VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: malimali April 23, 2014, 09:03:53 posle podne
-
Interesuje me koliki treba pritisak da pokazuju dizne na mk2 1,6 d kada se isprobavaju ? :)
-
Pa zavisi na kolko su nastelovane...Moze da pokazuje od oko 110 bara pa da 150 recimo...
-
aha ,a kako se one šteluju? jel nemaju uloške koji su fabrički podešeni? :)
-
moraju se štelovati... stavljaju se plocice da se dobije pritisak npr. od 150 bara za TD ili 120 za D. ja sam Gledao kad je meni bošista menjao uloške, radi na nekoj spravi koja ima polugu, rezervoar za naftu i merac pritiska. Na nju se zasrafi dizna i cimanjem poluge lik ocitava pritisak a ujedno gleda kako dizna baca...
-
Imas podloske sa kojima se steluje...sto deblja podloska to je veci pritisak...Ali ako nisi imao dodira sa time,bolje odnesi kod nekog ko to radi ili ko se igrao sa time da ti presteluje to...ako ti je obican D i imas teskoca sa paljenjem neka ti je spusti na 110 bara i lakse ce ti paliti auto,ali ce i malo slabije da ide...
-
ma nemam potešloća sa paljenjem nego mi više troši ,skoro 9 u gradu a to je puno jer nije motor loš ,ne dimi ,vuče lepo .Kaže mi majstor koji je radio taj motor ,moj prijatelj ujedno, da je do pumpe ili dizni .On će to raditi ,ja neću čačkati nego se čisto informišem :)
-
Proveri plombu na pumpi, ja tipujem da je neko *odvrno* (tj zavrno) dozer, ako nema plombe = zato i ide lepo, kako ti kazes . . . Kad ga vratis na *fabricko* podesavanje, neces prepoznati auto, jer nece ici ni upola kao sto je isao . . .
-
pimbe ,jeste neko plombu skinuo sa onog šrafa na boš pumpi,bio si u pravu .e sad ,koliko je to komplikovano vratiti na fabr. podešavanje i da li mora pumpa da se skida i nosi kod bošiste ili se može na autu podesiti (ko se razume,naravno) ?
-
Ko se razume moze da ti podesi pribluzno...najbolje ti je da odes do bosiste da ti presteluje pritisak i ler...mahac
-
Koliko kosta da se ispitaju dizne?
-
e jbga, vrlo verovatno da kosta preko nekoliko necega.
Pitaj brate nekog bosistu, pun ih je oglasnik i na moj auto i na polovni automobili. Pa javi ovde . . .
-
Mogu li približno da vratim taj šraf sa plombom na fabričko stanje ,jer mi se ne daje bošisti 6000 za tariranje pumpe nanovo .Ako hoću da smanjim potrošnju,da zavrćem šraf ,jel tako ? Majstor mi je rekao da samo na boš stolu se može vratiti na fabrički . Hvala unapred na odgovorima .
-
Kada zavrces sraf,tako povecavs pritisak i samim tim auto bolje ide i vise trosi..Kad odvrces sve kontra,ali nije to samo odvrni zavri,moras da stelujes i ler i koliko gasa moze da dobije...Moj ti je savet da odes kod nekog ko je imao kontakta sa time ili kod bosiste...mahac
-
Hvala druže :)
-
rešio sam problem ,trebalo je vratiti šraf za doziranje nafte približno fabričkom ,kao i podesiti ler gas ,sada troši oko 5 L u gradskoj vožnji ,ide malo lošije nego pre ,ali sam zadovoljan :)
-
malimali, odvrni taj saf skoro skroz pa ce da ti trosi kilo ipo na 100, mada ce ti trebati 2 do 3 sata da predjes tih 100, savet za one kojima je vreme jeftinije od nafte i mala potrosnja vrlo bitna ;)