VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: dnk Mart 05, 2014, 10:18:42 posle podne
-
Pozz za sve ...
Treba mi vase misljenje .... auto je malo duze verglao kada pali ... malo sam citao po netu i nasao da treba na dijagnostiku ... uradio sam to i ima ovu gresku :
Adresa 01: Motor Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Br. Dijela SW: 03G 906 016 FS HW: 028 101 195 5
Komponenta: R4 1,9L EDC 0000SG 6124
: 12345678 Serijski broj: VWZ7Z0D0219910
Kodiranje: 0000071
Radnja #: WSC 00028 028 00001
VCID: 79F39C4049B1
1 Greska pronadjena:
19463 - Senzor Pozicije Bregaste (G40): Bez Signala
P3007 - 000 - - - Naizmjenican
Zaledjeni Podatci:
RPM: 273 /min
186.0 Nm
Brzina: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
10.56 V
Bin. Bitovi: 00000100
Ler Stabilizacija: 0.0°KW
(nema jedinica): 32.0
trazeci poziciju tog senzora ustanovio sam da je isti bio istekan ... kada sam ga ustekao poceo je da pali na zub ... medjutim , to se mijenja , povremeno opet vergla 3-4-sec pa upali a ponekad odmah na zub upali ... sta bi to moglo biti ... meni se cini da je prekid negdje u kablu ili kontaktu na djeku i sl.
sta vi mislite ??
-
Posle ustekavanja, brisao si gresku? Ponovo prijavljuje istu?
-
tako je ...
-
pa promeni senzor pa probaj... ili ga daj nekom ko ima osciloskop da ga ispita ...
-
.. najlogicnije mi je da se u voznji usljed vibracija izgubi kontakt ... mislim , tako nesto ... jer kada pocne da pali - pali na zub svaki put uzastopno a onda poslije voznje odjednom pocne da vergla i onda tako uzastopno jedno vrijeme ... pa opet pocne na zub ... i sve tako ....
-
ova greška što si gore kopirao je posle ubadanja dzeka... tako da bi trebalo da je senzor u pitanju,ali dok ga ne zameniš ili ne ispitaš ,možemo samo da lupetamo...
-
mjenjao sam jos 2 senzora ... polovna ali covjek kaze da su ispravni .... isto se desava ...
-
pa tako napiši odmah... a da li je na ta dva senzora što si menjao isti kataloški broj ???
-
nije ... ali je isti model ( na oko ) ...
-
e jbg sad... može bit isti na oko koliko hoćeš ako mu se vrednosti ne podudaraju... probaj to sa pravim senzorom,ako bude ponovo prijavio grešku,onda ili je kabal ili centrala(ECU) !!! A može da se desi i da nije uzupčen kako treba... :P
-
.. ok , vidjecu jos ... malo cu jos testirati ... hvala ti u svakom slucaju na izdvojenom vremenu ...
-
beer
-
... prilikom kupovine senzora morali se slagati kataloski broj .... jer auto sam tek kupio tako da neznam dali je orginalan kataloski broj na ovom mom senzoru ???
ima li neki program koji na osnovu podataka o vozilu pokaze koji je orginalni kataloski broj ugradjenih fabrickih dijelova ??
-
Program se zove Etka, pitaj člana Ivan on je ima pa nek ti pogleda kataloski broj.
Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
-
fala ti druze ... kontaktiracu ga ...
-
da se javim opet ...
malo sam dalje istrazivao i odvezao auto jednom dobrom autodijagnosticaru koji me poslao kod svog prijatelja mehanicara da mi malo pomjeri remenicu bregaste, rekao mi je da nije uzubljen bas najbolje ... sto je ovaj i ucinio .... Rezultat tog je sada jedino sto mi ne prijavljuje gresku senzora svaki put vec povremeno ( na dijagnostici ) a problem verglanja je ostao skoro isti - malo pali na zub , malo vergla ... i sve tako .... Ono sto sam primjetio da vise signal sa senzora bregaste nije isti ( zaledjen ) vec se mijenja, mijenjaju se prikazane vrijednosti na greski dijagnostike ...
imate li prijedlog dalje ...
-
otidi do Bate majstora u Zenici i rjesit ce ti problem
-
Zameni instalaciju i resio si problem.Vise puta imao isti problem.
-
koju instalaciju .. od cega ??
-
ispod ventil dekla sto ide na dizne, grijace i senzore
-
provjerit cu to pa se javim ...
-
jos nista nisam rjesio, ne mogu naci ovaj djek ....
-
ppozz ..
ponovo se javljam i lagano ludim ...
poslije svih problema, zamjene senzora bregaste, reparacije alnasera ... sve je isto ...
cak sam zamjenio i ozicenje izmedju ECU i senzora bregaste ... izbacio sam đek ... auto radilo 2 dana i opet po starom .. sve bilo ok dok nisam oprao auto ... sad, ne mora znaciti da je od pranja ali ja i dalje imam problem ...
proguglao sam dosta foruma , svi se zale da hladan pali a vruc nece a kod mene nema veze jel hladan ili vruc ... kad pali pali na zub dan dva a onda vergla 3 - 5 sec dan dva i sve tako ....
ne znam sta vise da probam ...
-
... oppp ... najnovija vijest ...
jutros da upalim samo kratko zavergla, uspori verglanje, nulira mi sat na tabli i krci ....
po svoj prilici akumulator.
dodjem s posla, uzmem ampermetar, pokazuje 0,21 - 0,30 A zakljucano auto ( posumnjao sam da mi nesto izvlaci akumulator ), da li je to u granicama normalne struje .. a akumulator sam stavio da se puni .. pa vidjecemo ...
-
znaci ... auto ponovo pali ali na isti nacin , nema napretka, ....
malo sam cackao oko senzora i znam da je ECT senzor za temperaturu tecnosti ... znam mu ulogu, ali nije mi jasno zasto jedan imam i u instalaciji za naftu i koja mu je uloga ??