VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Shomy007 Mart 22, 2014, 10:18:42 posle podne
-
Naime radi se o Golfu mk4 1.9 tdi 74 KW axr
Desava mi se sledece, Kada upalim auto pustim ga da radi par minuta na leru, i posle tih par minuta pocinje da susti -sisti nesto na auspuh.Pipnem papucicu gasa i to prestane i opet posle isto...to se desava i kada je hladan i kada je na radnoj temperaturi ,sta to moze biti?ide mi na k....
skidao sam crevo na usisu ,ono debelo dok auto radi na leru ,i onaj klip na egr-u se non stop krece gore-dole(jel to ok???)i kada pocne da sisti-susti na auspuh on tada zatvori egr.
sta moze biti u pitanju???
pozdrav i hvala unapred beer
-
moras da razgranicis dali ti se cuje nazad na izduv od auspuha ili napred oko creva usisa i egr-a.jer ako si skinuo crevo od usisa kod egr-a i tako pustio da radi auto sigurno je imao zvuk kao traktor rakovica ,ili probusem auspuh.
zato vrati creva i onda poslusaj pa pisi sta se desava.
a sto se tice egr-a nemoze ti on praviti probleme tj. kad je zatvoren on nema nikakvu ulogu na izduvne gasove a kad je otvoren onda vuce deo izduvnih gasova i rasterecuje izduvni sistem i zato nema tog sustanja (manji je pritisak u izduvu)
sistanje moze da bude do dotrajale turbine ili do katalizatora koji se raspao i sad proizvodi lose zvuke ili do prednjeg i zadnjeg lonca koji su dotrajali.
-
crevo sam samo na kratko skinuo da pogledam egr dal je otvoren....
a sto se tice turbine turbina je full remontovana pre 3 meseca ....taj zvuk sam imao i ranije...
katalizator nisam dirao
zvuk se najvise cuje na auspuh a potice negde ispod auta nemam pojma tacno..ali samo posle par minuta rada u leru i od jednom sistanje ,skapirao sam da kada taj zvuk pocne da se cuje ,da u tom momentu egr se zatvori
kazem egr kada radi na leru non stop se otvara i zatvara??
lonci su odlicni kao i cevi auspuha
katalizator ima ,ali neznam dal je izvadjeno sace posto se ne vide tragovi secenja
-
neznam koliko si raspolozan da radis neke "radikalne" zahvate na njemu ali ja bih ti preporucio da iskljucis EGR na njemu tako sto ces izvaditi crevo sa pecurke EGR-a i zacepiti nekim srafom
a katalizator skinuti ( i mozes da ga prodas do 100eura)
jer tvoj je auto presao xxxx km i taj katalizator je sigurno pri kraju ako vec nije izgubio funkciju i onda vidi hoceli biti sustanja,to kad odradis tvojem autu moze da bude samo bolje i da lakse radi.
ako i onda sisti onda turbina zeza ili prigusivaci u loncima se raspali.
jeb. ga sistem eliminacije
-
probao sam da raskacim egr ,kako si mi i rekao i tada se cuje to sistanje
e da zaboravio sam da naglasim da motor malo trese kada pocne da sisti,u tom momentu sam proveravao rad dizni i sve su odlicne
dal je moguce da je zapusen katalizator i kada egr zatvori da dodje do gusenja motora,ali me buni to sto on ide kao blesav ...msm u voznji nema problema.pali super ,ne dimi uopste
snimicu sutra telefonom kako to zvuci pa cu da postavim ovde
-
moguce je da je zapusen zato ga mici a EGR ostavi zatvoren,jer to je njegovo radno stanje tj. kad se ugreje auto on se svakako zatvara,
-
dal ce auto dimiti bez katalizatora ....msm globalno ,hoce li biti kakvih promena
-
bas nikakvih posledica ,
on je na autu iz razloga ekologije i niceg vise.
na moja 2 poslednja auta to sam uklonio i nema nikakve razlike, na bori tdi i na alhambri tdi
-
A Check Engine lampica svetli?
-
Do 2003-2004 ne prijavljuje gresku, pretpostavljam da je stari od te god.
Ako nema sondu na auspuhu nista ne prijavljuje
-
Meni je to jedina greška koju prijavi na dijagnostici.EGR,vidim,pomalo curi.Gledao sam milion DIY klipova o čišćenju EGR,ali nemam srca(muda!) da to odradim.Vremena takođe. biggrin
-
pozz! Neki kazu da bolje ide auto sa egr neki kazu bolje bez, ja sam moj egr zatvorio pre par godina cisto da ne razmisljam o tome dal je zapusen ili ne... i nemam primedbi. uzdravlje!
-
pozz evo ja imam 4vorku isto 74kw i erg mu je zatvoren tj blindiran i bas sam neki dan skidao erg iz drugih razloga i ona cijev koja ide s njega dole je puna taloga čađi zato msm da je bolje da je zatvorena inace bi začepila ergt ventil