VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: DragoBG Februar 28, 2014, 08:08:54 posle podne
-
Auto vozen,radio normalno ugasen na kljuc,posle pola sata nije hteo da upali,vergla bezveze,kao da nema svecice- vergla i cangrlja u prazno. Pitah maistora tu nekog bzv komsiju sto kao radi VW vec 40 god i kaze da je puko lanac.
Inace na satu mu je 87000 i znam da je prava jer je kupljen od vlasnice, nema plin i te ugradne budalastine, cista fabrika. I takodje radio ko sat, miran tih lak na gasu.
1. Da li je moguce?
2. I kolika steta moze da bude?
-
sto ti se ono upalila chek lampica? dok ga ne otvoris neces moci utvrditi stetu. prije par dana sam zavrsio bmw e46 2004 motor m42 isto se desilo na 82000 km. vozio covjek godinu dana gorila lampica, a niko nije slusao kako motor radi. samo djelovi kostali 1300€
-
Check engine se upalila posle sipanja na "Daki petroli" . A motor je perfektno radio. Jel moguce da ona ima veze sa tim?
-
sto ti se ono upalila chek lampica? dok ga ne otvoris neces moci utvrditi stetu. prije par dana sam zavrsio bmw e46 2004 motor m42 isto se desilo na 82000 km. vozio covjek godinu dana gorila lampica, a niko nije slusao kako motor radi. samo djelovi kostali 1300€
Njemu je slaba tacka taj spaner lanca koji ako se promeni na vreme N42 izgura dosta.
Osim ako mu za to vreme ne pukne boca rashladne tecnosti :)
-
Zamenjen lanac, problem resen. Moze lock na temu.pozz
-
Cena popravke,delova,preporuka?
2 Busy from Sony Miro
-
Originalni set 25000 (aftermarket seta za FSI motore jos uvek nema, a i da ima sumljam da bi stavio), u kom su i zupcanici i spaneri, poruceno preko porsche komerca, i rad 50 evrica (AS+). U biti klasican veliki servis majstor1