VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bigguy Mart 02, 2014, 02:27:33 posle podne
-
Desava mi se da u toku voznje auto ostane u leru i da mi na kontrolnoj tabli sve lampice(mislim na p,d,n i ostalo) pocnu da blinkaju u isto vrijeme. To mi se desilo do sada par puta.Problem sam resavao tako sto stanem izvadim kljuc i upalim motor ponovo. Da li neko zna o cemu se radi ovdje i kako rijesiti ovaj problem? Drugi problem je kad ubacim u R nece da reaguje vec moram da vratim i da ubacim ponovo da bi auto krenuo. Ovo mi se desava posebno na nizbrdici .
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
-
To sa blinkanjem ti je verovatno kompjuter menjaca. Najbolje je da zakacis na dijagnostiku pa vidi sta kaze. Desavalo nam se isto na Audiju A4 2005, kada blinkaju sva slova menjac se zaglupi i nece lepo da menja brzine. Na kraju smo morali da menjamo kompjuter.
-
Majstor mi je rekao da bi trebalo prvo zamijeniti ulje i filter menjaca a ako se bude isto desavslo da je onda u pitanju ploca koja kosta 900 eura...
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
-
Pokusaj, mislim da je nama majstor rekao da taj procesor stoji potpoljen u ulju, pa je u nasem slucaju pustao ulje unutra.
Isto znam da je cena novog bila paprena..
-
*Procesor* ili *kompjuter menjaca* se zove mechatronic (mechatronic with software * order only with color code *) i sklop je hidraulicnih ventila i solenoida (aktuatora) knjiga delova kaze da se mora voditi racuna o kodu boje (na mekatroniku) pri narucivanju.
http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=1878&set=1915&ein=2007&f=460&hauptgr=1234567890&hg=3&grf=032160405&bf=32160&hgug=321&ug=21&parent_id=2201763 (http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=1878&set=1915&ein=2007&f=460&hauptgr=1234567890&hg=3&grf=032160405&bf=32160&hgug=321&ug=21&parent_id=2201763)
Stavka pod brojem 1
(http://www.partscats.info/volkswagen/en/Img/vw/405/405321600.png)
[size=78%]
Da li je majstor zakacio dijagnostiku?
Ako je sve u redu softverski onda bi morao dobiti ovakvu povratnu informaciju sa dijagnoze:
******
Address 02: Auto Trans Labels: 0AM-300-04x.lbl
Part No SW: 0AM 300 048 L HW: 0AM 927 769 D
Component: GSG DSG AG7 403 2669
Revision: 00040034 Serial number: TFK01005120113
Coding: 0000020
Shop #: WSC 00030 724 106015
VCID: 3979CCB170C817D0275
No fault code found.
******
Postoji procedura za resetovanje sofvera menjaca, izguglaj, cini mi se da ide: das kontakt (ne palis auto), pritisnes gas do daske da klikne kick down prekidac, skines s kontakta i izvadis kljuc, pa pustis gas. Nesto u tom fazonu, zato ti kazem izguglaj za sigurno . . .
Kod DSG i automatskih menjaca je preporucljivo skinuti karter po ispustanju ulja i ocistiti magnete koji su pricvrsceni za dno kartera.
Takodje je posebna procedura za menjanje ulja i potreban je poseban alat ;)[/size]
-
Dijagnostika je pokazala dvije greske ulje u mijenjacu a druga greska pokazuje da je u pitanju ploca. Prvo cu zamijeniti naravno ulje i filter mjenjaca pa ako se bude ponovo desavalo onda cu vidjeti sta da radim. Hvala puno na iscrpnom odgovoru :)
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
-
Da li bi mogao da napises koji su kodovi gresaka, ili ceo log dijagnoze?
BTW uputsvo za reset bez dijagnoze iz mog predhodnog posta, je POGRESNA informacija i ja se izvinjavam, procedura je za BMNJ menjace, jbga.
Za DSG reset mora preko dijagnostike:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E))
mahac