VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Gti94 Mart 13, 2014, 12:23:13 pre podne
-
Pozdrav ljudi, ovo je pitanje cisto informativno, ako nije neki veci problem za resavanje da resim to , Menjac radi odlicno nemam problem da promasuje prvu i da upada u rikverc i obruto vec je problem kad ubacim u voznju iz 2 u 1 upada u 1 malo teze , znaci samo kad ide iz 2u1 ostale brzine idu odlicno , kad je auto ugasen probao sam da ubacujem u upada jedino u voznji nece , ali kad krecem znaci upalim auto ubacim u prvu upada bez problem . Razmisaljam da mozda treba da se malo pritegne sajla za kvacilo mozda kvacilo neodvaja bas najbolje neodvaja pa zato malo teze upada ? , msm ako neko zna i nije nesto ozbiljno da mora da se otvara motor , onda da to resim posto mi ide na zivce :angry:
-
promijeni sinhron prve
-
Pozdrav!
Potpuno isti problem sam imao i to me je izludjivalo, posebno kad treba da krenem na semaforu i sl. Vozio sam ga kod dva razlicita majstora i obojica su mi rekli na keca, bez detaljnijeg pregleda da mora da se otvara menjac i da se vidi sta je sa sinhronima. Pregledao sam polugice i kugle i resio da probam prvo sa zamenom toga pa da onda idemo na skuplje ako je potrebno.
Kupio sam set za reparaciju biraca brzina i za 2 sata sve izmenjao, podmazao i sada menjac radi kao nov, za ne prepoznati, ulece u svaku brzinu maltene sam. majstor1
P.S.
ceo set kosta od 1500-2000 din.
ovako izgleda:
http://screencast.com/t/VLOn6ataBd (http://screencast.com/t/VLOn6ataBd)
:46
-
Ne razumem kakav je to problem kada u voznji nece iz druge u prvu. Mislim da se prebacivanje iz vece brzine u prvu je moguce samo kada auto maltene stoji. Nemoguce je ubaciti u prvu kada ides 20km/h.
-
I u mojoj trojci moras maltene da stanes skroz da bi ubacio u prvu , cini mi se da lakse upadne u prvu kad ide iz druge nego kad ubacujem iz lera u prvu.
-
I ja imam slican problem na 4-ci... Kada krecem iz prve, u drugu mogu da presaltam do oko 3000 obrtaja,posle nema sanse. A kada saltam nanize,iz druge u prve,moram maltene da stanem da bi prebacio.... Nov org birac je stavljen(stiglo iz Germany) i malo bolje(preciznije) ali isti problem. Koliko kosta sinhron ako je do njega?
-
Imao sam isti problem na dvojci od pre par dana neće u prvu u vožnji a kada je ugašen ide, poučen iskustvom ovo mi je već deseti wagen,
bio sam ubeđen da je set kvačila pri kraju desilo mi se više puta da ne odvaja lepo pa kada zamenim set kvačila onda radi odlično.
Menjao sam sve one gumice i plastike pre dve godine ali samo onaj deo napred ovamo na šalt heblu nisam.
Juče odem kod drugara na kanal reko ajde da proverim ulje u menjaču, falilo oko pola litre počelo da curi na semeringu do poluosovine.
Probam posle dolivanja ulja već bolje ulazi ali nije to to ali mogu da ubacim u prvu.
Reko ajde da probam da nemenjam set kvačila uzmem opet set za reparaciju i izmenjam sve one gumice i plastikice ali ovaj put skinem i auspuh požarni lim i ceo šalt hebl kad tamo se raspala samo jedna gumica na onoj šipki od šalt hebla ka napred prošli put nisam to menjao mrzelo me da skudam auspuh zamenim to i spakujem i menjač radi kao sat.
Znači prvo zamena ulja u menjču 2 litre 1000 din i set za reparaciju 850 dinara pa tek onda ako nerešite problem menjajte set kvačila ili sinhrone.
Inače nisam nikada menjao ulje u menjaču mi na jedenom autu samo proveravao nivo ,jer većina majstora viče ma netreba to i meni tako ostalo,
ali posle ovog iskutva ću početi.
-
Imam isti problem na G4 i jos gori, narocito kad je hladan, iz prve u drugu i iz druge u prvu zapinje i mora da se ceka da uklopi a ne krci, kad se ugreje to malo bolje ide al opet nije dobro. Ostale brzine ok idu. Ulja ima a sto se tice onih sajli tu pojma nemam sta im raditi. Isto kada stoji u mestu salta se extra. Ne mislim i nije sigurno u redu da se mora stati da bi se ubacilo u prvu brzinu, pa nije to fica. Imao sam nekada z101 i iz druge u prvu ubacivao na 30 kmh bez problema driving
-
Koliko znam u prvu se i ne ubacuje dok je auto u pokretu.
Mozda do nekih 3-4 km/h ali preko toga nema sanse da upadne bez krcanja.
-
Pa to ja pokusavam da im objasnim ali nista. Znaci ljudi, U PRVOJ SE UBACUJE KADA AUTO STOJI. Nije Vam nista pokvareno, opusteno formidable
-
Postoji mehanizam u menjaču koji sprečava ubacivanje u prvu,dok auto ne stane ili ne uspori dovoljno. Da se ne sj..e menjač.
NOT sent from Iphone 4,5 or 6
-
Zar nije sinhron taj koji zaustavlja zupcanike kako ne bi bilo krcanja?
Prva i rikverc nisu sinhronizovane.
-
Pa nije to fića kome prva brzina nije sinhrona, ko ne moze iz druge u prvu na brzini do 10 km/h, ili nesto nije u reu sa kvacilom ili sinron prve... Nemoj da se brukate
-
Ne znam kakav mehanizam je u pitanju,objasnice Gedora čim se pojavi. Ili ce oćerat sve nas u pm biggrin
NOT sent from Iphone 4,5 or 6
-
Pa nije to fića kome prva brzina nije sinhrona, ko ne moze iz druge u prvu na brzini do 10 km/h, ili nesto nije u reu sa kvacilom ili sinron prve... Nemoj da se brukate
Meni i kad je bilo novo kvacilo nisam mogao da ubacim u prvu preko 5km/h.
-
Tačnije 4 km/h,to je granica ;)
NOT sent from Iphone 4,5 or 6
-
Tacno, 4-5 kmh, preko toga ne treba da moze da se ubaci u prvu. :25
-
Znači menjač na mom golfu je neispravan? :( Ja idem recimo 30, zgazim malo na kočnicu i na 18-20 km/h ubacim u prvu onako poprilično lagano, moraću kod majstora da vidim šta je..
-
Nesto mi tu ne stima. Prethodni auto(stilo abarth) bez problema je ubacivao sa nekih 20km/h iz druge u prvu,i to je imao selespeed...Da nesto nije valjalo,komp bi izbacio gresku. Peugeot 206 xs pre njega takodje sam mogao kako sam hteo bez ikakvih problema.... Zbunjen sam.. wacko
-
Mozda je na novijim menjacima odradjeno da moze na malo vecim brzinama da ubacis u prvu.
-
Pa neznam... Meni ne smeta toliko iz druge u prvu, koliko iz prve u drugu....
-
Pozdrav!
Potpuno isti problem sam imao i to me je izludjivalo, posebno kad treba da krenem na semaforu i sl. Vozio sam ga kod dva razlicita majstora i obojica su mi rekli na keca, bez detaljnijeg pregleda da mora da se otvara menjac i da se vidi sta je sa sinhronima. Pregledao sam polugice i kugle i resio da probam prvo sa zamenom toga pa da onda idemo na skuplje ako je potrebno.
Kupio sam set za reparaciju biraca brzina i za 2 sata sve izmenjao, podmazao i sada menjac radi kao nov, za ne prepoznati, ulece u svaku brzinu maltene sam. majstor1
P.S.
ceo set kosta od 1500-2000 din.
ovako izgleda:
http://screencast.com/t/VLOn6ataBd (http://screencast.com/t/VLOn6ataBd)
:46
vidim kako ulijece cim je poceo da drobi http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59146.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59146.0)