VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladegti April 23, 2014, 09:45:21 posle podne
-
Pozzz, pisao sam o problemu u temi auto gas ali me zanima da li protokomer moze biti uzrok da auto ne prima gas negde od pola, osim kada se postepeno dodaje a svako ostrije dodavanje gasa auto reaguje gusenjem i tako reci posrce, cim se malo oduzme on bolje vuce. Mora otprilike da mu se dozira kolicina gasa da ne bi posrtao i on tada dostigne solidno ubrzanje. Mislio sam da je struja, menjao svecice al nije do njih, i stare se bele i suve su i vidi se da extra rade, na plinu vise zeza ali i na benzinu ne vuce dobro, nema onu snagu kao pre. Na leru radi normalno i kada se vozi otprilike do pola hoda papucice gasa onda je sve ok, sve preko toga ne prima gas kada se ostrije pritisne papucica. Potrosnja je ok, na otvorenom oko 7lit a grad oko 11, sto je slozicete se extra za ovaj motor.
-
Kada je meni bio neispravan protokomer na AGU ler mi je bio nestabilan, tačnije posle svakog dodavanja gasa i puštanja ler je bio nestabilan. Varirali su obrtaji par sekundi i onda se umiri. Isto se dešavalo da ima kao blage trzaje oko 2000rpm pri laganom ubrzanju dok pri žustrijem nije bilo. Kod ubrzanja punim gasom što kažeš auto nije pravio prekide ali je skroz loše vukao dok bi kada je papučica gasa na recimo 3/4 auto imao najbolje ubrzanje. Malo je opširnije ali to su bili moji problemi sa ne ispravnim protokomerom.
-
Zakaci auto na pismenu dijagnostiku i znaces jel ispravan ili nije.
-
Pa bas kao sto ti kazes, na nekih 3/4 gasa najbolje vuce a pun gas vec mu ne godi. Da li se dijagnostikom moze utvrditi kakav je protokomer? A cesto kada ga tek upalim i krenem nizbrdo iz garaze, on onako na leru radi dok se spustim iz dvorista do ulice, sam podigne odjednom obrtaje do skoro 2000 i tako malo zadrzi i umiri, al samo kod prvog paljenja kad je hladan, posle je ler ok. Hvala Rus!
-
dokle god protokomer daje neke znake zivota,dijagnostika nikad ga nece prijaviti da je crko, da bi ustanovio preko dijagnostike, treba ti dobra dijagnostika i covek koji zna sa njom radeti,pored toga treba znati i sve tacne parametre,kako na leru tako i u voznji,i onda stavis ih u autu zakacite dijagnostiku i voznja,pa ako uspete ustanoviti da ima prava ili losa ocitavanja parametra, najbolje je naci ako mozes od nekog drugog protokomer,da stavis i da probas kako ce se ponasati,koliko ti on moze zadati glavobolje ne mozes ni misliti, a pokazivace da je ispravan,sve dok ne stavis novi, a svaki put se drugacije manifestuje kad krene da zeza ili kad crkne.
-
Upravo sam na ovo i mislio kad sam napisao "pismenu dijagnostiku" :46
-
:25 :26
-
Hvala braco! :26
-
Jesi pokuso da ga otkacis evo ovde na ovom klipu imas kako radi kad je ukopcan protokomer Golf Mk4 1.8T 20V running with MAF plugged in (http://www.youtube.com/watch?v=rM0PNRT75tQ#)
ovde je isti auto sa otkopcanim Golf Mk4 1.8T 20V running with MAF UNPLUGGED (http://www.youtube.com/watch?v=3ki90VfZyek#ws)
-
Auto ce da ti radi i sa iskljucenim MAFom, ono gde ces primetiti da nesto nije u redu je pri vecim obrtajima. Ja jos nisam video dijagnostiku koja zasigurno moze da prijavi neispravan MAF
-
Evo, donecu ti ja diagnostiku od 20 eura, na kojoj se vidi neispravan MAF.
Naravno, nece da kaze, greska312323 pokvaren MAF, nego malo merni blokovi, malo znanje ili google, i tacno se vidi da je zvekete....
-
Kod mene je problem to da pri naglom dodavanju gasa (u bilo kom rezimu rada, i iz mesta tj kada radi na leru i u voznji) se zagusi i kao da ne moze da proguta to a kad mu se postepeno dodaje gas on ne trokira. Ne desava se kao ovde da nemirno radi na leru, sto se toga tice sve je ok!
-
Trebalo bi proveriti ispravnost senzora klapne gasa ( najbolje sa osciloskopom ), da li on pri naglom dodavanju gasa nema takozvane crne rupe ( praznine ).
-
nikako da napisem, resen problem, naprskao majstor protokomer nekim sprejem i odmah proradio. sad gazi i na benz i tng ali oko 5000 obrtaja prestaje da puni onako dobro tako da cu ipak gledati da zamenim ovaj protokomer. pozzz!