VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: GOLF77 April 20, 2014, 10:19:14 pre podne
-
Jako cesto mi oksidira minus klema.
Ja je uredno ocistim, namazem tovatnom mascu i opet isto, posle nekog vremena opet oksidira i to iskljucivo minus klema.
Zasto se to desava, ja pretpostavljam da je akumulator gotov ili mozda instalacija zeza?
-
Razmrdan (rasklecao se) ti je stubic taj i provlaci kiselinu gore na klemu. Zreo za menjanje. Jedini spas je parce coje (kao od sinjela vojnickog ono) da se izreze krug ili kocka i naprfvi fest rupa za stubic. Staviti coju na stubic i natopiti dobro uljem prethodno i staviti klemu. Postoji i mast specijalna za kleme da ne oksidiraju ali u tvom slucaju nisam siguran da ce pomoci. :26
-
+1
Ja umesto coje stavljam parce sundjera, i natopim uljem. Sve dok je vlazan sundjer nema oksidacije.
-
namaži kleme i stubiće sa tot masti
-
Nenade jel ti citas sta covek pise? Vidis da ocisti namaze sa tovatnom mascu i opet se pojavi.....
-
Hvala na savetima, odradicu tako dok ne kupim novi.
-
Proveren savet biggrin
Uzmes od zene lak za kosu i naprsces po klemama(koje si prethodno ocistio) i nema vise oksidacije. Radi provereno clap
-
Nasljapao sam tovatnu mast i da hoce ne moze da oksidira sad. Ako se i to ne pokaze delotvornim spricam lak za kos :-)
-
Razljuljan stubić, ja sam imao takav slučaj na Mk2 i posle intervencije nije oksidirao i služio godinama.
A intervencija je bila jednostavna, skine se klema, očisti dobro oko stubića, uzme se ona plava ili crvena plastika što ide oko stubića i namaže silikonom, spusti oko stubića, silikon osuši i nema više kud da provuče pa da oksidira. majstor1