Kažu da sam sad miran badmood
-
ukratko receno, problem imaju sve simens dizne, one su prestale da se ugradjuju 2007. kada je dosao CR sistem ubrizgavanja. Traje li jos ta akcija mijenjanja dizni za dz?
-
netraje vise akcija besplatne zamene,u 2008 se preklapaju pd i cr,ja sam moje dizne proveravo prekljuce kod draska u z.polje kad mi je volan namesto i odstupadnja su 0,02 a smeju ici do 2,0 razlike
-
brate nedje sad pred kraj zime na passata b6 drugar mijenjo u ovlasceni... smao valjda moras imat servisnu
-
I posto su te dizne sad? Znam da su svojevremeno pojedinima stajala auta u dvoristu jer nisu imali da izdvoje para za dizne...
Koliko vidim, samo bezi od siemensa i sve je ok. Sto se tice performansi, vozio sam se i u 1.9 i u 2.0 tdi, samo je ona onaj 1.9 tdi gti iz mk4 mogao da pridje tom 2.0.
-
ARL(150ks tdi gti) i ASZ 130ks su totalno isti motori jedina razlika je u racunarima i intercoolerima.
A ne znam odake vam informacija da ne traje akcija za zamenu dizne, ja poslao drugara u porshe NS samo ga najavio i dao im br sasije. Jedini uslov koji je imao je da mora da uradi mali servis koji izadje 24.600.
-
Koleginom bratu riknule sve 4 i jos neka elektronika.
Zvali servis i rerkli im da jedna kosta oko 80.000 RSD ali posto je kupio kod njih a nije istekla garancija od godinu dana koliko je dobio na auto zamenili mu sve 4 za Bosch, tu elektroniku i platili mu pun iznos koliko ga je kostala slep sluzba.
-
Kolega Maniak, BKD nije 16v nego 8v, a po nekih sajtova sam citao da je los ovaj BKP 16V-siemens dizne.
Meni u skodi je BKD, i samo sam za sada zamjenio klapnu ususne grane...
-
BKD je 16 ventila
-
sex dobra ova tema. vlado imas + +
-
Motor je kratko i jasno DJUBRE! Nema goreg novijeg dizela od ovog... Imali smo jedan kupljen nov i sa 130 000 na satu je prodat, a do tada je imao sledece probleme: Crkla turbina, klapna usisa, problem sa glavom motora, gomila nekih senzora je zezala. Pored toga, auto nije imao standardne probleme kao sto su dizne, uljna pumpa ili bregaste. Trosio je nekih 500ml ulja na 1000km, kako kad nekad potrosi i litar brzo, a ne potrosi za 2000km nista. Jedino sto auto stvarno vrhunski ide sa ovim motorom, a sve drugo je sramota za VW...
-
Ja sam čuo da svi ti 2.0 koji imaju probleme,troše po 12-13 l na 100 km. E sad ne znam da li je to tačno. :huh:
-
Nemoguce brate, nijedan tdi ne sme da predje 5,5l. I to kad se stiska po auto-putu preko 160.
-
Ne bi me iznenadilo da je to tačno.
-
:26
Vlado, koji auto uopste planiras da kupis?
-
Nemoguce brate, nijedan tdi ne sme da predje 5,5l. I to kad se stiska po auto-putu preko 160.
ja po ravnom jos nisam video da je otisao ispod toga lollol
-
Kod mene je BKD motor i za 140k(kupljen nov kod nas) nikakvih problema nije bilo i nista nije menjano, jedino sto od prvog dana troši malo ulja ali mi je receno da troše ulje pre ulaska u pricu o kupovini.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Ja sam čuo da svi ti 2.0 koji imaju probleme,troše po 12-13 l na 100 km. E sad ne znam da li je to tačno. :huh:
To vec nije tacno, mozda trose a6-ici kidanja po gradu. Na otvorenom je kod mene najvise trosio 8.7 - ali bas brze voznje na auto putu, a najmanje oko 5-5.5
-
Moj trosi do 11 po gradu, tacnije na Malti, gde i nema otvorenog puta, non stop stani - kreni . . .
-
ja popijem to 5.5-6 litara potrosnje. nemojte bit djeca i vjerovati u price za laku noc da potrosi 5.5-6 l. moze toliko na auto cesti sa nagibom i iza kakvog autobusa
-
momci interesira me sto pozotivne strane ima ovaj auto a sto negativnije strane pogotvo za motor, me interesuje cuo sam za starije modele 2.0 tdi 103kw-140ps (2005-2008) imaju probleme sa dizne i uljne pumpe, dali ovaj novi model ima iste probleme kao ovaj njegovi prethodnjak
pitam za model vw passat 2.0 tdi 81kw-110ps godine 2009 blue motion
-
Deo o kvarovima....
http://www.pmlautomobili.com/automobili/volkswagen/vw_passat_b6.html (http://www.pmlautomobili.com/automobili/volkswagen/vw_passat_b6.html)
-
"Kod prednjeg trap osetljiva su oscilujuća ramena i krajevi spona."
Stim sto nema oscilirajuca ramena,nije to b5 i b5.5.
-
Problem oko uljne pumpe imao je i BMP motor to su resili u CR motorima tako sto se vise ne ugradjuje osovinica od 77mm vec od 100mm, a i nije dovoljno samo zameniti osovinicu vec treba i biksnu u koju ta osovina ide, oce i ona da dobije lufta tako da ne pomaze ni nova osovina, vec bi trebalo da se zameni i biksna...
Jedan majstor mi kaze, da nije pitanje dali ce da proslajfuje ta osovinica...vec je pitanje samo kad ce da proslajfuje, jer na 99% proslajfuje i da nema pravila vec od 100000km predjenih se desavalo da imaju problema sa tom osovinicom.
Ja jos imao srece meni je proslajfovala tek na 193000km(imao sam tu srecu da nije crko ni motor ni turbo iako sam terao jos jedno 6-7km bez pritiska ulja) i ja sam uzeo ceo modul koj ide u karteru sa ojacanom biksnom i osovinom od 100mm kao sto se ugradjuje u CR motore za 610e i treba da ga ugradim ovih dana.
I ja sam probao da zamenim samo osovinicu od 6,5e...i opet ima dosta lufta nije to dugorocno resenje, treba i biksna da se zameni, evo teram tako vec 4000km i nije to to, stalno razmisljam o tome dali ce opet da proslajfuje.
Tako da sam resio da uzmem ceo ojacani modul.
-
Pročitao sam celu temu i zaključak je, kupiti 1.9 tdi sa 77KW. Možda je slabiji, i ne leti kao 2.0 ali je barem čovek miran od ovde opisanih problema i dok ne počnu problemi druge prirode.
-
Problemi tipa: opere te golf dvojka 1.6 lollol
-
Manjo, ako kupis krša nije bitni koji je motor. Mi Srbi smo uvek pametniji od Nemaca koji su ulozili mnogo znanja i novca da bi proizveli taj motor. Moj savet ti je ipak 2.0tdi moj ima 150k nije stedjen, ali je uvek odrzavan kako treba.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Aleksaa nije taj motor toliko los koliko je nase gorivo djubre tesko, pa se zbog toga kvari isti. Dok drugi motori su malo otporniji na los kvalitet goriva.
-
Ma razumem ja tebe, to je cinjenica na nasu zalost. I takodje podrzavam tvoje misljenje.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
skoro 99% svaka petica ili pasat b6 kad stanem na semafor su 2.0tdi,i moje misljenje je za 2.0 driving
-
Ma 2.0TDI je vrh motor, poteze ko lud, ja do ovog kvara sa pumpom nisam imao nikakvih problema s njim.
A i na 190000km nije strasno malo uloziti u auto.
Sto aleksa kaze dobro odrzavanje, sve na vreme i treba ga malo vise gaziti da bi uvek bio cist, taj motor ne treba stedeti mnogo, voli da ga povremeno teras u vise obrtaje...
-
Kleo sam se ja nekad u 1.9tdi 90ks. Passat 97' dan danas ga covek vozi 650000km ima i radi kao sat.
Golfu sam prvi vlasnik vozi se mnogo od decembra je presao 50000km najveci"kvar" je promenjeno kvacilo na 143k a pise u knjizi da treba na 150.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Ljudi moze li neko podrobnije mi kaze za swapovanje pumpe sa 1.9tdi na ovaj 2.0tdi motor? malo podrobnije kako se to radi... hvala
-
Pumpa za ulje,gorivo,vodu???
-
Za ulje zrno pa o tome je bila rijec... kakve vode i goriva :)
-
Jel ovim motorima pravi problem nase gorivo ili to sto su puno pregazili? Jel ove probleme imaju svi vozaci u Evropi sa ovim motorom?
-
(http://www.myturbodiesel.com/images/b5/audibalshaftmag.jpg)
-
Jbg, ja nisam sve razumeo... boodala
-
Ima balanser? Nisam znao da ga imaju automobilski motori.
-
nije to balanser nego varijator koji vrsi istu funkciju na motoru kao plivajuci zamajac i remenica na alternatoru sa kvacilom. kompletna pumpa i taj sistem mazanja je prepisan sa mercedesovih motora novije generacije. ali je lose prepisan i kopiran.
ova pumpa se moze izbaciti iz kartera i staviti od 1,9. za to je potrebno znanje i par stotina eura
-
evo ti plus ko vrata +1
:26
-
Ja sam na mom Passatu 2.0TDI BMP motor zamenio ceo modul na 194000km i ubacio sam sa duzom sestougaonom osovinicom od 100mm i ojacanom biksnom u koji ide ta osovina, to je resenje koje je sam vw upotrebio na novim 2.0TDI motorima.
Na starim pumpama je bila osovina od 77mm a na ovom novom je od 100mm i veca je biksna u koju ulazi osovina, i samim tim teze moze da proslajfuje.
Mene je cela akcija kostala 615e(600e komplet modul sa osovinom od 100mm i novom uljnom pumpom i 15e neki kljuc koji sluzi za blokiranje modula dok se zatezu noseci srafovi) plus ulje i filter.
Prilikom montaze motor se dovede u OT i onda se blokira modul tim malim kljucem...pa se zatezu noseci srafovi, to je bitno da kasnije motor ne bi stvarao vibraciju...
-
Eto, nisi ni Svabe savrsene... mogu i oni fino da zabrljaju!
-
Zabrljali su oni sa golf dvojkom, ko razume, shvatice. ;) :)
-
i 123 i 124 meckom
-
Pa sada prave kola koja se kvare. biggrin
-
Deo o kvarovima....
http://www.pmlautomobili.com/automobili/volkswagen/vw_passat_b6.html (http://www.pmlautomobili.com/automobili/volkswagen/vw_passat_b6.html)
Interesantno da se u ovom veoma opsirnom tekstu 1.8TSI pominje samo u jednoj reci, cisto kao dokaz da postoji lollol
skoro 99% svaka petica ili pasat b6 kad stanem na semafor su 2.0tdi,i moje misljenje je za 2.0 driving
A 99% tih vozaca nema pojma sta znaci servo. To je meni vise dokaz da ljudi biraju kola po principu "kud svi Turci tu i mali Mujo"
Moje kolege imaju 2.0 TDI i nemaju nista od navedenih problema. Isto su kupili dizele jer su culi da je dizel bolji lepsi i manje trosi :) Na jednom je otisao zamajac na 100.000km, na drugom DPF, ali se ignorise :) Potrosnja im je od 9 do 10L gradske voznje. U pitanju su A3 i A4 karavan, 2007 i 2006 god, oba automatika.
Oni voze ta kola vise od godinu dana svakodnevno, sto je bitno naglasiti, a ne ko Strbac vozio Audija mesec dana i kaze nije nikakvih problema bilo :)
Iskreno mene ne interesuje oznaka motora kod TDI jer mislim je logicnije da kupim 1.8TSI sa 100.000km umesto *bilo-kakav* TDI sa pola miliona km. Razlike u ceni goriva nema, razlika u potrosnji neznatna (tj trosi vise % koliko je i snazniji), razlika u odrzavanju... pa to cemo da vidimo.
-
Koliko ti placaju plinadžije,priznaj sad? biggrin
Sent from Nokia 3310
-
lollol
-
Ja sam bio siguran da ste na tajnim sastancima već odavno utvrdili tu tarifu :27
Odrađen je transfer, benzinaši su dali bolju ponudu congratulations
Možda kad ovi sa dizelom ne bi bili takvi stiskavci možda bi i njima odradio nekoliko PR promocija :53
-
Oni voze ta kola vise od godinu dana svakodnevno, sto je bitno naglasiti, a ne ko Strbac vozio Audija mesec dana i kaze nije nikakvih problema bilo :)
Prodao ga na vreme
-
Evo mog iskustva, takođe BKP motor.
Motor je 2.0 TDI PD, 140KS, ''čuveni'' BKP, koji ni nas nije zaobišao.
Do sada je prešao samo 72000km, ne vozi se puno.
U oktobru 2012god., na nekih 50000km, crkla je jedna dizna. Pošto ovlašćene servise ne volim da vidim ni na slici ( imam svog majstora već 15god. + još par njih za neke specifične slučajeve kao ovaj ), odšlepali smo ga kod Tike u Mirijevo. Ustanovio je da je otišla prva dizna, reparacija 150€, garancija 6 meseci. Pristali smo, on je odradio + je Draško iz Zemnun Polja promenio klapne na klimi, koje su pre toga pravile problem sa grejanjem i hlađenjem - morao je da skida celu tablu, a auto imao samo 4god. i samo 50000km. :thumbdown: To smo platili 60€.
Krajem 2013god. počela je i u Srbiji besplatna zamena problematičnih Siemens dizni i pozvani smo u servis u Krnjači.
Pošto nismo kod njih menjali tu jednu diznu, nju nisu mogli da nam zamene besplatno, nego je cena bila 70000din. Kada smo pitali da li može malo jeftnije, diler je otišao i vratio se za 5min., gde je rekao da ima specijalan popust za nas - 31000din.
Pošto je Tikina garancija debelo istekla, a da ne bismo opet imalu eventualno neku muku, platili smo tu četvrtu i sada su u njemu nove, ispravne dizne.
Što se tiče uticaja lošeg goriva na motor, svakako da ima i toga, jer lošije gorivo je gušće ( posebno ''genijalci'' koji su sipali D2 bonk ), pa dizna propušta manje goriva, tj. lepi se parafin za nju, pa se stiče čuveni utisak da motor manje troši. boodala
Sve u svemu, ta serija je loše odrađena, CR je to ispravio, ali po pouzdanosti nema šta da traži pored 1.9TDI.
-
sad naletih na ovu temu, bas mi prije par dana prica rodjak trosi mu Passat 2.0 TDI 13 litara otvorene
-
Da nije zaboravio da otkaci kamp prikolicu?
-
Kod mene je BMM oznaka motora,sto jos nisam sreo kod nekog-inace 8v,140ks i dsg, na satu je blizu 190hkm,trunku ulja ne trosi a ide za sve novce(7,5-8,5 l/100km)- vrlo zadovoljan driving
-
Da li motori u Jetti 2.0 TDI imaju iste probleme kao u passat-u sa istim motorom?
-
Mislim da nemaju, bar ja nisam čuo za iste.
-
Da li motori u Jetti 2.0 TDI imaju iste probleme kao u passat-u sa istim motorom?
Na koje konkretno probleme misliš?
-
Dizne, glava motora, uljna pumpa... valjda je to to :huh:
-
To je bilo sa PD motorima, tih problema kod CR motora koliko znam nema.
-
Moze li neko konkretno da napise koje slovne oznake motora izbegavati, i koji su CR motori a koji ne. Pozdrav
-
CR imaju 4 znaka npr cbac
-
Ima li neko neki info što se tiče kvarova na novijim CR 2008+ (common rail) 2.0 tdi motorima.
Upuštati se u takve ili držati se 1.9 tdi? molim za savet... :46
-
Na žalost ne postoji odgovor u smislu bolji je ovaj ili onaj. 1.9TDI (naročito oni sa 105ks) po rečima nekoliko majstora su se svakako pokazali kao dobri i pouzdani, tu i tamo je bilo problema sa bregastom ali ništa strašno. Sa druge strane common rail motori su savremeniji, ukoliko se redovno i kvalitetno održavaju mogu takođe da budu dugotrajni i da dobro služe mnogo kilometara.
Moj savet je da pre kupovine bilo kog od gore navedenih, da ti dobar majstor proveri auto (vizuelno, preko dijagnostike i u probnoj vožnji). Tek onda ako ti potvrdi da je sve ok, ili ukoliko ustanovi neki nedostatak pa za cenu popravke prodavac hoće da ti spusti cenu, tek onda se odluči za kupovinu.
Ja vozim 2.0TDI CR motor i mogu ti reći da je zaista dobar iekonomičan.
Ako si u toku kupovine, srećno!
-
ma kupuj to ako valja i uzivaj cr je mnogo tisi od pd i manji je potrosac
-
Kada je dizel u pitanju potrošnja me ne interesuje, elem...
evo da pojasnim zbog čega se lomim: cena/godina/motor. :30
1. 2006 Volkswagen Passat B6 1.9 tdi cena: 8.500 €
http://www.polovniautomobili.com/oglas5445911/volkswagen_passat_b6_19_tdi/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas5445911/volkswagen_passat_b6_19_tdi/)
2. 2008 Volkswagen Passat B6 2.0 tdi common rail cena: 8.500 €
http://www.polovniautomobili.com/oglas5434061/volkswagen_passat_b6_20_tdi_common_rail/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas5434061/volkswagen_passat_b6_20_tdi_common_rail/)
wacko
-
ovaj drugi nije CR cini mi se... tabla je drugacija u CR
-
ja iskreno mislim da je ovom prvom previsoka cijena...
-
ako je top nije ja sam mog prodao za 8 soma 2005god,moze biti i starija tabla za comon rail jer se u 2008 preklapaju cr i pd
-
2007. godine VW prelazi sa PD na CR
-
malopre sam vozio karavana iz pp 2008 pd,ja koliko znam je preklapanje 2008
ako se secas clana iz francuske file 013 sa plavim b6 isto bio pd 08god
-
Tako je, preklapnje je od 2008 i to od druge polovine.
-
ako je top nije ja sam mog prodao za 8 soma 2005god,moze biti i starija tabla za comon rail jer se u 2008 preklapaju cr i pd
bratko koliko onda vrijedi moj a4 b7? iskreno
-
skoda pre kupovine golfa pratio sam i a4 B7 cene su od 6.5 pa do 9.5e bio je jedan u bg limuzina nebo plav 2005god 9200e i jedan u somboru 2006 pravi sline 9000e da sam imo tad te pare ja bi dao za njega,ostalo sto sam gledo 7-7.5e svi smece tako da sa DOBRIM AUTOM TI DIKTIRAS CENU VERUJ MI
-
skoda pre kupovine golfa pratio sam i a4 B7 cene su od 6.5 pa do 9.5e bio je jedan u bg limuzina nebo plav 2005god 9200e i jedan u somboru 2006 pravi sline 9000e da sam imo tad te pare ja bi dao za njega,ostalo sto sam gledo 7-7.5e svi smece tako da sa DOBRIM AUTOM TI DIKTIRAS CENU VERUJ MI
Imas pravo u vezi cr i pd motora, mislim da je druga polovina 2008god pocela sa cr motorima!
Moj je bio 31 januar 2008god i imao je pd i oznaku motora BMP
-
Pozdrav ljudi......
Zanima me da li je posle zamene problematicnih dizna na 2.0 resen problem sa zamenskim diznama ili opet moze da se javi problem sa tim diznama ili su samo problem bile simens dizne..
Pitam posto bih uzeo 2.0 sa zamenjenim diznama 1.9 mi je slab..
-
Ako su Bosch dizne ne bi trebalo da bude problema.