VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: markosvaba April 12, 2014, 07:04:37 posle podne

Naslov: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 12, 2014, 07:04:37 posle podne
elem, mojim mukama sa mk3 nikad kraja (mada je presao 50 000 km za dve godine  alealeee )

motor je 1.6 benzin plin i lepo radi, lepo vuce, ubrzava, ma sve  ;)


ali pravi veliki pritisak u rashladnom sistemu i izbacuje vodu na cepu ekspanzione posude, i to izbaci skoro litar ponekad, ujutro me cesto ceka bara ispod auta
neki kazu da je dihtung, neki kazu da nije ali se plasim da ga otvaram da ne nadjem jos pola stvari koje bi trebalo zameniti "kad se vec otvara motor"

trosi oko 12 litara plina (sto ja smatram da je mnogo), svecice su menjane prosle godine kao i kablovi
od zamene do zamene ulja (menjam na 7500 km) meni treba priblizno 5 litara, da zamenim i da dolevam do sledece zamene, sipam liqui moly 15w-40 sa aditivima

ulje redovno menjam ali je sada doslo vreme za veliki servis koji bi me kostao oko 17 crvenih i premisljam se da li da ga radim zbog gore navedenih problema

e sad, imam tri opcije pa me zanima misljenje i predlog ostalih koji su mozda imali slican problem

1. veliki servis (pumpa, kaisevi, SVEEEEEE  :) )
2. zamena zupcastog i pratecih delova i zamena pk kaisa pa teraj dok ide
3. zamena motora

golf je presao 259 XXX km i rodjen je 93ce godine, dobro me sluzi i malo mi je zao sto moram da razmisljam da ga penzionisem ili sta vec, smatram da bi mogao da sluzi jos dugo ali je trenutno pitanje koji je pravi lek za njega

dodao bih jos da na 150km/h ide lagano, ne mesa ulje i vodu i ne duva u ekspanzionu posudu
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: gedora April 12, 2014, 10:32:53 posle podne
svabo ako ti taj auto za 50000km predjenih nije zasluzio da mu promijenis kais i uradis neki servis onda jebiga. kako bi uradio servis na nekom tdi novijem koji kosta skoro kao polovina prosjecne trojke benzinca?
inace nebi rekao da je dihtung glave u pitanju.
vidi tamo u temi poklanjanje mozda neko ima termostat i cep za bocu viska da se ne izlazes troskovima od  900 dinara za oboje
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: misa-goga gti April 12, 2014, 10:49:59 posle podne
a ti si nesrecan sto ti trosi "oko" 12 lit plina ?
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markom April 13, 2014, 12:55:41 pre podne
sta bi bilo da je 12l benzina?  biggrin
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 13, 2014, 01:13:08 pre podne
ja za potrosnju ne pravim problem, mada mi jeste malo veca nego sto mislim da bi trebalo, ne kazem da ne zasluzuje zamenu kaisa ili cega vec vec pitam za preporuku pre svega zbog pritiska koji stvara i zbog kog stalno izbacuje antifriz i pitam zbog potrosnje ulja


meni nije problem da ulozim u njega i hocu da ulozim ali gledam koje je ulaganje najsigurnije i isplativije
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 15, 2014, 06:31:22 posle podne
Jel ima neko neki konkretan predlog/savet posto bi trebao da odlucujem uskoro
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markom April 15, 2014, 07:14:14 posle podne
napisao ti je covek lepo, zameni termostat i cep od boce  i vidi onda
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 16, 2014, 10:17:49 pre podne
cep sam menjao, isti efekat, termostat otvara kako treba, da li ipak da menjam s obzirom da radi termostat?


da probam mozda sa fabrickim termostom ako me posluzi sreca da ga nadjem?
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: vujkee April 16, 2014, 03:08:54 posle podne
dihtung glave! skini samo glavu, novi dihtung, gumice, provera glave da nije negde pukla, a moguce da jeste pa siba kompresiju u kanale za vodu. onda novi zupčasti, pumpa, termostat i piči.
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 16, 2014, 06:14:36 posle podne
pretpostavljam da mislis na gumice ventila??
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: vujkee April 16, 2014, 06:46:03 posle podne
naravno, kao i diht. usisa i izduva(smesna stavka) da bude sve u fulu.
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 17, 2014, 03:29:24 posle podne
sutra cu imati cene delova, verovatno ce me oko 200e izaci i to u kombinaciji sa velikim servisom, da li je potrebno da menjam pumpu vode posto neki kazu da se menja svaki drugi put?
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: vujkee April 17, 2014, 07:48:55 posle podne
Ako mene pitas ja bih ti rekao da je zamenis, paket aranzman i ne razmisljas.. to je 20e-25e, neka malo bolja.. Delovi su smesni, ruke i masinska, provera glave na pritisak, da li je ravna, vodjice, ventili.. to moze da kosta..
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 17, 2014, 08:44:02 posle podne
videcu, to mi je najmanja muka, ako mi daju garanciju i bez zamene pumpe, moze i da ostane :)
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: RUS April 17, 2014, 08:53:29 posle podne
Ako mozes da das 200 daj jos 20 za pumpu i ne izmotavaj se za smesne pare !!! Skrtica uvek plati 2 puta!!! To ne zaboravi. Ili napravi i vozi kako dolikuje ili parkiraj i idi peske.
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba April 17, 2014, 09:18:04 posle podne
@Rus, razmisljao sam da dam, cekam cene za dihtung i ostalo, i ovako mi isto dodje dal mi vracao stare delove na motor ili nove iz kutje, jedino sto placam nove :)
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: vujkee April 17, 2014, 10:32:47 posle podne
Ako mozes da das 200 daj jos 20 za pumpu i ne izmotavaj se za smesne pare !!! Skrtica uvek plati 2 puta!!! To ne zaboravi. Ili napravi i vozi kako dolikuje ili parkiraj i idi peske.




+1
Naslov: Odg: problemi sa motorom mk3 1.6 benz plin
Poruka od: markosvaba Jul 01, 2014, 12:43:29 pre podne
Da rezimiramo posle svega :)

novi dihtung usisa, glave i izduva, ovaj na glavi popustio naravno. glava kao iz fabrike iako je provera kostala 5000.
nove gumice ventila, zupcasti set, pumpa propiskila na 2 mesta :(

Pumpa, zupcasti kais, dihtunzi, filter ulja, vazduha, gumice ventila 12000
provera glave i ventila 5000
ruka 60 evra

sredjene membrane na isparivacu  - 3000

svecice, kapa, ruka - 2500

termostat, termo prekidac - 1800

i jos smo utvrdili da je petljano oko dizne, da izgleda nije original za njega, da verovatno pinovi na konektoru nemaju isti raspored pa preliva benzin (primetih ja da odlazi dosta benzina) te smo diznu iskljucili i palim ga na plin, to cemo tek da vidimo koliko ce da iskosta :)

bitno je da je boca za vodu i cep skroz ok i da je dihtun jedini bio problem i da nije napravio stetu :)

inace cene su iz Bora, verovatno bi negde kostalo jeftinije ili skuplje, ja sam zadovoljan kako sam prosao :)