VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Djunta sitni nut Maj 01, 2014, 10:06:41 pre podne
-
Posle mojih 300000km i ko zna koliko, onoga Italijana, sto je vozio pre mene, red je i da se nesto pokvari ... Passat je 1.8t b5.5 2001 karavan. Od pre neki dan me bas zza paljenje. nekada upali iz prve i dok se vozi, radi odlicno, a nekada (narocitito ako je radio) nece da upali, pa makar dubio na trepavicama. Tada se ne cuje ono karakteristicno pistanje ispod haube i radu pumpe u rezervoaru. Gledajuci klipove na Tube, prelemim kontakte na releju koju se nalaci u kutiji "kompjutera" i tada se ponovo javi ono pistanje ispod haube, ali od zvuka benz pumpe ni traga... Premerim napon na njoj i utvrdim da nema 12V. Dovedem + na nju, sa upaljace i ona pocne da radi... Osiguraci na tabli su ok, ima li jos nesto, sto daje uslov, za rad pumpe, a da sam preskocio? Primetio sam, da su osiguraci "razbacani" kojekuda, a ne samo na tabli sa osiguracima. Da nisam neki preskocio?
Ovo su dva releja, koje u kucistu "kompjutera" , koji sam otvarao. Ovaj gornji je imao problema sa spulnom (gubio kntakt), sam prelemio i posle toga se culo ono pistanje u motoru ( sta god to bilo)
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014015.jpg) (http://s294.photobucket.com/user/_komsija_/media/2014015.jpg.html)
Takodje i ovaj relej rasturih, ali mi sasvim ok preklapao, sva tri kontakta.
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014010.jpg) (http://s294.photobucket.com/user/_komsija_/media/2014010.jpg.html)
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014009.jpg) (http://s294.photobucket.com/user/_komsija_/media/2014009.jpg.html)
evo i kontakata na benz pumpi (zuto-zelena je +12V), kao i rasporeda releja u kutiji kontrolera, koga videh da zovete i ECU
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014001.jpg) (http://s294.photobucket.com/user/_komsija_/media/2014001.jpg.html)
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014013.jpg) (http://s294.photobucket.com/user/_komsija_/media/2014013.jpg.html)
-
Nadoh ovu semu od 1.8t, ali ne znam da li je za B5.5, a i brate, mnooogo je mutna. Ima li neko u vecoj rezoluciji?
(http://www.vwforum.com/forums/attachments/f15/2621d1328062174-1-8t-wont-start-1.8-wiring-diagram.jpg)
-
Podjoh od pretpostavke, da su seme slicne za sve modele (bar sto se tice pumpe za gorivo), a i Dejan80 na pp poruknu da pogledam ulozak brave, pa je izmenjah, jer sam igrom slucaja imao rezervnu... Namucih se fino, sa skidanjem volana, jer je za tu intervenciju potreban torx 10, kao i provaliti caku, kako se skida airbag sa volana... Posle ovoga, dobih napajanje na benz. pumpi kada dam kontekt (i verovatno dok ne postigne neki zadati pritisak, ona radi) , ali i dalje ne mogu da upalim motor...
Znaci, sada releji 372 (benz pumpa i verovatno jos dva potrosaca), 373 (SAI) i 30 (ono karakteristicno pistanje, sta god to bilo) kao i ulozak brave odradjuju posao odlicno. Ali... E, to ALI me i dalje zeza. :( I DALJE NE MOGU UPALITI MOTOR.
Evo danasnje muke u slikama, da se ne baci...
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014017.jpg)
Dva crvica, koji su zamazani crvenom bojom se odvrnu i ulozak se izvuce (sa krilcima) :D
Dobio sam informaciju, da ovakav ulozak odgovara svim b5.5 do 2005 bez obzira na vrstu goriva.
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014020.jpg)
Skidanje aurbag-a je prosto (kada se zna). Samo se volan dovede u desni polozaj, kratkim ravnim odvrtacem, iza volana se pritisne malo veca zabica i "odbravi" se, pa zatim u levi polozaj i "odbravi" se i druga. Tu sam bas bio pazljiv, jer su zice od jastuka i konektor, prilicno tanki...
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014027.jpg)
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014030.jpg)
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014031.jpg)
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014029.jpg)
...a skidanje volana mi je bio potreban TORX 10 i dooobra poluga, jer je vijak , jako cvrsto stegnut i premazan nekim lakom.
Zatim skidanje plastike oko volana (vijci su krstasti) i zamena uloska brave, za dva minuta.
(http://i294.photobucket.com/albums/mm119/_komsija_/2014024.jpg)
Ima li neko ideju, sta dalje?
-
Danas sam zamenio svecice i probao ih. Svaka baca varnicu, svaka svecica je vlazna od benzina, kada je skinem, ali i dalje ne mogu da ga upalim...
Je l' moguce, da niko nema nikakv predlog?
...Ili sam ja u pogresnom delu foruma?
-
nisi na pogresnom dijelu foruma. nego stari clanonovi kuliraju ove nove koji se pojave i prvi post im je neki problem ili oglas
-
Znaci, dzaba sam pis'o ? :)
-
vala dzaba. za pocetak skini deklo i vidi da ti zupcasti nije preskocio mahac
-
I meni nekako mirise na to, ali to ne mogu lemilicom i osciloskopom da popravim. :)
Znas, neko je "srecan", kada mu se auto pokvari u garazi (ako vec mora), a meni je bilo lakse, da se pokvario bilo gde, samo ne u garazi, jer nema sanse da mi pridje slep, niti da ga manevrisuci izguram napolje...Em je kao u dupetu, em uzbrdica junacka. I eto... ko me kleo, nije dangubio :D
-
pa kako da ti pomognemo ? da dodjemo da te guramo ?
-
Jos jedna stvar... Posle skidanja i vracanja airbag-a, na volanu, javlja mi gresku. Postoji li neka "precica" sa tasterima na tabli, da kvitujem tu gresku? Opasno me nervira to pistanje...
-
Ne, samo dijagnostika burazeru. :46
-
Gedora, sta da ti kazem, osim da si 100% u pravu. Prezupcio je motor. Nisam ni znao, da se ti kajisevi menaju na 60000, a ne na 300000... blink Kako god, svaka cast projektantu, sto ga je napravio, da ovakvog magarca trpi tolike kilometre :)
Sta je tu je, Glava se sutra skida, pa ce se videti sta je, a citaoce ove teme molim, da se presele na http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59123.new#new (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59123.new#new) , pa ako znaju i zele da pomognu savetima, tamo sam.
U svakom slucaju, hvala ekipi (i samom sebi), koja mi je savetima pomogla da resim problem sa relejima.