VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: passat b4 Mart 27, 2014, 03:34:45 posle podne
-
E ovako drugari moj drug vozi golf 4 tdi 115ks... Ima problem sa kocnicama kocnica je meka i propada... abs radi... zamenjen je glavni kocioni, sva 4 diska i plocice...ali i dalje je meka i skroz nesigurna a pre toga je bila kao na svakom golfu normalna kocila jee u mesto... molim vas na brzim odgovorima hitno je, sta moze da bude? Na dijagnostici neema ni jednu gresku...
-
Ima li ulja i da li je ispuštano? :huh:
-
Ulje ispusteno... sipano novo... vazduh ispusten...
-
nije ozračen dobro,sva 4 točka u vis,odvrni ventile za ispuštanje vazduha i pokreni abs pumpu putem dijagnostike
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Bas tako je odradjeno, bio sam tu kad je majstor ispustao vazduh... Na stubnu dizalicu podignut golf i ispustili smo vazduh.. Majstor je siguran da nema vazduha... sta moze jos da bude?
-
Samo da napomenem da se isto tako ponasao i pre zamene glavnog kocionog i zamene plocica i diskova... Diskovi i plocice su zamenjeni jer su bili pri kraju...
-
Nije sigurno dobro ozraceno mora preko diagnostike da se pokrene ABS pumpa tj samo se vazduh ispusta na zadnjem desnom tocku. Pokusaj tako trebalo bi da usepe sigurno. majstor1
-
proverite tandem pumpu I creva od vakuma
-
Ovo je procedura ispuštanja vazduha koristeći VCDS i ovo je neophodno uraditi da bi se izbacio vazduh iz ventilskog bloka abs-a
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html (http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html)
U ovom linku imaju slike :) i msm da je bez korišćenja VCDS
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3183602-DIY-Brake-Flush-MK4 (http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3183602-DIY-Brake-Flush-MK4)
Ako ovo nije odradjeno, onda će ti i dalje biti meka kočnica . . .
-
Napisao sam jos u gornjem postu da je sve tako odradjeno preko dijagnostike... Problem i dalje nije resen...
-
Pa onda je taj glavni kočioni škart. biggrin
-
Ako je jos aktuelno, skini zadnja klijesta, izguraj cilindar skoro do kraja, pazi da ne ispadne, i onda ozraci odvrtanjem sisice da zrak izadje prirodnim padom, ako nece prirodnim, blokiraj cilindar necim i nek neko lagano napumpa i onda odvrni siscu. isto ponovi i na drugoj strani.