VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: marshal April 20, 2014, 11:43:18 posle podne
-
Pozdrav drustvo,nedavno sam diskutovao s kolegom da li da stavim fixni ili plutajuci zamajac na golf 5 1.9 tdi 90 ks,,citao sam po netu da fixni kad se stavi,da je vece opterecenje na mjenjac,da auto vise "bruji" na leru i jos dosta toga,pa me zanima da li je neko imao neko iskustvo da je umjesto plutajuceg stavio fixni zamajac,svako misljenje i preporuka dobro dosla....hvala
-
Ovde imas to sto te interesuje.
Odluci sam.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=18491.40 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=18491.40)
-
drug to sam citao,kontam reko davno je to pisano pa reko da nije neko u skorije vrijeme imao nekog iskustva ipak hvala
-
ma ja bi stavio sta je fabrika propisala, moze i plivajuci trajati dosta
-
^ +1
Mnoge stvari mogu da se budže, ali ovo nije menjanje halogenih sijalica za xenon, ipak se radi o motoru. Bolje je naći i polovan očuvan, nego stavljati nov fiksni. Jedan od slučajeva gde novo nije uvek bolje :).
-
uostalom, i fabrika bi ga ugradila fiksnog da moze da ide kako treba..
-
ma shvatam ja to sve,citao sam da auto bruji vise na leru,da je vece opterecenje na mjenjac,opet sam citao da ako se stavi fiksni da se stavi lamela sa oprugama jer navodno plutajuci ublazava udare,tako nesto,ugl htio sam da se s vama posavjetujem,za nov ovdje u sarajevu plutajuci mi traze 1000 KM
-
ovde je oko 400e
-
ovdje nije :) nego hocu da ovo pitam,kako sam auto cipovao sad mi lamela proklizava,drugih nus pojava nemam,da lupa zamajac,da nesto zvecka,itd itd,mene sad zanima,ako je otisao zamajac,da li mogu samo da zamjenim set lamele komplet samo da mi auto ne proklizava,inace proklizava samo kad se auto zagrije,kad dostigne radnu temperaturu
-
drugar je na bori menjao set, pa stavio fiksni, presao po evrope i radi mu super, sad je i cipovao boru, a kazu ljudi da petica ima menjac od druge legure, tj stariji menjaci su otporniji, da na nove nesmesda se zezas
a za zamenu uglavnom ide set uvek.. a to moze li delimicno, niko to nezna dok ti ne otvori da se vidi
-
to sam i ja nesto cuo ,kod mene je 2006 godiste,pa sam u dilemi sta i kako a i kod mene ja auto cipovano...pa se jos vise da kazem brinem oko toga :)
-
marsal istu stvar sam i ja imo na nekom od proslih pasata,ako ti je dobar zamajac nediraj ga,skini menjac remontuj korpu i lamelu i zavrsena stvar,korpa nemoze da izdrzi udar i zato prokliza lamela,meni se federi na korpi skroz zbili bili to je samo zato sto nije pravljena za cipovanje
-
Druze nema on jaku konjazu i obrtni momenat, ja sam na bivseg pola stavio fixni, i evo ga vec 3,5 god radi i idalje je kvacilo ko puter... ako je razlika vise od 150 eur onda ti se isplati da stavljas fixni majstor1
-
Razlika od 150e se isplati da rizikujes da sjebes menjac i da ti se trese auto?
Kad se vec ima para za chip, kupuje se i normalni set kvacila.
Vole ljudi da voze nova kola, a da ih odrzavanje kosta kao bivsa golf dvojka, epa nema sex a da ne udje, jos su posle sve krivi majstori. ;)
-
+1 . . .
Ili izvadi taj glupi motor i menjac i baci ga u potok, a na otpadu kupi turbo dizela od dvojke i nemas problema sa *plutajucim* tj plivajucim zamajcem, egerima, kojekakvim cinculatorima, a mozes da ga vozis i na jestivo ulje . . .
-
eh to cu i uraditi izvaditi ovaj motor i ubaciti od dvice,duhovito zar ne cccccc
-
Pa ili uradi to, ili kupi plivajuci zamajac. Poslednje sto zelis je i kad ga budes prodavao da kupac odustane kad ugasi auto, a on zatrese tablu bas kao ta golf dvojka. Svaki savremeniji auto je civilizovaniji i prefinjeniji od starijih bas zbog takvih stvari, koje, nazalost, i kostaju vise, sto je normalno. Ti ako hoces da unazadis auto, samo napred. Dobio si vala dosta saveta, pa znas sta ti je ciniti. beer
-
druze to si upravu,al najvise me "kopka" sto meni uopste auto se ne strese kad se ugasi,normala sve,samo et sto mi lamela prokliziva,pa et tu sam da cujem vasa misljenja i iskusto,a hvala svima na odgovoru :)
-
oteras dobrom mastoru koji zna sta radi, ne ovi sto preko telefona daju dijagnoze, pa ako treba plati da ga otvori pa da vidi sta mu je.. mozda ne mora da se menja
-
sto se tice dijagnostike i el kvarova tu imam i ja dijagnostiku pa mogu i sam provjeriti a sto se tice vecih i krupnijih stvari poput ovoga otici cu u skorije vrijeme "doktoru"i neka ga pregleda,kao sto kazes mozda i nije do zamajca uglf cim ugrabim vremena ide majstoru,nek skine mjenjac i neka vidi sta i kako