VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladegti April 04, 2014, 11:34:10 posle podne
-
pozzz svima, treba da zamenim dihtung poklopca ventila, neki febi sam uzeo :20 pa me interesuje da li samo postavim novi ili nije lose premazati dihtung malo hermetikom, i druga stvar kada skinem poklopac mislio sam da ocistim koks koji se nahvatao po bregastoj itd, pa ne znam da li da to necim struzem i sl i koliko je to pametno, da neki komad toga ne zacepi neki kanal daleko bilo?
-
Kad god stavis novi dihtung, stavi se jos i diht masa, posebni crni silikon, (sad ce se neko javiti da kaze da ne treba) ali ne skodi i duze ce dihtung izdrzati. Po bregastoj ne smijes nista da struzes ni slucajno i tu ne bi smjelo da bude ostataka ugljenika ako je servis radjen na vrijeme.
-
Pa verovatno nije odrzavan kako treba pa se nahvatalo onog koksa , tj kao grafitna mast samo tvrdje i ja sam to malo skidao prstom kroz otvor gde se sipa ulje i skida se prilicno lako pa kada skinem poklopac reko' da to skinem bar delimicno, nisam mislio da struzem nekim metalima vec pazljivo necim. Joj! :31 Skinuo sam i katastrofa! Takve naslage koje se krune da je to strasno! ubacicu sliku :11
-
(http://www.dodaj.rs/t/28/SW/2jW0qazV/koks.jpg) (http://www.dodaj.rs/?28/SW/2jW0qazV/koks.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/2i/Ri/4gJ0ME9c/kokss.jpg) (http://www.dodaj.rs/?2i/Ri/4gJ0ME9c/kokss.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/2l/NT/yhILuyg/koksss.jpg) (http://www.dodaj.rs/?2l/NT/yhILuyg/koksss.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/1G/tg/2miL9KjE/kkoks.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1G/tg/2miL9KjE/kkoks.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/23/JH/4OWjAeuj/kkokss.jpg) (http://www.dodaj.rs/?23/JH/4OWjAeuj/kkokss.jpg)
katastrofa! ceo dan cistio i vadio usisivacem, na cev usisivaca sam stavio crevo neko usko pa oblepio trakom tako da je moglo svuda da udje i pokupi komade, (postavicu sliku), nadam se da sam povadio sve, prilicno sam ga resio napasti. e ne mogu da verujem da postoji monstrum da ovako zapusti ovakav motor, da mi je samo da vidim na sta lici debil ciji je bio ovaj auto pre mene.
-
Katastrofa batine preporucio bih ti da naspes neki preparat za ciscenje motora iznutra i onda malo vozis pa ispustis i tek onda naspi normalno ulje koje promijeni prije kraja servisnog intervala. Kakvo ti je ulje bilo koje si ispustio iz tog motora majke ti? Stvarno strasno kako neki ljudi odrzavaju auto batine
-
Pa ja sam ga kupio 2006te i ove naslage su tada bile, kad skines cep gore videlo se na ovim plastikama naslage strasne. Ja sam to koliko je moglo skinuo cisto da nije prizor kad otvorim cep. Al juce kad sam podigao poklopac da bih zamenio dihtung to se sve skrunilo i palo u glavu. Samo mi je usisivac bio nada a prvo sam zvao majstora jednog da skidamo glavu i pranje al me on ubedi da to ne radimo. A sto se tice ulja ja sam ga menjao na 5-6000 i nije nikad bilo nesto posebno prljavo prilikom zamena jer ovaj koks je prilepljen i mozda se neznatno rastvarao da bi zaprljao ulje u nekoj vecoj meri. Koristio sam sve ove godine polusintetiku esso 10-40 a od skoro od kad je nema sipam mobil polusintetiku 10-40. Ih kako bih rasklopio ovaj motor do detalja i oprao :rolleyes: A za taj aditiv nisam siguran da je pametno jer ovoga ima ko zna kuda sve po motoru a ja mislim da bi to otpadalo u komadima kad bi ga aditiv pokrenuo, osim da je toliko mocan da to sve rastopi al ne verujem da takav postoji u ovom slucaju.
-
(http://www.dodaj.rs/t/43/aQ/1tqj8CHM/usisiv.jpg) (http://www.dodaj.rs/?43/aQ/1tqj8CHM/usisiv.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/1t/Gu/XGiO3Rq/1/usis.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1t/Gu/XGiO3Rq/1/usis.jpg)
dihtung zamenjen al da ne bi ovoga morala bi se skidati glava. sad sledi ciscenje kartera i pumpe. pozz mahac
-
skini karter i uljnu pumpu i operi benzinom.
i izbjegavaj mobil motor oil
-
A sto ne Mobil? Imas losa iskustva?
Jedan moj sugradjanin (clan Audi Club Srbija) ima A6 1.8T i ima na satu preko 500 000km, auto je kupio sa 180 000km i uvek je sipao samo Mobil Super™ 3000 X1 5W-40.
Za neverovati toliku kilometrazu je presao bez ikakvih kvarova...
Vodivsi se njegovim dobrim iskustvom, sipao sam ga i ja u Golfa....
-
I ja sipam u moj auto MOBIL Super 3000 X1 5W-40 :rolleyes: :huh:
-
imate posebnu temu za ulja pa mozete tamo razmenjivati utiske .
-
dobro topalovicu nismo ti mi obicni clanovi i smrtnici krivi sto tebe kolege administratori jebu, brisu ti postove i oglase..
a za mobil rekoh da se ne sipa u turbobenzin motor zato sto je smece a ne ulje.
neda mi se sad objasnjavati zasto je to tako a ne ovako, zasto ga komsija sipa a drugar ne i kome je veci i ko ima kakva iskustva.. ko hoce nek sipa ko nece ne mora
-
a hemilja sa ispiranje motora pre zamene?
-
majstor gile nema te hemije sto ce oprati motor 1,4 16v i 1,8 turbo
-
to je tacno, ali neka redovna upotreba u smislu prevencije, imao sam lika koji je skavi servis sipao i nagurao je skoro 300 000 bez problema sa ulje, bez koksa. a ovom motoru cudi me da mu nije zapusio kanale u glavi i da nije zalepio bregastu 1.8 t
-
i ja sad treba da mijenjam ulje pa sam mislio prije ulja da ubacim aditiv da malo ispere motor a sada kad sam ovo vidio neznam sta da radim :huh:
sto se mobila tice i ja sam ga sipao a sad sam mislio da predjem na liqui moly TOP TEC 4100
-
Pa ni ja ne mislim da je ovaj mobil neko ulje a i cena od oko 500 din po litru sve govori kakvo je, mada ga nije nesto trosio, mozda nekih pola litra na 5000km a uvek mi po malo kapalo kad parkiram dok sad dihtung ovaj nije svirnuo skroz i poceo da sliva na izduvnu granu i pusi kao da ce auto da se zapali. Ne znam ja ni sta bi sipao, ovaj kastrol ovde i babe po pijacu prodaju.
Acix, ako imas ovih naslaga ne daj Boze, (ovakvih sigurno nemas osim da ti je auto vozio isti monstrum iz Italije) to se najvise nahvata na onoj plastici sto prekriva bregastu, tj vidi se kad skines cep od ulja i zavuci prst pa opipaj gore po poklopcu, mada ne verujem, ovaj pre mene mora da je sipao maslinovo ulje ili suncokretovo pa je ovo napravio. :63 Moje misljenje sto se tice aditiva je da je ok da se sipa u nezapusten motor a u ovom slucaju bi otprilike bilo kao kad deda popije viagru pa sta ga snadje pop1
-
auto je iz svicarske stiglo ali kad zavucem prst ostane malo naslaga na prstu,ali mislim da nije ovako debelo kao kod tebe pa sam zato i mislio da sipam taj aditiv da to ocisti ako moze
-
ma nema sanse da moze bilo kome ovako da bude kao sto je meni, ja se zaprepastio! al najvise na poklopac se nahvata i po onim plastikama na bregastoj. vidi opet al ja ne bih nista sipao, samo cesce menjati ulje i bez brige! bojim se da taj aditiv ne pokrene neke vece komade a sigurno ih negde ima i kad uleti u neki kanal :28 :26
-
sipao sam dosad mobil 5w40 i mijenjam ga na 10 000km sad cu probati sa liqui moly,a vidjecu jos za taj aditiv neznam ni sam sta da radim jer je po poklopcu vise kao cadj nego neke naslage jer kad obrisem prstom tu onda ostane sjajno pa sam zato mislio da bi aditiv pomogao dok je vrijeme dok se nije jos natalozilo
-
e pa ako nemas naslage po poklopcu onda ti je extra, kod mene imalo 3-4mm a negde i vise, joj sledeci auto ce mi biti nov i samo nov pa taman bio jugo! :63 :63
-
Cvele je meni jednom ocistio CarbCleanerom. Unutra kao da se neko iskenjao haha sve bilo braon boje. Doduse ja svaki put sipam aditiv za ciscenje motora.
-
Ti aditivi za čišćenje motora koliko sam čuo,dosta su agresivni i može da se desi da posle ispiranja sa tim aditivom procuri neki dihtung (tamo gde nije curelo). :rolleyes:
-
jebem li ga ako procuri znaci da je bio pri kraju i da ga treba mijenjati ;)
wele ja cu sipati od liqui moly engine flush,cuo sam da je dobro pa cemo vidjeti sta ce biti
-
Setih se ove teme kad sam procitao...
http://totalcarmagazine.com/tech/2014/04/11/this_is_what_kills_your_modern_engine/ (http://totalcarmagazine.com/tech/2014/04/11/this_is_what_kills_your_modern_engine/)