VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nerm_IN April 24, 2014, 11:30:24 pre podne
-
PASSAT b5.5, 2004 god, 1.9 tdi, 130 ks
Savršeno dobro radi,
motor ima lep i ujednačen rad,
dobro vuče i ne troši ulje,
na puši na ausuhu (nema preterano mnogo dima i taj dim nije crn),
ALI ZATO NA POKLOPCU MOTORA (gde se sipa ulje) DOSTA DIMI ...
Ako je neko imao slična iskustva bio bih zahvalan da ih podli sa mnom
i pomogne mi u iznalaženju rešenja za taj problem. Hvala unapred
-
Druze,
Kako nesto sto je zatvoren sistem, a radi pod pritiskom...I ti ga otvoris i ocekujes da ne izlazi dim?
Na svakom passatu je tako. A to je inace stara fora za ubijanje cene, koju koriste ,,kupci,, .
Ako ne trosi ulje i dobro radi, nemas razloga za brigu. I nemoj niko da te farba pricama: los je motor i ostala mu.a i valceri...
Na ovo vreme mora da dimi malo vise, jer je napolju jos hladno za ovo doba godine, a to sto izlazi iz motora je vruce.
Razumem kad neko dodje i gleda da li ,,duva,, na rupi gde stavljas merac za ulje. Ali to da odvrces cep za ulje i vidis malo dima i na osnovu toga kazes da je motor los, taj dokaz nikako ne priznajem. I jos mi dodjes i kazes kako si ti profesionalni mehanicar...Tih sam slucajeva imao kad sam prodavao sivog passata, bar jedno 5. I onda mu kazem da moze da ide da farba nekog drugog i da mu zbog toga cenu necu spustiti.
-
+1 ako trosi ispod 1L ulja na 10 000km vozi i uzivaj mahac
-
Meni ta prica sa dimom (uljem) iz dela gde se ulje sipa ili provera uopste nije jasna... :huh: ispade da cep za dolivanje ulja ima osnovnu funkciju da spreci da nesto upadne u motor i da dolijes ulje i to je to. biggrin
-
Meni je za sivog passata (auto koji sam imao pre ovog) par ljudi koji sebe zovu mehanicarima reklo da je motor los jer ,,duva,, na cep i da je motor pri kraju. A taj motor koji je bio pri kraju mi je sagorevao litar ulja na 10000 km. Uvek je palio ,,na zub,, kada je napolju minus, pa cak i kada je stajao okovan ledom ceo dan na vetrometini. A isao je nenormalno dobro za svojih 90 KS.
-
Znate kako, ja i nisam neki profi po pitanju tih stvari,
nisam imao priliku da nešto puno menjam automobile
a i niti da se srećem sa ovakvim stvarima ...
Znam da ljudi prilikom kupovine to gledaju, e sad
da li je u pitanju samo fora da se ubije koji euro ili
je to stvarni pokazatelj stanja motora, to već neznam (zato i pitam) :)
Sve u svemu ovi dosadašnji odgovori su optimistični,
što me, naravno, raduje :)
Imao sam dilemu da li da ga vodim kod nekog mehaničara ili u servis,
ali znam da su to lešinari današnjice i da će mi odma nać nešto
za menjanje bez obzira da li ima potrebe za tim ili ne ...
-
Kad nas izgleda imaju dvije krajnosti. Jedna su ljudi koji brinu i za nesto sto ne postoji - prakticno umisle problem, a drugi su oni koji dozvole da im se auto raspadne prije nego bi popravili neki kvar :-D
Послато са LT22i
-
Meni dimi vec 60000km.uljne pare takvi su motori nebrini :51
-
ma priče iz devedesetih kad su gledali nakupci na yugićima i kečevima kako dimi kad se skine čep,ali u Srbiji ti trendovi nikad ne umiru.....
-
Ako nema problema na autu trebalo bi ga izmisliti.
2 Busy from Sony Miro
-
Bravo bizi, odlicna konstatacija