VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: StexyVW Februar 27, 2014, 10:13:01 posle podne
-
Interesuje me da li neko koliko imaju kubika dizne kod 2.016v 9A, sa k glavom, bela, znaci ima i elektronike, nije cisto mehanicka???? Nasao sam neke dizne od 230ccm i regulator od 6.5 bari pa ako je bolje od mog da uzimam ako ne, da ne bacam pare.. :)
-
Znas li od cega su te dizne?
-
Nemam pojma.. znam da nose oznaku 043 230ccm... i znam da je od nekog nemca..
-
Audi 100cd 2.1 turbo ... sa ovog auta su dizne skinute..
-
Audi 2,2 10v turbo sa njega su.
da vozis na crnoj glavi rekao bih ti da slobodno kupis jer na njoj odvaljuju kako rade I to mogu da potvrdim provereno.
Posto je kod tebe bela ne znam sta da ti kazem mozda ce I na njoj bolje raditi.
-
Pa i ja sam pomislio na 2.2.. ali ovaj mi napisao 2.1 pa mi bilo cudno... Videcu da li da ih uzmem.. ne znam kako ce to sve da funkcionise..
-
I na tom audiju je takodje bela k glava fabricki samo sto je turbo motor petak,i navoj od njih odgovara za tvoja creva.
Nema razloga da ne bi radilo I kod tebe obzirom da na crnoj dobro rade.
To je moje misljenje a na tebi je da odlucis.
-
Ma naravno... Videcu vec.. nego sam jos hteo da pitamm, znaci vece su od mojih i bolje ce da cepa ?
-
Vec sam ti rekao da kada se na crnu k glavu stave onda cepa,a u tvom slucaju ne bih smeo da prognoziram jer nisam vozio na belu.
probaj jbg.ako nisu velike pare u pitanju.
-
Pa nisu.. a mogu cak i da ih vratim ako mi ne odgovaraju.. tako da.. sto da ne..
-
Pazi jos I ovo da ti kazem.Dobro je ako ih mozes vratiti.Ako su dugo stajale mozes ih baciti,ili ako primetis korozije da ima unutra kuda gorivo ulazi takodje nista.
Ako nisu korozirale dobro bi bilo da ih propustis kroz galvansku kadu.
-
Jos nisam cuo za galvansko ciscenje mehanickih dizna... ;)
-
Mislio sa na ultrazvucnu kadu. Moja greska.
-
ne mogu se ni ultrazvucno cistiti bicedobro
-
Javi se Ilija pa reci jesmo li kod tebe u ultrazvucnoj kadi nekada davno cistili dizne.
On ima kadu i moze da potvrdi.
-
Sve vrste mehanickih dizni se ciste u ultrazvucnoj kadi ako znas kako se to radi i radi se veoma uspesno,Vec par godina usluzno to radim mehanicarskim radionicama i jos mi se niko nije pozalio a oprao sam ih na stotine.
O nacinu pranja necu da pisem to su tajne zanata,ako mislis Dzin da lazem,posalji mi 4 prljave da ti operem pa ces da vidis dali to moze ili ne.To se na zapadu radilo pre 20 godina a druga je stvar sto mi u Srbiji kasnimo za ostatkom sveta.
Maksu sam to radio pre 3 a mozda i 4 godine,nesto nisam primetio da mu je auto losije isao,koliko se secam da je isao i radio primetno bolje,i na mom autu su prane dizne bar svake godine po 1 a vozim iste dizne zadnjih 9 godina,nesto nisam primetio na klipovima u mojoj temi da mi auto lose radi na ler ili da lose vuce itd.
-
Ajd' kad vec pricate o diznama,postoje li neke uze uvodnice dizni za 16v ili moram nesto da budzim?Dizne od G60 imaju lufta u uvodnicama.
-
Kupi uloske od 8v gti-a.
-
Jeste li nakon toga cisenja radili testiranje,da li svaka sprica jednak mlaz i da li svaka nalijeva istu kolicinu goriva u odredjenom vremenu?
-
A jesi li ti raspertlovao nekad tu diznu da vidis da je to obicni mehanicki ventil sa sicom na kucistu.
Rade kao sat kad se operu u kadi i bacaju lepezu bas kako treba.
Na kraju krajeva nije to niskoomska el.dizna
-
Znam ja dobro kakva je unutra...pitam jesi testirao jeli lijeva svaka isto u odredjenom vremenskom periodu?
-
Mnogo puta i sva odstupanja savetujem korisnicima da usklade preko epruveta na stelovanju iz K glave, za one koji ne zanju to se pravilno tako i radi.Cak posedujem i alat za otvaranje i pertlovanje istih pa je moguce i korigovati protok i pritisak.
Toliko od mene,kome se to ne svidja, slobodno moze da me zaobidje,nikoga ja ne bijem po usima da dodje kod mene da mu to radim,imam ja previse posla i bez toga sto bi morao nekome da objasnjavam ili da ga ubedjujem da to moze ili da se to radi.
Ima dizni koje propadnu ali je to veoma mali broj.