VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: vladegti Mart 27, 2014, 10:24:15 posle podne
-
POZZ, ugradio sam pre par dana AC STAG 200 na cetvorku 1,8T, 110kw, sve odradjeno, onaj dijagram od benzina i plina idealan kaze majstor, poklapaju se neka zelena i plava linija, nemam pojma! Probamo, ok ide, lepo radi, al kad nagazis pun gas pocne da trza i zapisti onaj zvuk upozorenja 4 puta i prebaci na benzin, povecavao mu on pritisak i nesto kao bolje al opet kad nagazis do patosa isto! Inace kad ne patosim gas skroz bas on ide extra! Kaze on reklamirace rasprsivac sumnja da je do njega i za par dana da dodjem da ga zamenimo i da na plovku u boci odradi jos neku korekciju. Ovaj uredjaj kaze podrzava do 150 kw snage. To je ono sto on meni kaze, a verovatno dosta vas ima iskustva sa ovim pa ako nije problem napisite nesto. Potrosnja inace nekih 9 lit kombinovano, grad-otvoreno, sto je extra ja mislim.
-
dje si ti naso ugradjivati plin,dole samo znaju staviti plin na zastavu i golfa 2 i 3,samo mi reci da si kod marinkovica radio na bistrici,ili kod cube u pp
-
kod cube :) ,sta cu kad zivim u ovoj vukojebini da izvines. kazu za njega da je extra majstor, nemam pojma :(
-
pitaj ga ugradjivo je sad mom drugaru na bmw e39 2.2 125kw umalo da dodje do obracuna,covek omano i rasprasivac i dizne,isto na 3000 obrtaja sam prebacivo na benzin,strasno ali svaka skola se placa
-
Imao si u Priboju Minica... Ja svakako ne znam da ti pomognem sa sigurnoscu. Ali ocigledno je dotok plina u pitanju, po mom misljenju... A to moze da bude i do isparivaca.
-
sve ovo na stranu al dobio sam blazi nervni slom, od 9-16h sve traje, izgrebana krila, polomljene neke plastike oko akumulatora, nemarno nema sta, mada ne verujem da postoji jedan majstor u srbiji koji vodi racuna o tome, kao da si mu dosao sa nekim trulim stojadinom, niko jos nije cuo za one obloge na krila kad ti nesto radi. e sad jbg, neko kaze bolji ovaj, drugi kazu bolji onaj, i ja odoh kod cubica :huh: a hol safova po podu sto drze cev od plina u pm, kaze mora zbog atesta, nabijem i srbiju i atest!!!
pa sta bi sa bmw-om, jel trebao jaci rasprsivac? ja kazem nije problem u ceni, doplaticu al ako treba jaci stavljaj jaci!!! valjda ce napraviti jbg. :11
-
Kao sto sam ti rekao jedino sto moze da ti krene po zlu jeste los majstor. Ne daje diznama dovoljno plina koliko trazi kompjuter, pa onda kapira da je ostao bez plina i prebaci na benzin. Ili pogresno mapirano ili pogresno podesene dizne.
-
pa sta da radim brate Wele kad je izbor majstora ovde ocajan, a sve i da je ne znam kakav kad mu dodjes sa 1,8T to mu je u najboljem slucaju drugi susret sa tim motorom, jer ovde se vozi sto manje kubika ili naravno tdi pa i bez karika samo da je dizel. a koji je uredjaj kod tebe u golfu?
-
ja mislim da je kod mene uredjaj tomaseto stage4 crvene dizne,a msm i da je kod veleta jer smo u slicno vreme ugradjivali kod rasica,sja oni dole znaju sta je turbo motor,sto nisi otiso do cacka ima tamo dobrih majstora
-
Ne znam koji je, davno bese kad sam stavljao, generalno nije me ni interesovalo kako se zove.
-
Najgore brate sto sam znao da ovde u okolini apsolutno veze nemaju sta je turbo motor i opet odoh. BRUKA! Danas bio ceo dan kod njega, kaze verovatno mi je cipovan motor, stavljao jaci rasprsivac koji gura 200kw i dzaba, kad ga popatosim on samo pocne da se gusi i trza imas utisak ispade motor. Kad bi ga moj pokojni deda vozio da nikog ne pretice i da ne prelazi 3000 obrtaja nekako bi i moglo. Nesto petljao oko mape, varao ga nekim parametrima, jos gore, nizbrdo na malom gasu od nekih 1200 do 1700 obrtajapocne da cimka i trza sitno onako ma da poludis! POMAGAJTE BRACO DAJTE BROJ NEKOG U SRBIJI DA ZNA STA JE OVAJ MOTOR, dosta mi je ovih majstora 1,4 16V, to znam i ja! :(
-
Kod mene je tomaseto stage 200, on kaze nema razlike izmedju njega i stage 400 osim u kucistu kompjutera, kod mene kaze plasticno a ovaj drugi aluminijumsko, sto mi malo smesno al ajd reko nek mu bude. Na benzinu ga zgazim trecom uz neko brdo 160 ma bije ko nevreme, da je nesto do struje valjda bi trzao i na benzinu, mada zna nekad al vrlo sitno na tim vecim obrtajima da sitno secka i kad mu popustim malo gas on nastavi da gura al to se retko desava. On sumnja i na bombinu neku i na svecice, na njemu su originalne iridijumske cini mi se, u autokomercu kupljene 65 e kostale, al su i zgazile 35000.
-
razlika izmedju stag 200 i stag 4 sem u plastici je i to sto stag 200 ima izvod samo za jednu lambda sondu a stag 4 za 2
. ti verovatno imas dve.mada nije u tome problem to moze samo da utice na potrosnju
ovako ili ti je mali otvor dizni ili je preveliki. mozda je razbusio mnogo dizne pa ga zeza.neka stavi standard dizne pa polako nek razbusuje za po 0.1 mm a u medjuvremenu nek proba da koriguje na kompu da dobije idealno. i trebalo bi dizne zabusiti malo pod uglom da ima bolji odsis.mada ako je uradio bar jedan takav auto to bi znao.
cudno mi da je dobio poklapanje na dijagramu benzina i plina.tesko je to postici na jacim motorima a da sve bude idealno
i te svecice bi mogao da promenis dosta su zgazile
-
Potrosnja mi se krece u gradu od 9 do 11 sto je extra jel, na otvorenom nisam stigao da testiram jos, dizne je zabusio pod uglom a on vozi 1,8t A4 i ne trza mu al ne povuce kao moj golf. Stavio bio standard dizne 2,5 pa ih je direktno na 2,8 razbusio i opet isto sranje. Za svecice se slazem da su dosta zgazile treba menjati, on kaze da stavim brisk neki 400din kom, ili da ipak stavim opet origínalne. Doslo mi da zapalim auto kunem se, ili da skinem ovo sve da ne vucem bzvz! Horor braco!
On se vadi malo na to da je motor cipovan a mislim da nije 100% jer ide za dlaku bolje od nekog prosecnog tdi-ja. I kaze samo ga pre saltaj, koji ce mi k. GTI ako cu ga saltati uvek na 2000-3000 obrtaja da ne bi trzao. Ma uzas, mogu samo da gledam kako ljudi preticu mene a ja cim pomislim da preteknem meni vec trza! Da ne mora atest pa da ovo vucem sa sobom u nadi da ce se resiti nekad al da atestiram neispravnu stvar pa nista, pa opet atest da bi sranje skinuo... E strasno jbg!
-
brale zapucaj za bg i resicemo problem,za ove stvari tdi je zakon bar te glava ne boli
-
koji ce djavo na drugom mestu ako je dao pare ovom liku. ko ga sisa nek ti sredi kako ume i zna biggrin
standard dizne su 1.5 verovatno si pogresio u kucanju(nadam se biggrin). nista nek ga steluje dok mu ne ubode kako treba ako je izbusio dizne pod uglom i menjao isparivac i dizne izbusio na dobru meru nema tu filozofije. eventualno neka ti zameni komp sa stag 4 ili 300 +
pa probajte
-
trazi ti njemu da ti vrati pare jer nezna napraviti auto da radi
-
Zar nije ovaj uređaj što ti je ugrađen za motore do 100Kw?
-
Pa ne znam jbg, on kaze lako cemo staviti druge uloske dizni, ove sto su bili 2,5mm on je razbusio na 2,8mm cisto kaze da probamo, i nikakve razlike, ne znam da ne poveca potrosnju zbog tog razbusavanja a on kaze da nece.
Mada, sinoc ga nagazim na benz i on mi u drugoj na nekih 5000-6000 obrtaja poce sitno da secka i na benzinu, sto sad ukazuje verovatno na to da struja nesto zeza, jel? Probacu da stavim ove brisk svecice pa da vidim da nije do njih, ili je ipak bolje da uzmem opet ove ngk iridijumske?
Ivan iz ac Rasic mi odgovorio sledece,
problem koji imate je iskljucivo vezan za nedovoljnu kolicinu gasa koja se isporucuje motoru. treba proveriti protok iz multiventila, precnik dovodne cevi, isparivac, kao i brizgace i njihovu brzinu. taj motor, kada se sve odradi kako treba perfektno radi na gas.
-
Taj majstor ako sad nagađa šta bi moglo da se uradi samo ćeš potrošiti živce i vreme. On očigledno to ne zna da uradi. To sam ti odma rekao da ti može biti jedini problem.
Ja koristim NGK Irdijumske, brisk priča za plin svećice mi zvuči totalno šuplje jer auto treba da radi prvenstveno kako treba na benzin, a onda na plin.
Ivan podesio sve i samo gas. Inače pre nego sam ja stavio plin pre 4 godine naslušao sam se svakojakih gluposti od raznih gas servisa. Ne može ako je čipovan, ne može na taj motor, ovo ono... Ivan je imao Golf4 GTI i Passata 1.8T i zna te motore jako dobro.
-
Ma u pravu si Wele 100%! A sto se tice svecica i ja sam za iridijumske opet, nego mi reci gde ih ti kupujes, ja sam ih uzimao u autokomercu bile 65eura al su mi postali sumnjivi nesto, par puta su mi poslali nekih delova sa livade tako reci, neke solje amortizera do ujutru skoro do haube iskocile.
-
Za Lupa sam skoro poručio iz Amerike, izađu 20e, šalje mi prijatelj.
http://www.amazon.com/gp/product/B000UK1X5G/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3EJC2ZRE3TM8K (http://www.amazon.com/gp/product/B000UK1X5G/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3EJC2ZRE3TM8K)
Na beju so oko 40e sa uračunatom dostavom za Srbiju, a čekaju se oko 7-10 dana
Kod našeg uvoznika su preko 70e bonk
Za 1.8T koji je čipovan/modifikovan se savetuju stepen-dva hladnije svećice
NGK BKR7EIX
NGK BKR8EIX
-
hvala Wele, a kako da znam da li je cipovan, moze li to dijagnostika da pokaze ili mora na dino? ovaj sumnja da jeste mada ja ne verujem.
-
Slobodno uzmi NGK BKR7EIX bez da razmišljaš da li je čipovan ili ne.
-
hvala Wele, porucicu ih na ebay i to je to, ok mi ta cena 40e da ne dajem skoro duplo ovde ako su to iste svecice. :26
-
kod mene su trenutno ove svecice, kupljene u autokomercu kostale 65eura,
NGK PFR6Q
(http://www.dodaj.rs/t/1S/RE/3gmv2ukb/ngk.jpg)[
[url=http://www.dodaj.rs/?1i/pn/31iElt0m/svecice.jpg](http://www.dodaj.rs/t/1i/pn/31iElt0m/svecice.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1S/RE/3gmv2ukb/ngk.jpg)
-
Druze ja sam skoro kupio Passat 5+ 1.8T sa e-gas sistemom i desio mi se isti problem da na vecim obrtajima prebaci na benzin. Odem kod majstora a on odmah posumnja na bocu i njen sigurnosni ventil. naime u boci je neki mali stift sa gumicom koji propusta plin cim das kontakt. cim ugasis auto taj stift zatvara dotok plina do isparivaca. tako mi je majstor objasnio laicki receno. to moze da bude na boci a ne mora.
Kad je izvadio auto ide normalno, gazo sam ga u crveno prve 3 brzine na plin.
kod tebe je nova oprena pa mozda nije to,ali ajde znaj kad danas svakakvih fuseva ima. Ali uvjek se ide od malih stvari ka vecima a ovaj stift se otkloni sa boce za 1 min. Pa probaj sa tim.
-
Vlado ovo sto imas nisu irdijumske vec platinaste svecice.
-
Hvala MO! On je nesto skidao plovak i petljao tamo al sta je radio ja ne znam. Sve je zivo pokusavao i sad ja ne mogu ni da pljujem po njemu dok ne otklonim sumnju sa svecicama itd, tj strujom, jer meni poceo da trza i na benzinu al dosta manje, a kazu plin je dosta osetljiviji pa na njemu vise zeza ako je do struje. Sad sam se da tako kazem o jadu zabavio sa ciscenjem motora od koksa da sad ne sirim ovde temu o tome pa sam ovaj problem stavio na cekanje.
Wele videh i ja da su platinaste kad nadjoh kutiju, mislio sam da su iridijumske. A ove platinaste mu po katalogu preporucuju pa sam ih zato uzimao, da ne uzimam opet ove nego one sto si mi rekao, NGK BKR7EIX?
-
kad zex84 jednom rece da bi dizne trebale biti ubusene malo pod uglom, evo slika kako je to strucnjak kod mene uradio
(http://www.dodaj.rs/t/3m/3b/1w96PzPP/dizna.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3m/3b/1w96PzPP/dizna.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/2/13S/4gMmW8Gk/diznaa.jpg) (http://www.dodaj.rs/?2/13S/4gMmW8Gk/diznaa.jpg)
-
ne vidi se lepo na slici tj nije moguce oceniti ali sustina je da dizna ne bude pod uglom od 90 stepeni u odnosu na protok vazduha ili kontra,pogotovo na turbo motorima
nesto ovako otprilike.preterao sam sa uglom ali sustina je ta
(http://i.imgur.com/pCxesrS.jpg)
-
E pa jbg, Boga mi ga ovaj prilicno zabusio pod 90, neka druga usisna grana nekad... Ili bi ova mogla da se zatvori nekim cepovima pa druge rupe da se buse. Kad smo vec kod busenja, ja ga pitam pre ugradnje sta bude sa opiljcima kada se to busi, on kaze nista se ti ne sekiraj ima i za to resenje. Ok! Ja reko nesto bas. Namaze burgiju sa grafitnom masti i kao zalepi se i ostane na njoj, stvarno na njoj sila opiljaka al ipak usvira to unutra verovatno samo tako. Dal svi tako rade ili se neko smiluje da skine granu dok zabusi rupe za dizne?
-
ma kakvo skudanje grane .to bas kad nije pristupacno za busenje.proguta to motor ko od sale. skupi se to na tu mast i vrlo malo upadne. pa nije mi jasno ako ima svoj auto sa takvim motorom onda je valjda zabusio kako treba. ne treba bas onoliki ugao ja sam ono primera radi nacrtao ali treba pod blagim uglom da bi imao dobar odsis. jer vazduh iz turba da tako kazem sasece(cak i kod atmosferskog motora moze da se desi) plin tj nadvladavaju se pritisak plina koji je recimo 1.3 i turba 0.8 (lupam cifre primera radi) tako da plin vise nije 1.3 nego 0.5 i nemas dotoka dovoljno ako me razumes
-
ma razumem i sasvim mi je logicno da je bolje pod uglom a ako mi je do toga problem nek se nosi on gde treba. kako sad da prepravim to a da ove rupe zatvorim. druga grana nema sta drugo jel?
-
ma jok nije to nikakav problem ispraviti. sta se cimas,nemoj biti tako prek biggrin sve je to gomila gvozdja
mogu te uvodnice u granu da se zaseku na vrhu pod uglom i da se zavrnu ponovo. mislim da je navoj na njima oko 10 tak milimetara a grana je negde oko 5 mm debljine tako da ima prostora. samo ti njemu predoci to znace on da resi nije lud. mada iskreno citajuci sve ove postove koje si napisao to bi mogao da bude dodatni ali ne i glavni problem.
ako imas trzanje i na benz to prvo resi pa ces lagano ovo resavati
-
Da, u pravu si, prvo resavam ovo sa strujom pa onda obavezno to sa diznama. Hvala! :26
-
Druze Stag kontroler ima opciju da se na vecim obrtajima vraca na benzin mozda je to kod tebe problem tj nije problem nego je tako podeseno pa se treba s tim pozabavit.
-
Pa sta znam, nisu to neki obrtaji jer on nekad vec i na 3000 obrtaja pocne da cima i da skace. Ne gazim ga do patosa a ovih dana sam nesto drugo rasturio na njemu pa ga uopste ne vozim, al posle cu da krenem od struje pa ako ne bude do toga sto se ja iskreno nadam e onda nastaje sex. I da, sada kada je puna boca ne vraca na benz, samo cima i skace, a to i nije neka uteha :14.To se desavalo kada sam sipao po 1000 din u pocetku radi probe, mada ni sa 10ak lit plina valjda ne bi smeo da prijavi nestanak i vrati na benz!
-
Kontam da je onda problem radni pritisak verovatno kad je boca puna i pritisak je bolji cim se prazni dolazi do smanjenja pritiska i pravi problem.To mi nekako prvo palo na pamet
-
Pa i meni to nekako logicno al sta vise moze da bude, ovaj je sve zivo probao i jaci rasprsivac i siru neku cev stavio od 8mm itd i nista.
-
stavi drugi isparivac,mene je skoro zezao na skodi isto 1.8T,plina ima,ali kad se secne gas 2-3 puta pocne da pisti i prebaci na benzin kao da nema vise plina,i otisao kod majstora,stavio drugi i sve super,posto mi je bio u garanciji
-
pa nov je isparivac, a stavljao i jaci neki isto naravno nov i isto skace. a upalimo ga na benzin i on skine crevo od plina sa isparivaca pa prebacimo na plin i on gruva baca preko metar mlaz plina, kaze on to je extra!
-
Imao sam i ja slicnih problema,imam Seat Leon 1.8t 180ks,ali kod mene je bio isparivac do 120kw ,dizne su razbusene na 3mm,prebacivao mi je na benzin samo preko 5000rpm,ali bez ikakvih trzavica.Resio sam problem stavljanjem drugog isparivaca zavoli zeta s,auto sad radi bez ikakvih problema,samo sto mi je potrosnja gradske voznje oko 14l.
-
Pa sad sto se tice gradske voznje to sve zavisi kakve, moze da bude 11 ako pazis a moze i 15 ako gazis :) A koja ti je potrosnja na otvorenom?
-
Oko 10l nista ispod,ako je rec o auto putu,magistralom oko 9.
-
Nesto sam drugo radio na autu pa ga nisam vozio vise od 7 dana, trazi deo, cekaj deo... A zivot prolazi! Sad da se pozabavim ovim problemom, i na benz zeza zeza vidim, zvao mass company, kod njih po komadu NGK platinum fabricki koji ide i koji je sad na autu je 1250din, jesu li oni ok da porucIm kod njih? A ne znam da li da porucim njih ili ove sto mi je Wele preporucio. Sve losije ide, secka, trza, osusi me neki audi veceras a ne pamtim kad se tako nesto strasno desilo :(
-
Pa Audi mozda ima 180 ks+,a ti 150 :).Mass company prodaje sigurno original NGK,tako da nemozes pogresiti,jesu malo skuplje,ali sta da se radi.Sumnjam da su kod tebe u pitanju svecice,proveri bobine,sva vakum creva i cevi od iberlaufa,ako je neko puklo moze biti i to uzrok loseg rada.
-
Mass prodaje original, ali ako mozes da porucis spolja 3x ce te jeftinije izaci sve sa isporukom.
Ti nemas problem sa plinom vec sa vozilom, moze svasta da ti bude problem, a ja bi prvo utvrdio koliko ti je konstantan pritisak na turbu.
U svakom slucaju naoruzaj se parama i zivcima :)
-
Najbolje bi bilo da se provozas do Prijepolja, javi mi se i ja cu te odvesti kod jednog majstora. Ako ti iko resi problem to je on :) big_boss
-
Ma audi je najmanje 3,0 i to 2013god, on bi me osusio i da mi je ok auto al ne bi onako lako cold Valjda ce neki majstor znati sta mu je... Hvala Hawkeye, svakako cu morati do PP na dijagnostiku jer ovde nema majstor ni za juga jbg, cujemo se :46 Hvala svima!!!
-
http://m.ebay.com/itm?itemId=150815747888 (http://m.ebay.com/itm?itemId=150815747888)
evo odgovorili mi ovi sa ebay imaju ove iridijumske po ceni od 4800 ili da u mass company uzmem fabricke PFR6Q platinum, one su 5000?
-
Jos jedna stvar sto se tice struje i trzanja, primetih da ovaj jedan osigurac i navrtka se greje nesto a i ova navrtka pocrnela, vec neko vreme je tako, da li mozda ovo moze praviti kakvu smetnju i sta li moze biti uzrok da se greje? I ovoj plus klemi mi se malo zaj..... frizura, malo se rasplela lost006 treba to zameniti?
(http://www.dodaj.rs/t/3a/n6/3OLUkpTH/klema2.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3a/n6/3OLUkpTH/klema2.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/3L/VO/2m99MuIM/klema1.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3L/VO/2m99MuIM/klema1.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/N/j1/3s2xaSdL/klema.jpg) (http://www.dodaj.rs/?N/j1/3s2xaSdL/klema.jpg)
-
Stigle svecice NGK PFR6Q iz mass company, zamenio i necete verovati, isto trza! :angry: Moram na neku dijagnostiku terati ovo pa kod neke vracare mozda mu nesto bude znala. Po svecicama starim reklo bi se da je sagorevanje dobro jer se svaka beli extra, mislim da do struje nije jer i da je neka bobina valjda bi na svecici pokazalo? Povecao i potrosnju plina, na otvorenom bila ispod 8 a sad uz max izbegavanje gasa 10.
-
Pa reko ti ja...Javi se kad resis problem da znamo sta je bilo u pitanju.
-
hocu naravno, ako nekada docekam i to :(
-
A da li moze da falsuje vazduh, tj da li moze da bude da je diht glave tako pustio pa da zbog njega zeza? Hocu jos da kazem da se meni desava da se pojavila i uljna fleka svaki put kada parkiram auto, brisao motor i pratio, od nekud se sliva, majstor jedan kaze na semering bregaste ali se ne bas zanemarljivo i ulje gubi. Pre nekih 5000 km sam imao havariju da je stradala vodena pumpa pa je malo bljucnuo na bocu tada i par min se culo kljucanje u boci (lagana voznja po gradu i samo na desnoj strani haube malo zadimi, otvorim i vidim malo vlazno oko cepa), ali auto nisam vozio ni palio dok nisam zamenio pumpu jer sam odmah bio siguran da je ona. Tako reci nije izbacio ni malo antifriza jer nisam morao da dolivam. Ne duva u bocu i creva ni malo, niti mesa antifriz i ulje ali reko da ne moze da se desi da je tada probio neki deo dihtunga pa mrsi kompresiju a i malo izbacuje ulje, nisam siguran da li sliva sa bregaste zbog semeringa ili moze ne daj Boze biti na dihtung glave jer se negde otprilike na uglu do kaisa do kabine pojavljuje?
-
Jesi merio kompresiju kakva je na cilindrima?
-
Pa nisam jbg, trebao bi to odraditi. Mada ja ga vozim ovako svaki dan, samo ga ne patosim po gasu al kao da vozim 1,6 recimo :-(
-
Probaj sa testom kompresije imaces uvid u stanje motora a samim tim ces i znati jel tu problem ili je nesto drugo.Ako budes trebo info u vezi kompresije tog motora javi se.
-
Pa ne znam jel nesto posebno drugacije izmeriti kompresiju na ovom, tj turbo motoru nego na nekom prostijem, da li to smem prepustiti bilo kom majstoru? ne mislim bas bukvalno bilo kom :53
-
Nisam strucan, ali kakve veze kompresija ima sa trzanjem auta?
Vlade da li si cistio dizne? Kad cistis dizne onda mozes da vidis da li imaju odgovarajuci protok i rasprsivanje.
-
Nisam cistio dizne a na benzinu i nema nekog veceg trzanja, tj vise gusenje na vecim obrtajima pri punijem gasu, cim se malo oduzme gas on bolje primi, veci problem je na plinu a uredjaj je tek ugradjen, tj nov a samim tim i dizne (plinske naravno) . Povremeno sipam wynns aditiv za dizne i nisam imao problema sa njima sto se tice benzina, ne bih rekao da je do njih jer nije dobro ni na benz ni na plin samo sto se vise manifestuje na plinu.
-
vlade ti sve pogresno radis
Prvo da ti radi na plinu kako treba, moras naterati da ti radi na benzinu kako treba, ali ne polovicno vec KAKO BOG ZAPOVEDA sto je kod 1.8T poduhvat.
Plin je osetljiviji i ako imalo stuca na benzinu, to ce biti znacajno stucanje na plinu. Ne moze Wynns da ti ocisti dizne kao masina i ne moze aditiv da ti pokaze koliki je protok dizni i da li bacaju kako treba. Jednostavno ne moze. Da aditiv toliko pomaze niko ne bi imao masine za proveru dizni. Dzabe stelujes plin dok na benzin ne radi kako treba, a tu moze da bude mnogo stvari.
Rekao sam ti u nekom od postova ranije, naoruzaj se strpljenjem i novcem i da se nadas da neko u Varosi zna taj motor.
-
Vlade dodji sutra u Prijepolje i vodim te kod jednog majstora, koji ce ti sigurno resiti problem. Pozz
-
Ok Wele slazem se sa tobom i ja tezim ka tome da se prvenstveno sredi rad na benz, ali mislim da benz dizna nema nikakav uticaj sto se tice rada na plinu jer valjda kada auto radi na plin u tom trenutku benz dizna ne mora ni da postoji, jel? Iz tog razloga mislim da dizne, bar benzinske nisu problem u ovom slucaju. On na benz radi 90% ok, kad bi neko sad seo za volan ko nije vozio taj auto rekao bi pa sta ti hoces, al ne vuce kao pre i trza nekada na vecim obrtajima ali daleko manje nego na TNG.
-
Nega ajd daj neki broj tel pa da se cujemo, mada vise imam nocnu moru od ,,majstora"
-
alija kod sat kule,amer na seljasnici,batko na ravne
-
Svima njima svaka cast al od recimo od 10 cetvorki koje su prosle kroz njihov servis 11 su bile tdi, ovde jednostavno kad pomenes G4 misli se na tdi, niko benzinca ne vozi, ev. neki 1,4. Jedino sto mi pada na pamet u nekoj blizoj okolini je Luco Cacak, nemam pojma, ako se on nije nagledao ovih motora onda jbg! Hvala svakako, pa videcu ni sam ne znam sta i gde.
-
Covece ja ti kazem sta i kako, a ti filozofiraj koliko god hoces. Moj br je 069 716 596 kad budes hteo bicu rad da te odvedem kod ovog drugara.
-
Novo!!!!! Danas isao do Prijepolja (ne do majstora :) )i u povratku na jednom usponu, u cetvrtoj brzini na oko 100km/h poce da signalizira zvucni signal na onoj kockici tj tasteru za prebacivanje na tng i trepce lampica, malo oduzmem gas i sve ok, dodjem tako do svog grada i parkiram. Posle nekih dva sata udjem u auto, dam kontakt i on odpisti cetiri puta i kada upalim on nece nikako da prebaci na plin, sve radi na benz (lepo radi, normalno), tako svaki put kada dam kontakt on isto odpisti cetiri puta, cak i kada iskljucim plin i dam kontakt on opet isto, pisti! Imam snimak toga pa cu ujutru ubaciti na poslu, nesto mi ovde nece da to sa tel skinem u racunar. Ovde postoji problem i do plina i do samog auta jer ni na benz nema onu snagu, cak mozda na plinu bolje ide. Posle jos nekih sat vremena udjem u auto dam kontakt i on odpisti samo jednom, ja upalim i on prebaci na plin i sad sve ok, ne pisti vise za sada. Bila je kisa pa reko da se nije pokvasio komp od plina jer ne znam koliko mu smeta vlaga tj voda a postavicu i sliku gde on stoji, nije bas sklonjen od tih uticaja a majstor kaze kada sam ga zvao na tel da ne moze on tu da se pokvasi nego da vidim da nije spao neki dzek sa dizni, to gledao i sve naravno stoji, nisam sedeo na diznama jbt. Rekao mi da dodjem prekosutra pa cu javiti i sta strucnjak kaze badmood I ono najgore, presao 62km, otvoren put uglavnom i dopunim bocu stade preko 7 litara, bruka, nekada malo trosi a nekada nagrdi. Vazi cicero, jbm plin i kad ga ugradih, bio mi auto normalan jbt!
-
u sredu sam ja dole javi se javi se da pijemo sta jebes plin i dje si ga ugradio
-
jbg hteo sam da ubacim snimak ali kaze ova vrsta fajla nije dozvoljena :37 Na dodajrs ubacujem slike, jel ne moze video zapis?
-
Nikako da napisem, problem je resen pre jedno mesec dana, nisam nesto imao vremena da se cimam oko toga i jednog dana resim. Odem do jednog otpada i zamenimo sve bobine i ono isto, nije do njih! Onda u Prijepolje kod jednog majstora i odmah resi problem, uze neki sprej i naprska protokomer i on gazi ko lud! Al moze jos bolje, jer oko 5000 obrtaja prestaje da puni onako kako treba tako da cu gledati da zamenim ovaj protokomer! Ali, ovim nije bio resen problem plina, odem do ovog sto je ugradio plin i on se napokon seti da stavi nov komp i sve u redu, ne trza vise! Uze onaj moj komp stari i izduva ga na kompresor nesto i proba on isto radi extra! :14 Tako sad vozim ako ne pocne opet ovaj komp da j...! pozzz!!!!!
-
Nemoj pogresno da me razumes, ali vi se tu igrate majstora. Pa nije komp mehanicki deo da moze da se produva. Ne moze prasina i trunje na chipu da pravi problem.
Ali ako si resio formidable
-
Mozda neki kontakt nije bio dobar pa se skidanjem/namestanjem "popravio".
-
Ne znam jbg, sta cu kad zivim u ovoj vukojebini pa mi jedino ostaje da se igram majstora, nisam imao nekog izbora kada sam resio da ugradim plin. Ovaj mi je opet blizu, nekih 30ak km, zamisli da sam ga ugradio recimo u bg pa 270km trci tamo trci ovamo :31 Ne znam sta je moglo da bude pa je proradio tim produvavanjem kompresorom al jedno je sigurno, a to je da je sve to jedno smece poljsko ili kinesko tako da sa ovim srece nema. Krenem na put i strepim kad ce mi stati auto lakunoc
-
ma nek si ti resio problem ,vozi i uzivaj
-
Citam barte ovu tvoju temu, pa meni je ovo kao preslikano
sto se plina tice, i ja sam sve izmjenjao sem kompjutera plina,,
da li je nov kompjuter plina skup? LP
-
Ne znam buraz ja cim sam ugradio, znaci sve novo, mene je odmah zezao komp. Jbg kad sam baxuz... A jedino da odes do nekog majstora nek stavi nov komp pa ako je do njega menjaj ga, a ne znam koliko bi mogao kostati nov...
-
Jeste stara tema ali konacno resen problem pa da se javim... Wele bio u pravu, pritisak turba bio katastrofa, milion nekih creva pustalo vazduh i jos svasta nesto... Znaci Dr Cvele! Radi detaljno i nista ne preskace, profesionalac teski, sve pohvale za Cveleta profesora! Auto sada tako ide da sam shebo menjac divljajuci clap
-
Citam temu i vidim klasiku,najadio si se sa raznim majstorima i to..E sad pre jedno 5 god i sam sam imao ogromne probleme sa tng uradjajem koji niko nije znao da slozi i usteluje..bio kod Kotlajica u Ca par puta i nista ..auto trosio 15l gasa kako god..Odem ja tako na letovanje i obreo se u Nk kod neke rodbine i pricam o mom problemu sa gasom..Odvedeme covek u Ovlascen Lovato servis tu u Nk,vlasnik me primi na keca..Covek je za nekih 40ak min kontrole i stelovanja od mog auta napravio raketu..znaci auto je palilo duplo bolje,vuklo bolje a trosilo od tada 7,5 l otvorene,grad plafon 10l..sve to za nekih 15e kolko je naplatio..a dao sam pre toga preko 100e za razne membrane i pm..kod nasih servisa na glasu...e sad ako ides tamo,raspitaj se o tom servisu..Ja sam negde zaturio br njihov.jbg ima dosta vremena od tad..al servis je bio ovlasten od Lovata cak sa sve Lovato oem delovima i opremom..tako se i zvao Lovato..
-
Lovato vakumski plin ok ali lovato nema sta da trazi narocito na turbo motorima. Ja sam imao problem sa padom pritiska i padanjem mape na plinu svako malo(isto stag uredjaj i tomaseto isparivac) Na kraju sam pogasio ona vakum govna i kupio dizne plinske prave dizne za plin a ne elektro ventile(crvene ili koje vec) i od tad da kucnem u drvo nemam problem vise s tim Isparivac je uzet do 250kw ,ako mi onaj ne laze sto sam radio kod njega jer sam trazio bas najbolje radi cipovanja i povecanja pritiska turba ,ventil u boci je 8mm izlaz i ulaz u isparivac 8mm. Potrosnja sasvim ok sa 5e prelazim oko 80-90km kombinovane jace voznje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jadni li su ti vasi konji kad hocete da se vozite za par € :+
-
Paule koja je logika da dajem vise novca za nesto kad mogu ustedeti i pritom auto vozam svaki dan. Do sad za godinu dana sam presao oko 50 000 na plinu i auto ide odlicno na oba goriva pri tom launch kontrol se koristi skoro svaki dan bar po jednom
Jedino s cim sam imao problem je to gore sto sam napisao lose dizne tjs el ventili od plina i zajebancije sa n249 n211 i pumpom dopunskog zraka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Samo se vi vozajte na ta alternativna goriva
-
sto paul ja sam sa dvojkom za 2 god ubio 60k km samo na plin a madjar jedno 200k i ne vidim da mu nesto fali sem sto mozda jede svecice malo brze. A usteda na plinu velika. Ipak moj auto nije neki sportista pa da mu trebaju oktani.
-
Po koji put trebam napisati "Jebes gorivo koje ne mozes u kanisteru donijeti" i opet da je auto trebao da vozi na plin odmah bi ga u fabrici pravili svi
-
Nisu oni nikakvo merilo razuma, posebno ekipe iz volsburga i minhena.
Za ovo sto rade u poslednjih 15 godina, Lada Samara je dom kulture. Samara na plin.
-
Ja dvojku ne ,al ne gasim vec 5a godina..Na tng je presla oko 165000 kod mene..Jebes gorivo koje vozis jednom sedmicno i to se prebrajas da ne nestane.. :)..Odrzavanje je jeftinije nego na benz..Jeste imala problema u pocetku jel strucnjaci nisu umeli da usteluju tng,a i neke pripadajuce komponente su bili isprevrtali pri ugradnji..Otkad je to reseno ,na dve godine membrane i kontrola smese i gas samo..Ja za 1000 din gazim 120 km na gas,Dok na benz tesko da bi 60 km..
-
Po koji put trebam napisati "Jebes gorivo koje ne mozes u kanisteru donijeti" i opet da je auto trebao da vozi na plin odmah bi ga u fabrici pravili svi
Aj sto stavljaju propan-butan, nego VW ugraduje i metan. ;)
Da je covek skapirao da moze auto da ide i na plin pocetkom 20. veka, mozda bi sad benzin bio jeftiniji, pa bismo pljuvali ove sto voze na tecna goriva :53
-
Ne ugradjuje samo VW metan, nego skoro sve poznatije marke, pa i Mercedes :)
-
Pozz, evo 10 godina prolete od ugradnje plina i nista dirao nisam osim filtera i ciscenja dizni jednom pa kontam membrane treba zameniti, tj ja cu uzeti isparivac nov ali se dvoumim da li, kada je vec razlika u ceni svega 5e, da umesto ovog dosadasnjeg Zeta Zavoli Normal koji je za snagu do 150ks uzmem jaci do 250ks, tj Zeta Zavoli Super? Da li onda mora neko podesavanje mape ili samo zamenim i tjt? Auto inace radi i ide perfektno ali reko' da zamenim ovo krajnje je vreme....