VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Koki GT Jun 01, 2009, 08:19:37 posle podne
-
Interesuje me dali je moguke ubaciti glava 16v na g3 1.8 8v posto blokovi su slicni ako ne i isti ako se ne varam. Sigurno bi trebalo da krene neki konj. Dali se isplatuje takva prerada? Znam da je poednostavno staviti gti< ali motor mi je super. u pitanju je g3 1.8 8v 90ks 205000km progenih. Ne mi zameravajte na jeziku posto sam iz makedonije i trudim se koliko mogu da me bolje razumete. Pozzzz svim vw
-
Idi u najblizu prodavnicu delova i proveri da li im je isti dihtung glave.Ako su isti,pase.Moras ujedno promeniti i instalaciju i pratece agregate.
-
Znam za instalaciju treba drugi inzeksn posto moj je mono point. Pasuje rebrasti remen zaradi dve bregaste? i dali bi imao otprilike konja kao gti
-
Neces imati isto konja kao GTI, zato sto je GTI 2.0, a tvoj je 1.8.... Ali u svakom slucaju ces imati vise konja.
I cini mi se da nije isti menjac...
-
imao bi tu posla puno a i novca da ulozis,ako bi moglo tu se mijenja cijela instalacija pa ti treba kom.na 16v razvodnik je na glavu a tebi je na blok motora,moj ti je savjet kupis motor i ugradis da ne glavoboljas
-
moze da se ugradi al je podosta posla... pogotovu ako kupujes sve pojedinacno. glava, ubrizgavanje, instalacija, komp....
U sustini poze da se uradi... a i ako stavis sve to sto inache ide na 16v imas 40 hp vishe.
-
znaci najbolje bi bilo da se ubaci gti motor da nemam zaebancie. A moj menjac kraci je od gti? posto ako je bi imao jako ubrzanje i bi bilo super dali neko zna za to? Inace GTI motor kod mene u Ohridu kosta od 250 do 350 u zavisnosti kakve sreke imas. Sta mislite za te cene. Veliki pozdraVW iz Ohrida
-
zavisi od menjaca do menjaca... ja koliko znam ima ih vishe varijanti, duzih i kracih brzina.
Uzmi ti ceo motor i to je to. i naravno instalaciju i pumpu moras. Al opet kad okrenes sve to... isto moras dokupiti sve sto bi i uzimao ako menjas samo glavu. sta ja znam. A tvoj motor ima manje kilovata tako da ti je registracija jeftinija i sve,a to sto bi ti odradio nigde se nebi vodilo kao jaci motor, a u sustini je sve regularno, a ako menjas ceo motor trebaju ti papiri i sl, menjanje saobracajne i sto cuda....
Ja bi tu ipak menjao samo glavu od 1.8 16V i te dodatne instalacije i sl.
-
Nece da moze samo tako lako da se stavi glava od 16V. Glava pase na blok fizicki,znaci sve rupe se poklapaju. Ali sad dolazi ono glavno,klipovi od 8V i 16V nisu isti. 8V ima upustenu komoru u klipu,a 16V ima ravan klip sa 2 upustenja za usisne ventile. U sustini bi moglo da radi al bi imao malu kompresiju,neki ljudi rade LOW BUDGET turbo varijante sa ovom kombinacijom. E sad druga stvar koji je problem je iberlauf,8V ima iber na ventil dekli,a 16V ima na bloku mada to moze da sredi tako sto se kupi onaj kao odstojnik od nove bube ili golf 4-ke i onda ces imati iber ispod cepa za ulje. A razvodnik i nije toliki problem,stavi se cep na mesto postojeceg. E da i jos nesto po cemu se razlikuju blokovi o 8V i 16V je to sto 16V uljno hladjenje klipova dok 8V nema i moraces da menjas sve remenice jer ni zupcasti nije isti. E da i 16V ima jacu uljnu pumpu,mislim da koristi isto koji i turbo dizel.
Eto sve izgleda lepo i jednostavno a u sustini i nije. Po meni je najbolje da kupis kompletan 16V i da teras,a ne da preklapas i naklapas jer uvek ce nesto zezati.