VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: srdacar Mart 17, 2014, 03:44:08 posle podne

Naslov: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 17, 2014, 03:44:08 posle podne
Ljudi imao sam problem, od kada sam uzeo auto nijednom nisam cuo hladnjak da radi, uglavnom svakodnevno idem na posao kolima 15 km ( 10 km je autoput ) i temperaturu drzi u normali ( skoro na 1/4 pokazivaca, ne preko ) , e sad kada udjem malo u centar grada stani-kreni ume da digne temperaturu na polovinu cak i malo preko ali ne pali lampicu...

 E zadnji put kada sam se zaglavio u guzvi popeo je na pokazivacu malo preko pola i kada sam 10 ak min nakon guzve parkirao auto ( cekao sam nekoga i sedeo u autu )... auto skorz ugasen par minuta a odjednom je puklo ispod haube i pocela para da izbija, izasao brzo digao haubu kad iz cantre za vodu siklja voda kao onaj gejzir na adi ( ali nije izbila poklopac za sipanje vode nego onu malu sondu sto stoji pored poklopca na centru cantre..

E sada sta mislite da je u pitanju, da li je voda prokljucala zato sto ne radi sistem za hladjenje ili je nesto drugo u pitanju?

U pitanju je golf 1 cabriolet 1.8 gti , 82kw, zastavin karburator bez plina
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: ketz Mart 17, 2014, 04:14:45 posle podne
pa ako ti ne pali ventilator,moguce da ti je crkao termodavac na hladnjaku...
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: nesa-zeka Mart 17, 2014, 04:32:38 posle podne
kada si zadnji put gledao vodu u onoj posudi?? mozda si imao manjak vode pa nije mogla dovoljno da cirkulise i stojala je u bloku-glavi pa kad si stao i ugasio ono malo vode je prokljucalo....
ja sam tako imao 2 puta problem,ali ne bas toliko da izbije cep,samo mi se creva napregla,jer sam imao manjak vode pa nije mogla dovoljno da cirkulise niti da meri tacnu temperaturu vode....
uostalom pogledaj termodavac da li pali ventilator i pogledaj u pumpi za vodu onaj termostat da li otvara.....
i ako primetis nesto cudno sa temperaturom,pustaj grejanje na toplo najjace da duva i otvaraj prozore na kola,tako sam ja jednom,kada mi je crkao termodavac,i stigao sam kuci bez problema...
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 17, 2014, 04:51:27 posle podne
Posudu gledam bas cesto i primetio sam da posle par dana izgubi pola vode u posudi ( sipam na max i posle par dana pola cantre nema ) ... ali sam cuo da kada mesa vodu ( gubi vodu ) u motoru da izbacuje beli dim na auspuhu ali kod mene se to ne desava...

Moguce je da u tom trenutku nije imao dovoljno vode sto kazes pa je prokljucala i napravila toliki pritisak da je izbacila vodu...

A kako bih mogao da proverim termodavac, moram li kod elektricara ili mogu to i sam, nemam mnogo iskustva pa zato pitam?

Grejanje palim i drzi temperaturu u normali ali moram to da resim podhitno da radi kako treba
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: ketz Mart 17, 2014, 05:15:58 posle podne
provjeri na cepu od ulja mjesa li,ima li bijele pijene...a termodavac raskopcaj,pa ga spoji direktno sa akumulatora,vidi oce li ga upaliti
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 17, 2014, 05:18:57 posle podne
Ok provericu i jedno i drugo pa javljam sta je bilo
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 17, 2014, 05:44:12 posle podne
Vodu ne sme da gubi. Bar ne tako brzo u tolikoj kolicini.

Termoprekidac proveri (taj sto pali ventilator hladnjaka). Jos lakse, ako je sa dve zice, spoji jednu u drugu i ventilator treba da se upali. Ako se upali, termoprekidac je, nema sta. Kupi i zameni.

Sreca pa je benzinac, dizeli su mnogo osetljiviji na temperaturu.
I nemoj slucajno da se za..bes da palis auto dok nije sipana rashladna tecnost.

Znaci zamenis temoprekidac. Zakacis zice. Nalijes rashladnu tecnost na max. Upalis kola. I cekas da otvori temostat. A to se desava kada donje crevo hladnjaka postane vruce. I posle toga ce se upaliti ventilator hladnjaka. Nivo rashladne tecnost i ce opasti, a ti dolivaj dokle god pada nivo u cantri. Cep neka bude otvoren sve vreme. Neka se jedno 5 - 6 puta ventilator upali i ugasi, slobodno, nece da mu skodi. Kada vidis da nekoliko minuta uopste ne pada tecnost, to znaci da je sistem ozracen. I da je auto spreman za voznju.

Ako opet bude gubio, onda idi dalje. Proveravaj da li ima belog dima na auspuhu, da li se stvara onako kao slina na cepu od ulja. Mada on kad mesa ulje i vodu, to se vidi i po tome sto nemirno radi. Ali iskreno se nadam da to nije.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 18, 2014, 01:02:20 posle podne
Zimus sam imao antifriz u autu ali kada mi je izbio vodu sipao sam obicnu vodu koliko je moglo da stane i tako dalje dolivao kada vidim da zafali..

BladeBg Hvala na detaljnom uputstvu, ako sam te dobro razumeo mislis na ono donje debelo crevo sto ide u vodenu pumpu iz hladnjaka, to crevo kada se zagreje treba da pali hladnjak jel da... ?

Nadam se da cu se snaci, koju tecnost je najbolje da sipam?

Ne bi trebalo da mesa ulje i vodu, nema iza belog dima a gledao sam mu i cep od ulja, ne stvara se nista, a motor mirno radi kada se zagreje
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 18, 2014, 01:45:48 posle podne
G11 antifriz, crvene boje, po tome se najlakse pamti. I napravis rastvor sa destilovanom vodom u odnosu 50:50. I to sipas u rashladni sistem automobila.

A vodu nisi trebao da sipas, posebno ne cesmovacu, jer ima kamenac. Koji moze da se natalozi svuda. A gde god da ga ima, nije dobro.

Da mislim na donje debelo crevo. Kad ono postane vruce, malo posle toga treba ventilator da se upali, ako je sve ispravno. Naravno pratis u kabini temperaturu.

I trebas da ispustis to sto imas sada u rashladnom sistemu. To ispustas dok je auto hladan. Skines donje crevo sa hladnjaka i sacekas da iscuri sve. I vratis. I zategnes selnu, ako je puzna. Ako nije samozatezajuca fabricka. Ni slucajno nemoj da ispustas, ako je auto zagrejan na radnu temperaturu, nego samo kada je hladan motor.

Kad zavrnes selnu, nalijes mesavinu na max. Upalis kola. Cekas da otvori termostat i upali ventilator i dolivas dokle god pada nivo rashladne tecnosti. Cep na koji dolivas da bude otvoren sve vreme. Termoprekidac na hladnjaku zameni kad ispustis vodu, dok u njemu nema nista, pa zavrni i njega i selnu na crevu. Pa dalje.

Kad vidis da nivo dugo ne pada i motor radi dobro, nigde ne curi rashladna tecnost, zavrni cep (ne krvnicki) i auto je spreman za voznju.

Evo i dve tabele za mesavinu destilovane vode i antifriza:

(http://www.dodaj.rs/f/g/Cc/1Ue7MRnL/432.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1b/gd/4mpe3rSt/ann.jpg)
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: Twister Mart 18, 2014, 03:28:31 posle podne
Ako ti ne pali ventulator, proveri kontakte na termoprekidaca na hladnjaku,  hoce da oksidira ili cak zardja pa da nemas nikakav kontakt.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 19, 2014, 05:24:56 posle podne
Hvala vam drugari, za vikend se bacam na to da resim, nikako nemam vremena u toku nedelje...

Probacu sve sto ste napisali, ne sumnjam da cu resiti problem uz vasa uputstva, hvala jos jednom zivi bili  mahac
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 22, 2014, 01:37:16 posle podne
Nista, tu smo da se pomognemo.  :26
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 24, 2014, 02:24:06 posle podne
Nazalost nisam uspeo da resim problem, uradio sam sve redom ali dok je auto radio na leru u mestu polako je poceo da dize temperaturu ka polovini pokazivaca nakon 10ak min a voda je pocela da kljuca u cantri i polako da se preliva napolje

Evo redom postupka kako sam radio:

1. Ispustio sam svu vodu iz sistema
2. Odvrnuo stari termoprekidai i zavrno novi i utako činč koji ide u njega  ( kod mene je sa 3 zice )
3. Nasuo novu rashladnu tecnost 50:50 na max i ostavio otvorenu čantru
4.  Upalio auto i čekao da se zagreje donje crevo ( kada je postalo vruće temperatura je bila na polovini pokazivaca a iz čantre je počela da se prosipa proključala voda ali hladnjak se i dalje nije palio pa sam morao da ugasim auto da mi ne ode sva tečnost )

Hladnjak mogu da upalim samo preko dve žice direktno na činču koje moram da skinem kada ugasim auto da mi ne izvuku akumulator...

I električar mi je rekao da zamenim samo termo prekidač, da bi posle toga trebalo da ga pali, e sad šta sledeće da proverim?
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: nesa-zeka Mart 24, 2014, 02:45:37 posle podne
Tako se desava i kod mene sve dok ne zavijem cep i prvi put dok ne upali ventilator i ne otvori termostat,a u medjuvremenu povremeno otvaram cep i proveravam nivo vode....
jer sam skontao da termostat nece otvoriti tj slabije otvara,ako nema neki mali pritisak i dok ne bude cep zavijen....  2 termostata sam prosle godine promenio upravo zbog toga,jer sam tako kao ti cekao da se ugreje voda sa otvorenim cepom,a ona je krenula da preliva i da izlazi iz cuturice.....
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 24, 2014, 05:06:51 posle podne
Temostat ne otvara dobro brate.

Ispravnom termostatu ne treba pritisak da bi otvarao. Termostat, ako je ispravan, i da ga stavis u serpu i voda bude zagrejana na 90 stepeni, mora da se otvori. On reaguje na temperaturu, a ne ninakakve pritiske, mu.a i valcere...

Mada po tome kako ti pises i nesa-zeka, meni pada jedna druga stvar na pamet...Jel ti ispravna pumpa za rashladnu tecnost?

Sada ti je termostat ili pumpa. Treceg vise nema. Ako je vrelo donje crevo, kao i gornje, znacid a termostat pusta. Ali pumpa ne tera tecnost kroz sistem. Tako da bi rekao da je ona po prici. Ako je za utehu, nije skupa.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: djomla.tdi Mart 24, 2014, 05:21:17 posle podne
Ne znam je li neko vec pomenuo ali proveri da li ti kruži voda kroz ono tanje crijevo koje povezuje račvu na glavi motora i bocu za vodu. zna ono da začepi i ne kruži voda i zato može da izbacuje.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 24, 2014, 05:46:27 posle podne
To je odusak. On u velikoj meri sprecava stvaranje vazdusnih cepova. Ali ono je od hladnjaka do cantre. Njegova lulica je odmah do lule za veliko crevo(gornje). Jos nisam cuo da se ono bilo kome zapusilo. Ali sta ga znas.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: nesa-zeka Mart 25, 2014, 04:17:24 posle podne
Temostat ne otvara dobro brate.

Ispravnom termostatu ne treba pritisak da bi otvarao. Termostat, ako je ispravan, i da ga stavis u serpu i voda bude zagrejana na 90 stepeni, mora da se otvori. On reaguje na temperaturu, a ne ninakakve pritiske, mu.a i valcere...

Mada po tome kako ti pises i nesa-zeka, meni pada jedna druga stvar na pamet...Jel ti ispravna pumpa za rashladnu tecnost?

Sada ti je termostat ili pumpa. Treceg vise nema. Ako je vrelo donje crevo, kao i gornje, znacid a termostat pusta. Ali pumpa ne tera tecnost kroz sistem. Tako da bi rekao da je ona po prici. Ako je za utehu, nije skupa.
Zato sam rekao da sam promenio 2 termostata i pumpu za vodu glanc novu i opet je isto,kada odvrnem cep i cekam da se zagreje on negde blizu polovine temperature krene da izbacuje vodu iz posude,a promenio sam creva,skidao sam i usisnu granu i menjao onu gumicu jer ona hoce da se zatvori i ne pusta vodu kroz usisnu granu....  i na ono malo crevo sto ide iz hladnjaka u posudu i tu kruzi voda.....
i na kraj sam digao ruke od toga....
 i pri zagrevanju motora sa zatvorenim cepom nabija pritisak u creva dok termostat ne otvori,pa kad otvori on vrati sve u normalu,nema pritisak,izgubi se.... sta mu je nemam pojma...
jedino sto sam cuo da ljudi rade je da probuse termostat malom burgijom da koliko toliko prolazi voda...
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 25, 2014, 05:24:42 posle podne
Neko probusi sa burgijom na onom spoljnom krugu, neko izvuce srce temostata, neko izbaci termostat. Nista nije ispravno od toga. Da treba da ima rupu na sebi, fabrika bi je izbusila.

Kad sam tek polozio voznju, tad naravno nisam imao svoj auto, odakle mi svoj auto sa 18 godina? Od cega da ga kupim? Jos sam isao u skolu. Grebao sam se od caleta. Bio u pitanju stari Audi 80 kocka 1.6D. 1981 god. I dize temperaturu, dize,...A sve promenjeno. I nije bilo drugog nego da se izvadi termostat. Non-stop je prokuvavao. Motor mu je bio naravno u ku..u. I tako jos neki mesec je isao. Bilo lepo vreme. Leto. I posle mu cale uradio generalnu pred zimu. I tada je sve bilo super.

Onaj cep koji imas na cantri je cep visokog pritiska. Ali to ne znaci da on moze da propusti veliki pritisak.  I nikad se ne steze krvnicki. Zato ljudi kad krene da im dize temperaturu u gradu, parkiraju se negde sa strane i otpustaju ga po malo da propusti pritisak koji se nalazi u sistemu tada i zato dize temeraturu. Nikako ne otvaraju, jer ce da izbije rashladnja tecnost kao iz gejzira.

A desi se i da taj cep ne radi dobro svoj posao i da uopste ne propusta pritisak i zato auto prokuvava. Taj problem je moj burazer jednom imao. I otisao, kupio novi cep visokog pritiska (100 dinara) i nikad vise problem.
Naslov: Одг: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: duleVW Mart 25, 2014, 11:43:09 posle podne
Da pitam nesto kratko, sta moze da se desi ako se skine termostat, gold mk1 1.6 D?

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: Ivan Mart 26, 2014, 01:15:15 pre podne
Nece da se greje kako treba.
Pogotovo u hladnom periodu.

Postoje termostati sa fabricki izbusenim rupama.

Pritisak na koji cep reaguje je oko 1-1.3 bara.

Lampicu pali kad ostane bez vode i kad bas temperatura ode u +.

Koliko znam G11 je zelen boja a G12 narandzasto/roze boje.
Barem sam ja tako vidjao do sada.

Cep mora da bude zavijen kako bi se stvorio odgovarajuci pritisak u sistemu.

Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 26, 2014, 02:29:46 pre podne
Da. G12, crveni. A sta sam ja napisao? G11? Greska u pisanju, izvinjavam se. Uglavnom na crveni sam mislio.

A sta ce pritisak u sistemu za hladjenje? Ne za..bavam te, ozbiljno pitam. Termostat reaguje na temperaturu, a ne na pritisak. I da ga zagrejes u serpi sa vodom, otvorice.
Naslov: Одг: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: duleVW Mart 26, 2014, 05:07:41 pre podne
Hvala Ivane na odgovoru.

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: Rocky Mart 26, 2014, 09:05:14 pre podne
Uglavnom kada auto ostane bez tecnosti stvore se vazdusni cepovi pa bi bilo pozeljno nakon paljenja i podizanja temperature auta ozraciti sistem. Na nekim kolima je to na hladnjaku a na nekim sraf kod termostata, malo se odvije i neka curka voda dokle god izbijaju baloncici, kad prestanu to je to. Povremeno dosipati vodu. Cep ne mora da bude zatvoren. Najcesce se napravi cep i topla voda ni ne dodje do donjeg creva tj. termostata i onda kljuca i izbija na cantru.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: kadi Mart 26, 2014, 10:34:43 pre podne
nijednom vw-u ne treba ozracivanje,on sam to odradi,za razliku od ponekoh francuza i italijana kod kojih treba tri knjige procitat i deset srafova odvit da bi ga ozracio
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 26, 2014, 10:35:38 pre podne
Kod mene voda kruži kroz sistem, svako crevo se zagreje kada auto dostigne radnu temperaturu ali se hladnjak nikako ne pali....

Da li može nešto da mu se desi ako za prvu ruku vozim auto sa stalno upaljenim hladnjakom preko dve utaknute žice u činču za termoprekidač ( radi stalno na prvoj brzini tako ) pa kada parkiram samo izvučem žice zbog akumulatora???

Sistem je ozračen, sipana je voda, kontrolišem radnu temperaturu, nivo vode u čantri itd...?
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: Rocky Mart 26, 2014, 10:44:51 pre podne
nece mu se nista desiti ako radi ventilator, trebalo bi videti zasto termostat na hladnjaku ne radi, proveriti za koju temperaturu je ugradjen.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 26, 2014, 05:10:26 posle podne
Brate, cim on pali ventilator, znaci do termoprekidaca na hladnjaku je.

One zice koje ukljucujes na termoprekidac, nisu povezane na diretnu struju sa akumulatora. Vec idu preko brave za paljenje. Znaci kad vratis kljuc u iskljucen polozaj, nece raditi.

Tako da probaj da veze zice jednu u drugu i neka radi tako. Nema potrebe da ga iskopcavas, jer ce se sam ugasiti kad ugasis auto. Ako je neko je..vao ale, pa ga prespojio direktno, to ces videti tako sto se nece gasiti kada iskljucis auto. Onda ces morati da ga iskopcavas. Ili da izvedes u kabinu prekidac za ventilator. Koji nikako nije visak. Ja sam to imao na Audiju 80. I kocki i jajetu. To su bila stara kola i sta ga znas.

I vidi da li onda dize temperaturu.

Ali to sto kaze Roki, to ne sme da bude trajno resenje, mora da se vidi sta je sa termoprekidacem i zasto ne pali. Da li je on predvidjen za tvoj auto. Sta pise na njemu?
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: lukenic Mart 26, 2014, 06:50:08 posle podne
Brate, cim on pali ventilator, znaci do termoprekidaca na hladnjaku je.

One zice koje ukljucujes na termoprekidac, nisu povezane na diretnu struju sa akumulatora. Vec idu preko brave za paljenje. Znaci kad vratis kljuc u iskljucen polozaj, nece raditi.

Tako da probaj da veze zice jednu u drugu i neka radi tako. Nema potrebe da ga iskopcavas, jer ce se sam ugasiti kad ugasis auto. Ako je neko je..vao ale, pa ga prespojio direktno, to ces videti tako sto se nece gasiti kada iskljucis auto. Onda ces morati da ga iskopcavas. Ili da izvedes u kabinu prekidac za ventilator. Koji nikako nije visak. Ja sam to imao na Audiju 80. I kocki i jajetu. To su bila stara kola i sta ga znas.

I vidi da li onda dize temperaturu.

Ali to sto kaze Roki, to ne sme da bude trajno resenje, mora da se vidi sta je sa termoprekidacem i zasto ne pali. Da li je on predvidjen za tvoj auto. Sta pise na njemu?
     Ne ide napajanje preko brave ventilator treba da radi i kad je auto ugasen ako je ispravan prekidac
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 26, 2014, 07:06:48 posle podne
Ja brate stvarno ne znam. Imao sam dva auta iz VAG grupacije, tih godina. I na jednom i na drugom se iskljucivao ventilator hladnjaka, cim ga skinem sa kontakta. bez obzira da li je ohladio ili ne.

Na vecini je tako. A vidjao sam i neke kojima radi i kad skines sa kontakta. Radi sve dok ga termoprekidac ne iskljuci. Direktno povezan. Kod mene to nije bio slucaj. Kao i kod vecine Vagova sa tim i slicnim motorima, sa kojima sam se sretao. Pricam iz licnog iskustva.

Hvala Bogu, kad su pravili passata B5, neko se opametio, pa stavio visko-ventilator. Sto je mercedes odavno uradio.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: lukenic Mart 26, 2014, 08:12:27 posle podne
Rasturao sam dosta dvojki i T2/3 kombije i na svakom koji je imao dve bzine ventilator bilo je kontrolisano sa termoprekidacem      tako da i ja ne pricam napamet.Upravu smo onda obojica
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 26, 2014, 09:05:22 posle podne
I to me je bas interesovalo da li ce da ugasi ventilator, kad ga skinem sa kontakta. I uvek je gasio. Bez obzira na temperaturu. U svakom slucaju, dok ne proveris, nista nije sigurno po standardu. A vidjao sam i jedan i drugi slucaj.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: Ivan Mart 27, 2014, 12:49:21 pre podne
Kod mene radi ventilator i bez kontakta.
Cim ga ohladi sam se gasi.
Mislim da je tako na svakom autu iz VAG grupacije koja su se proizvodila u tom periodu.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 27, 2014, 01:12:18 pre podne
Imao sam u licnom vlasnistvu 2 Vag-a iz tog perioda. Audi 80 CC 1.6D i Audi 80 jaje 1.6b sa plinom. I na oba se gasio ventilator kad skines sa kontakta. Takodje dva Audija 80 kocke, one pre CC-a 1.6D, koje je imao moj cale, bila je ista prica po tom pitanju. I sada, Audi 80 CC 1.6D, koji ima moj cale, njemu je isto tako.

A pre te dve kocke je imao moj cale isto Audija 80 kocku, 1.3 benzinca. E na njemu  se nije gasio ventilator kada skines sa kontakta. Nego je radio nezavisno da li je auto na kontaktu ili ne,
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: Rocky Mart 27, 2014, 08:32:53 pre podne
na audi jajetu se gasi a na kocki ne, imao sam oba, na jajetu samo ako je bas visoka temperatura ostane da hladi a na kocki uvek leti je ostajao da radi 10-15 sekundi, govorim o benzincu 1.6 i 1.8, moguce je da ima razlike od tipa do tipa motora.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 27, 2014, 12:05:38 posle podne
Na mom starom cabriju koji sam prodao pre kupovine ovog sada, se ventilator vrteo kada je auto ugašen tako da verovatno to sve zavisi od modela do modela a opet posle toliko godina je moguće da je tu svašta dirano i skrenuto sa standarda, ko zna...

Sada trenutno na mom autu kada utaknem te žice u činč za termo prekidač, ventilator se vrti nezavisno od kontakta i radi na prvoj brzini dokle god ima snage akumulator pa zato moram da skidam te žice kad god parkiram.

Kao što rekoh stavio sam novi termoprekidač kupljen u wagen komercu i detaljno im naveo za koji motor i auto mi treba a i stari kada sam skinuo je indentičan novom tako da je problem verovatno kao što BladeBg reče u pumpi ili termostatu, to ću uskoro proveriti pa javljam novosti, nadam se dobre  thumbup
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: srdacar Mart 27, 2014, 12:10:06 posle podne
Raspitao sam se za cene,  nova pumpa je oko 1,400 din a termostat oko 800 din.
Termoprekidač 1,100 din...
Eto još jedne velike prednosti golfova, jeftini delovi  biggrin
Sve to plus ruke majstoru i valjda će problem biti rešen
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 29, 2014, 01:35:34 pre podne
@Roki,

I ja sam imao oba, i bas iz iskustva pricam. Na CC-u koji vozi moj cale sam izveo ventilator direktno da se pali na prekidac koji sam namestio u kabinio je auto star 30 godina i odkud znam. I na njemu, ako povuces taj prekidac, a auto ugasen, ne pali se ventilator. Pali se tek kad das kontakt.

A to se namesta tako sto uzmes jednu duplu zicu i vezes na krajeve kabla koje ubadas na termprekidac. I na drugom kraju tog duplog kabla stavi prekidac na koji palis. To dodje isto kao da si skinuo zice sa termoprekidaca u uvezao ih jednu u drugu.

A pumpa kad crkne, to je mnogo za..bana stvar. Ali to je bio posao. Zamenis je za pola sata laganog posla. I na klinastom kaisu je.

A sada na passatu, pola kola moram da rasturim da je zamenim. Kao veliki servis da radim. I ide preko zupcastog. Kad sam ga kupio i veliki servis uradio i nju sam zamenio. Stavio SKF-ovu. Valjda mene nece izdati.
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: Shomi Mart 29, 2014, 09:52:29 pre podne
Golf 1, benzin, ostaje ukljucen vent kada se skine sa kontakta. leti pogotovu zna da radi i do minuta... Na cetvorci dizel, pojma nemam sta se desava....
Naslov: Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
Poruka od: BladeBG Mart 29, 2014, 02:54:15 posle podne
I na Audiju 80 b4, 1.9 TDI, isto nije vezan direktno, nego preko brave. Imao moj tetak. Na njemu smo bas menjali termoprekidac.

Ali za neku moju logiku, bolje je da bude vezan direktno. A ne preko brave.