VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bloodymurder April 18, 2014, 04:01:09 posle podne
-
Pozdrav...Vozim golfa 4 1.9 tdi 66/90 kw/ks
Turbina nije radila..i kad je majstor sredio i kada je provozan auto...cim je presao 2 hiljade obrtaja,odleteli su obrtaji u crveno auto se ugasio i mrtav je..ulje u motor naravno...Zanima me koliko kosta popravka toga ? mora generalna? koliko izadje generalna na njemu ? hvala unapred
-
to treba taj majstor da se zapita.. ili da mu se ispostavi racun nakon sto ga odvezes kod nekog ko zna sta radi...
-
druze povedi tog majstora sto ti radio turbinu u neki provereni servis da ti srede to i naravno da iskesira majstor to :63
-
mislim da ce biti jeftinije da ubacis drugi motor,ali da ga ubaci drugi majstor,ne taj sto ti je vec sklapao .
-
Da li moze to da bude do vrste ulja? jer je motor presao vec 255 hiljada a ulje je vrlo lagano tj retko...Skoro sam vlasnik i misle da je zbog retkog ulja posle popravke turbine doslo do toga da ga povuce ...A nov motor je opet veliki rizik..ako je cena priblizna bolje uraditi ovo pa znati da valja nego opet rizikovati..koliko kosta generalka? stvarno ne znam sta da radim
-
nije uradjeno nesto u samom startu kako treba
-
Reci ti nama kod kog si majstora isao da se i drugi nebi zeznuli
-
ma nije to do ulja. imas ovde na forumu isto se desilo nekom decku sa mk4 tdi al 81kw. koliko se secam on je menjao motor. probaj da nadjes temu.
-
ja mislim da je sigurnije da uradi generalku zato sto je posle provereno sve super i drugacije je kad zna da su novi svi delovi u motoru,ako stavi drugi motor to je macka u dzaku nezna sta stavlja dal ce da tera 1000km ili 100.000,na tebi je da odlucis ja samo kazem moje misljenje mozda i gresim :45
-
Popravak je bolji samo u slucaju da nabavis provereno kvalitetne delove.
-
Hvala svima ...Zanima me samo da li neko ima predstavu koliko bi izasla generalka za njega? tj sta se bi sve trebalo srediti? Ipak mislim i ja da je bolje da se uradi generalka i da budem siguran nego da kupujem drugi motor pa da opet strepim sta moze da se desi...
-
prvo treba da se vidi kod tebe sta je sve pokrivljeno I slomljeno,pa onda da pravis racunicu
-
upravo tako kao sto kaze marko da se proveri sta je sjebano pa onda,ali jeftinije ce da izadje generalka nego motor da menjas
-
pa ako ce ga izaci jeftinije, o cemu onda da razmislja? ako ce da stavi sve nove (orginal ) delove i jos ce ga izaci jeftinije. onda je tu racunica jednostavna. nego, drug ti lepo idi kod nekog krstenog majstora, da se utvrdi stanje kao sta je rekao @topmarko pa onda vidi sta i kako.. a veruj mi da ce te jeftinije izaci da odes kod skupljeg i boljeg majstora, neko da popravljas auto po neki supama. iz iskustva pricam.
-
tako ce i biti..bolje generalka pa znam da je uradjeno novo nego opet da se sjebem...samo jos da saznam koliko bi kesa trebalo za tako nesto..jer nemam predstavu...
-
oko 1000 eura +- 200
-
komplet klipnjaca iz originala je 492e,bregasta 300e,4 ventla 23 e. okvirno da znas,ali dok se ne otvori,nista. Ne mora da znaci da ti sve ovo moras da menjas,cisto cene da vidis iz originala
-
Ubaci ti u njega neku benzinjaru sigurno ce izaci jeftinije ovde na forumu se prodavao 1.8t za 350e
-
Jeftinije je drugi motor da ubacis. To je malo rulet, ali kupis kod nekog proverenog. Da se smanji rizik, koliko toliko. Svaki polovan motor je macka u dzaku. To nemoj da se lazemo.
Sigurnije je da uradis generalnu svog motora. Ali, sto kazu forumasi, mora da se vidi kakvo je stanje stvari trenutno, pa onda da se pravi racunica.
-
Idi kod majstor Nina,ima on tih motora za ugradnju.
2 Busy from Sony Miro
-
Trebalo je odmah da napadnes tog majstora sto je radio turbinu, ocigledno je isfusario i ona je bacila ulje u motor i odradio iber turu. Kakvo crno retko ulje.
Mada, koliko vidim, sada je vec kasno da se zalis na njega, tako da ga samo zaobidji u sirokom krugu i pamet u glavu. Generalna je od 1000e pa navise, ali nista dok se ne otvori i vidi u kakvom je stanju blok.
-
Ko sto kolega @madison kaze, dalje od tog majstora sto ti radio turbinu, pamet u glavu, otvori motor kod nekog pouzdanog da ti udari matematiku, da znas sta ti ja raditi?
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
jel taj majstor sto Ti je radio turbinu majstor koji inace radi turbine ili onako neki USB majstor? Cak i najbolji majstori skidaju turbine i salju ih u servise koji su za to obuceni.
Ili naci nekog ko ima provjerene motore (gedora npr.) ili otvarati taj, popisati sta je za zamjenu, kupiti te djelove pod uslovom da nadjes original ili zamjenske ali zadovoljavajuceg kvaliteta
-
bio bi red da popunis profil do kraja da znamo iz kojeg si grada
ma nije to do ulja. imas ovde na forumu isto se desilo nekom decku sa mk4 tdi al 81kw. koliko se secam on je menjao motor. probaj da nadjes temu.
desilo se mnogima
stavi neki drugi iole krsten motor i na pijac, nema tu mnogo matematike kad vidis koliko danas kostaju cetvorke.
osim ako si prvi put sex u tim kolima pa imas neku emotivnu stranu zasto taj auto zelis da odrzavas u zivotu cak i pod pretpostavkom da ce sve raditi kako treba kad se sastavi.
-
i plus tu turbinu obavezno u turbo servis da je srede. da ona nebi sredila i drugi motor.
-
Turbo mu nije radio pre toga, mozda je posle popravke sa ispravnom turbinom povukao ulje iz interkulera?
-
pa moze biti, ako je bilo nagomilano ulja u intercooleru. al kontam da je taj majstor kada je skidao turbinu i radio je, ocistio i intercooler.
-
a da li to moze da se dogodi na benzin motoru, tj 1,8T? i da li moze da se kako izbegne katastrofa u tom trenutku, lupam brzo ugasiti auto, pretpostavljam ne?
-
Iber tura koliko znam samo na dizelu i nema sile da ugasis motor dok ne posisa sve ulje. :)
Na benzincu se samo ljudski istope klipovi, izlete klipnjace i sl. lollol
-
Može rda se ugasi kad ode u iber, nabiješ neku krpu u usis da zatvori vazduh ili u 5. ubaciš i ugušiš ga.
Setih se kad nam je motor na brodu otišao u iber, grdosija od 150m se ne vidi od dima, a trese se kao da će da eksplodira.
Bi li ti prodao tog golfa u takvom stanju?
-
E golf dvojka je kralj svih auta, sto se njemu to ne desi! Jos tri dvojke cu da kupim, naravno benz, pa nek strada nesto. Samo 1,8 benz i ostane unucima!
-
Iber tura koliko znam samo na dizelu i nema sile da ugasis motor dok ne posisa sve ulje. :)
Na benzincu se samo ljudski istope klipovi, izlete klipnjace i sl. lollol
Prisustvovao sam nekoliko puta kad se to desilo na jugicu, kao i na golficima (mk1 i mk2) a i ja sam to cuo da je resenje da se odmah ubaci u 4. ili 5. brzinu da se ugasi nekako auto.
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
kako bre benzinac moze da ode u iberturu? kod dizela pokupi ulje i radi na njega umesto na dizel.. benzinac nece da radi samo na ulju...
-
Pa sta je onda to kad vidis juga koji dimi kao lud u mestu na max broj obrtaja a gazda bega ne zna sta ga snaslo lollol
Poslednji put sam video jugica takvog na parkingu ispred Roda marketa u Ledkovcu, ceo parking se nije video od dima.
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
Zaglavila sajla gasa
-
Ni ja nisam nešto čuo da je ikome ikad jugo otišao u iber turažu. Ma gde jadni jugo on nemože benzin da zapali ljudski, a kamoli ulje sto posto ili zaglavila sajla ili je vozač retard.
-
Pa da ga j.... ako je zaglavila kako ode u maksimalan br obrtaja. Ne znam kako se to zove, al sam prisustvovao.....
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
Hoce to da se zaglavi sajla gasa.. Bio sam prisutan kad se kolegi na sluzbenom zaglavila.
Ali da ne bude off na temu, nadam se da ces otklonuti kvar u sto kracem roku. majstor1