VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dilindaratrade Mart 12, 2014, 07:27:56 pre podne
-
Primetio sam u poslednje vreme da se ispod auta pojavljuju mrlje od ulja, ne velike, ali za noc bude recimo precnika 4-5cm. Skinuo sam suspleh i oterao u perionicu gde su oprali motor perfektno. Posle samo jednog dana, opet ulje. Sa prednje strane motora nema ni traga, dok sa zadnje kao da se slivalo. Pre dva meseca je promenjena dihtung masa na poklopcu i tu ne pusta sigurno. Primetio sam da EGR ventil pusta ulje. Ja ga obrisem i posle samo per kilometara opet uljav. Vidi se na slici. Merio sam i dolivao ulje i na 500km prospe 300-400ml ulja. Auto je presao 196 000km i redovno je servisiran, ulje i filteri na 10.000km. Sta da radim i koje je resenje?
(http://s28.postimg.org/f6zgcvoct/photo.jpg)
-
Koliko sam ja uspeo da skontam to im je bas boljka vecina popusti tu.Resenje zamena ili uklanjanje.
-
tu teoretski netreba da ima ulja ,kroz te cevi prolazi vazduh
po svemu sto si opisao turbina ti je pri kraju,ne gine joj reparacija.
to je prevelika potrosnja ulja ,to ulje ti se gomila u interkuleru i kad ga ima dosta a ti nacepis auto bog da ti je u pomoci pop1 ide pravo u motor :28,
zato nemoj rizikovati idi pravo kod majstora
-
ti na 1000km dolijes 0.8 ulja? to je na 10k 8 litara. pa ti ne moras menjati ulje.
-
Il si se presao kada si kucao kilometetre, ili potrosnju.... previshe je to.
Skini ti donje crevo od interkulera, podmedni neku kanticu pa gledaj sta ce biti.... ko sto rekose tu ne bi smelo da ima ullja... Nemoj se zezati sa ovim, turbina ti je za servis definitivno.....
-
jel ti dimi auto...jer sa 0.8 l na 100 km ,kapiram da bih trebao da purnja plavi dim kao blesav....
-
ni ja ne vjerujem da ti svo to ulje kapa samo sa EGR-a. Vidi ima li ulja u interkuleru, ako ima posla je turbina, bolje je odmah radi jer ce ti sje*ati motor.
-
Hvala na odgovorima, bio sam u servisu i imao sam sta da vidim. Kada su skinuli suspeh bio je prekriven uljem. Na karteru se skupljale kapljice koji kad otezaju padaju la suspleh. Rezultat pregleda pukotina na karteru, napravljena znam i kada u januaru kada sam vozio auto par dana bec suspeha koji je bio na krpljenju, a isao sam po makadamu. Skinut i zavaren, detaljno pregledan. Zamenjeno ulje i filteri (koristim vec duze vreme Total 9000 5-40 umesto Castrol Edge 5-40, razlike nema). Oprali su motor, suspleh. Auto su pregledali na dijagnostici, sredili neke nedostatke sitne prirode, skinuli turbinu, ocistili izduvnu granu i sve sto ide tuda, bilo gareza, podmazali neku klapnicu sto zna da zeza na turbini, ispustini to ulje iz intercoolera kojeg nije bilo mnogo, jedva za 1/4 case od jogurta, a nikad do sada nije skidano....Merili kompresiju, promenili mi amortizere prednje koji su procureli, probali auto i vratili mi nazad i rekli:
Potrosnja ulja nije potrosnja nego prosipanje, potrosnja sve do 1l na 10000km za TDI kazu da nije dramaticno. Kompresija odlicna, turbina dobro radi, nema plavog dima i nikad ga nije bilo. Ovo sto slini na EGR kazu da je normalno za auto sa skoro 200.000km, da je normalno da svaka turbina malo provlaci na toj kilometrazi i da nije za paniku, ako me nervira da svaka tri cetri dana prebrisem i reseno. Odgovor na pitanje u kakvom je stanju motor i turbina, rekli su mi da je sve u odlicnom stanju, bez panike, jer nema ni jednom loseg znaka sto nagovestava nesto lose.
Rezultat: Isao sam na malo dalji put oko 500km u jednom pravcu i vratio se nazad, vecina autoput prosecna brzina 120km/h, ali sam ga i natezao do kraja par puta, kratko. Napunio rezervoar kad sam posao do vrha, kad se vratio, ponovo napunio na istoj pumpi 46.5 litara za predjenih 1021km. Izmerio ulje, nije se maklo, pogledao na EGR nema ni traga od ulja. Znaci stvar resena.
Razlog moje panike je sledeci: Pre januara ove godine, auto nije imao nikakav problem, samo mali servis i teraj, cesto putujem preko i nikada nikakav problem! Nisam imao potrebu nikad da dolivam ulje, jer nisam primetio na 10000km da se nivo menjao, a i majstor kaze da je perfektno stanje. Sa tim znanjem, desilo se ovo odjednom....
Praticu desavanje do sledece zamene, pa cu javiti! Hvala na odgovorima.
-
evo slike sto sam obecao
(http://imageshack.com/a/img542/3264/tz5r.jpg)
(http://imageshack.com/a/img62/5351/rmxd.jpg)
ja sam sa ovim oil catch can-om ili ti separatorom ulja uradio par auta i rezultat je vise nego dobar
a slikacu kod mene na autu isto je ovako uradjeno ....
drago mi je da si resio problem ali bez ove stvarcice ,opet ces imati veoma dosta ulja na egr ventilu i usisu ,inter kuleru i td....sada nema zato sto si ocistio IC
naravno ulja ce nekada bit u interkuleru i od turba jer svaki turbo propusta neke male kolicine ulja,sve zavisi koliko je zgazila km..... :26
U ZDRAVLJE DA TE SLUZI
-
Il si se presao kada si kucao kilometetre, ili potrosnju.... previshe je to.
Skini ti donje crevo od interkulera, podmedni neku kanticu pa gledaj sta ce biti.... ko sto rekose tu ne bi smelo da ima ullja... Nemoj se zezati sa ovim, turbina ti je za servis definitivno.....
Da je previse ,jeste slazem se
Sa tolikom potrosnjom ulja ,da je turbo u pitanju -prvo sto bi dimio ko blesav , a druga stvar verovatno bi otisao u iber turu....
tako da potrosnja ulja nekada nije potrosnja vec prosipanje kao sto je kod njega bio problem
ja sam moj turbo remontovao dzabe zbog toga sto su mi rekli,,,,turbo ti je rikavela....i u servisu me operuskali dzab-dzabe 300 eura
sto sam kasnije provalio .Jer problem je bio nesto sasvim drugo :26
-
pa ako ti je toliko pustao ulje, kako nisi primjetio lokvu koja je bila metar kvadratni ispod auta? lollol
-
primetio je
Primetio sam u poslednje vreme da se ispod auta pojavljuju mrlje od ulja, ne velike, ali za noc bude recimo precnika 4-5cm.
(http://s28.postimg.org/f6zgcvoct/photo.jpg)
-
Primetio sam da ulje curka ispod auta, ali su to bile male fleke bas kao sto sam to napisao 4-5cm, jer auto parkiram gde stignem, svaki dan ga vozim pa nisam primetio velike mrlje. E sada jos nesto, sa unutrasnje strane suspeha nalepljene su neki kao sundjeri ili sta vec koji su zadrzali ulje, pa zato nije bilo lokve, a i ne moze lokva da se stvori zbog pukotinice iz koje izlazi ulje kap po kap, ali kap po kap izadje 300-400ml na 500km. Sada hvala bogu ne izlazi nista i sve radi kao singerica!
Jos jednom hvala na odgovorima.
-
tu teoretski netreba da ima ulja ,kroz te cevi prolazi vazduh
po svemu sto si opisao turbina ti je pri kraju,ne gine joj reparacija.
to je prevelika potrosnja ulja ,to ulje ti se gomila u interkuleru i kad ga ima dosta a ti nacepis auto bog da ti je u pomoci pop1 ide pravo u motor :28,
zato nemoj rizikovati idi pravo kod majstora
kakve veze ima turbina bila nova ili losa sa curenjem ulja na egr? a?
-
+1 :26